Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraag het de forummer..

+8
Caroow
TNMN
Antibes
Pien
Lady4
Jeanette
Bubbelicious
Feline
12 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. - Pagina 2 Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 8:24

Ik vroeg me laatst ineens af of Mommie hier nog op dit forum zit.. En hoe het nu met haar dochtertje gaat. Op een of andere manier viel zij mij altijd op bij de "zwangerschaps en mamma" pijler samen met Flemy :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. - Pagina 2 Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Feline vr 27 mei 2011 - 8:27

Lekker Lilium.. klinkt goed! Ben jaloers! smile Veel plezier met tickets boeken!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. - Pagina 2 Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 8:40

Marin, jij wordt dus eigenlijk gewoon een importbruidje :P

Caroow, hoe gaat het nu met jouw gezondheid?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. - Pagina 2 Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 8:44

Lady4: Hoe is het met de zwangerschap van je zusje?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. - Pagina 2 Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Pien vr 27 mei 2011 - 8:45

Ook bij mij vallen er steeds kwartjes... Tijd geleden wilde ik nog informeren naar degene met "de heupoperatie" maar wist ook haar oude naam niet meer...


Ik ben heel erg benieuwd naar hoe het met maple is, Wat gelezen over de baan van mapleman en naar hun kinderwens...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. - Pagina 2 Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 8:46

Youandi schreef:Marin, jij wordt dus eigenlijk gewoon een importbruidje :P


www.anythingforagreencard.com
:P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. - Pagina 2 Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Lady4 vr 27 mei 2011 - 8:47

Haha, ik hoor op Fb dat me hier wat gevraagd wordt. Vraag het de forummer.. - Pagina 2 561177

Het gaat goed met mijn zusje en haar zwangerschap! Morgen 28 weken. Ze heeft wel bekkenpijn en gaat wat minder (onregelmatig) werken. Ik kan me ondertussen wel ziek kopen aan kleertjes enzo, maar kan me tot nu toe redelijk beheersen.

Hoe gaat het met jou en de kleintjes PM? Je moest vanavond weer een nachtje blijven toch?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. - Pagina 2 Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Jeanette vr 27 mei 2011 - 21:21

Marin, wat fijn om te horen dat het toch een beetje gaat! Ik hoop dat je alsnog door de loterij van juli heen komt! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. - Pagina 2 Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Antibes vr 27 mei 2011 - 23:19

Isabella schreef:.. Antibes, ik ben erg benieuwd hoe het met je gaat, en of je inmiddels (meer) tevreden bent met wie je bent, en hoe je eruit ziet, want ik vind je een hele mooie meid (nog steeds)


clown


Laatst aangepast door Antibes op za 28 mei 2011 - 22:10; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. - Pagina 2 Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 23:24

Wat leuk om te lezen Antibes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. - Pagina 2 Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  TNMN za 28 mei 2011 - 0:43

Zusje schreef:Wat leuk om te lezen Antibes!
+1, fijn dat zo goed met je gaat smile
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. - Pagina 2 Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Lady4 za 28 mei 2011 - 6:30

TNMN schreef:
Zusje schreef:Wat leuk om te lezen Antibes!
+1, fijn dat zo goed met je gaat Vraag het de forummer.. - Pagina 2 561177

+1!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. - Pagina 2 Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 6:37

Marin schreef:
ZachtCookie schreef:Isabella: Hoe is het eigenlijk verder met jou? Ik sprak je nog wel eens op msn, maar zie je daar niet meer zo vaak! Hoe was je vakantie?

Ja dat wilde ik ook weten, hoe je vakantie was smile En wanneer ik de foto's daarvan ga zien smile

Ik ben eigenlijk nooit meer op MSN inderdaad, ben momenteel vooral even druk geweest met mezelf, het werk en mijn leven hier! De vakantie was heerlijk, ik heb er echt van genoten. Het was zo fijn om gewoon niks te moeten op een dag, alles rustig aan te doen, onze eigen tijd in te delen, lekker liggen lezen op het balkon of op het strand en we hebben heel veel gelopen en gezien en gedaan. Echt super fijn! Ik heb heél veel foto's, dus daar komt snel een selectie van, maar ik ben dinsdagnacht teruggekomen en moet t/m zondag werken, dus maandag ben ik lekker vrij om even bij te tanken en kan ik dat soort dingen gaan doen Very Happy

Zachtcookie, jij bent hier ook niet zoveel meer, he? Hoe is het? Werk je nog bij je werk, of ben je toch (eindelijk) gestopt? En nog druk op zoek naar een huisje voor samen?

Antibes, dat vind ik echt oprecht heel erg fijn om te lezen en ik gun het je van harte, en ben blij om te lezen dat dat ook daadwerkelijk zo is geworden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. - Pagina 2 Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 8:09

Isabella schreef:
Marin schreef:
ZachtCookie schreef:Isabella: Hoe is het eigenlijk verder met jou? Ik sprak je nog wel eens op msn, maar zie je daar niet meer zo vaak! Hoe was je vakantie?

Ja dat wilde ik ook weten, hoe je vakantie was smile En wanneer ik de foto's daarvan ga zien smile

Ik ben eigenlijk nooit meer op MSN inderdaad, ben momenteel vooral even druk geweest met mezelf, het werk en mijn leven hier! De vakantie was heerlijk, ik heb er echt van genoten. Het was zo fijn om gewoon niks te moeten op een dag, alles rustig aan te doen, onze eigen tijd in te delen, lekker liggen lezen op het balkon of op het strand en we hebben heel veel gelopen en gezien en gedaan. Echt super fijn! Ik heb heél veel foto's, dus daar komt snel een selectie van, maar ik ben dinsdagnacht teruggekomen en moet t/m zondag werken, dus maandag ben ik lekker vrij om even bij te tanken en kan ik dat soort dingen gaan doen Very Happy

Zachtcookie, jij bent hier ook niet zoveel meer, he? Hoe is het? Werk je nog bij je werk, of ben je toch (eindelijk) gestopt? En nog druk op zoek naar een huisje voor samen?

Antibes, dat vind ik echt oprecht heel erg fijn om te lezen en ik gun het je van harte, en ben blij om te lezen dat dat ook daadwerkelijk zo is geworden!

Ik werk er nog steeds, maar het scheelde niet veel. Vorige week weer ontzettend veel gezeik gehad etc. Een boze vader, een werkgever die weer even wou laten zien dat hij de baas was nadat hij kennis had gemaakt met mijn boze vader. Maaarr.. ik ben nu hard op zoek naar een nieuw baantje, wat nu erg lastig wordt i.v.m. stage die de hele zomervakantie doorgaat. Hopelijk komt er iets op m'n pad! Mijn stagebegeleider is gelukkig heel gemakkelijk. Die zegt ook; Anders neem je maar een maand vrij in de zomervakantie zodat je kan werken en dan haal je die aan het einde weer in. Zou ik geen probleem vinden.

Voor de rest zijn we nog altij dop zoek naar een huisje. Wil nog niet vlotten, maar zo kunnen we nog wel lekker sparen. Eerst nog een dure periode (trouwerij, vrijgezellenfeest, auto, vakantie) en hopelijk komt er dan iets op ons pad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. - Pagina 2 Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 2:53

Lady4 schreef:Haha, ik hoor op Fb dat me hier wat gevraagd wordt. Vraag het de forummer.. - Pagina 2 561177

Het gaat goed met mijn zusje en haar zwangerschap! Morgen 28 weken. Ze heeft wel bekkenpijn en gaat wat minder (onregelmatig) werken. Ik kan me ondertussen wel ziek kopen aan kleertjes enzo, maar kan me tot nu toe redelijk beheersen.

Hoe gaat het met jou en de kleintjes PM? Je moest vanavond weer een nachtje blijven toch?
Fijn dat het goed gaat!!
O ja, ze hebben zoveel leuks I love you

Ik ben inmiddels weer thuis sinds gister, morgen weer controle. De tijd kruipt nu wel voorbij hoor, toen ik nog werkte vloog het om, maar nu...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. - Pagina 2 Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Caroow zo 29 mei 2011 - 2:58

Youandi schreef:Marin, jij wordt dus eigenlijk gewoon een importbruidje :P

Caroow, hoe gaat het nu met jouw gezondheid?

Nou, kan beter. Ze kunnen nog steeds niet met 100% zekerheid zeggen waar al die pijn nou vandaan kwam. Ik heb duizend en 1 medicijnen moeten slikken waardoor ik alleen maar misselijk werd en wat niet hielp. De pijn werd wel steeds minder en nu heb ik het alleen nog aan het eind van de dag, als ik veel gedaan heb. Nog steeds moet ik bijna elke week naar eenofandere dokter die weer wat wil onderzoeken, dus ik heb goede hoop dat de oorzaak nog gevonden wordt.

Lief dat je het vraagt!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. - Pagina 2 Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 0:44

Ik vroeg me ineens af of Persephone de vierdaagse nog gaat lopen. Daar had ze een tijd geleden een topic over.. (wat samenviel met een concert)


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. - Pagina 2 Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 22:30

Lady4, ik ben benieuwd hoe het gaat in de liefde?

Antibes; waar zit je nu in je studie? Ben je nog steeds zo gepassioneerd?

Fauve, hoe gaat het met de banenjacht? Werk je nog freelance?

Marin, wat zijn jouw werkplannen?

Abe hoe gaat het bij jou in de liefde? (ik vond ons verliefdheid topic altijd zo leuk)


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. - Pagina 2 Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  TGR ma 30 mei 2011 - 22:31

Jolie2 schreef:Lady4, ik ben benieuwd hoe het gaat in de liefde?

Antibes; waar zit je nu in je studie? Ben je nog steeds zo gepassioneerd?

Fauve, hoe gaat het met de banenjacht? Werk je nog freelance?

Marin, wat zijn jouw werkplannen?

Abe hoe gaat het bij jou in de liefde? (ik vond ons verliefdheid topic altijd zo leuk)


Hier ben ik ook wel benieuwd naar smile

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. - Pagina 2 Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 22:32

Jolie2 schreef:

Abe hoe gaat het bij jou in de liefde? (ik vond ons verliefdheid topic altijd zo leuk)

Zo`n topic moet er weer komen! angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. - Pagina 2 Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 22:34

_Donnaa schreef:
Jolie2 schreef:

Abe hoe gaat het bij jou in de liefde? (ik vond ons verliefdheid topic altijd zo leuk)

Zo`n topic moet er weer komen! angel

Ja maar ik kan niet meer mee doen. Heb geen spannende verhalen. Hoe gaat het met jouw liefdesleven Donnaa?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. - Pagina 2 Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 22:36

Aww, jammer!

Ik sta op het punt om te gaan daten met een heel erg leuke jongen..

Het is al zover dat ik vannacht maar 4 uren geslapen heb omdat MSN met hem iets belangrijker is :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. - Pagina 2 Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 22:37

_Donnaa schreef:Aww, jammer!

Ik sta op het punt om te gaan daten met een heel erg leuke jongen..

Het is al zover dat ik vannacht maar 4 uren geslapen heb omdat MSN met hem iets belangrijker is :P

Oh echt! Vertel eens wat meer! Jij bent echt helemaal geschikt voor een verliefdheidstopic.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. - Pagina 2 Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  TGR ma 30 mei 2011 - 22:41

Dan maak ik wel zo'n vertiefdheidstopic aan.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. - Pagina 2 Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 22:43

Ja, het is eigenlijk een beetje gek gelopen..

Vorige week zondag kwam ik hem tegen in de auto en donderdag sprak hij me aan op Hyves, omdat hij nu m`n nieuwe auto had gezien en hij wilde daar even wat over zeggen.. Voor ik het wist waren we 3 uren verder en inmiddels overgestapt op MSN.. Ik heb toen vrijdag viavia z`n nummer geregeld en zaterdagavond zouden we afspreken in de kroeg. Hij met vrienden, ik met vrienden.. Hij was er alleen om 12 uur al en ik pas om 2 uur, dus we zijn elkaar een beetje mis gelopen..
Zondag de hele dag gesmst en ik ging met vrienden naar de bios.. Hij wist van niks, maar 3x raden via er voor me zat tijdens de film.. Zo leuk haha.. Very Happy

Anyway, ik heb toen gevraagd of hij na de tijd nog wat met ons mee ging drinken, want hij kent mijn vrienden wel redelijk.. Maar hij wilde niet omdat hij verlegen is. En diezelfde avond heeft hij me toen gevraagd of ik iets met hem samen wilde doen.. Dus nu gaan we vrijdag een filmpje kijken..

Maar we praten zoveel op MSN iedere avond, ik slaap bijna niet eens meer.. En als we offline zijn, dan lig ik eerst nog wel een uur na te denken in bed..
angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. - Pagina 2 Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum