Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Micro-sim

+9
Poubelle
Saga
Pink!
Zora
Roodkapje
Sanne
silly-one
_Lacey_
Pineco
13 plaatsers

Ga naar beneden

Micro-sim Empty Micro-sim

Bericht  Pineco za 30 maa 2013 - 21:13

Misschien is er al een topic over, maar ik vroeg me af hoe je een micro-simkaart kunt krijgen? Ik sluit altijd een Sim Only-abonnement af en heb inmiddels al jaren dezelfde sim. Nu is mijn oude Samsung echt aan vervanging toe en ben ik van plan een iPhone aan te schaffen. Kan ik mijn huidige sim gewoon ergens op maat laten knippen, of kan ik bij abonnementverlenging aangeven dat ik een nieuwe micro-sim wil?
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Micro-sim Empty Re: Micro-sim

Bericht  _Lacey_ za 30 maa 2013 - 21:20

Meestal kun je wel een microsim aanvragen. Op maat (laten) knippen zou ik niet zo snel doen.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Micro-sim Empty Re: Micro-sim

Bericht  silly-one za 30 maa 2013 - 21:26

Mij simkaart hebben ze op maat geknipt. Dat wat eraf is geknipt moest ik goed bewaren, want daar staat een code op.
Dit deden ze in de winkel waar ik mijn telefoon kocht ( los toestel). Eigenlijk niet eens over na gedacht dat ik een micro-sim kon bestellen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Micro-sim Empty Re: Micro-sim

Bericht  Sanne za 30 maa 2013 - 21:29

Ik ga de iPhone 5 kopen en daarvoor heb je een nanosim nodig. Voor de iPhone 4 een microsim. Volgens de website van telfort kun je dat gewoon aanvragen mits je abonnement hebt lopen. Ik weet niet bij welke provider je zit?

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Micro-sim Empty Re: Micro-sim

Bericht  Pineco za 30 maa 2013 - 21:50

Ik zit bij Telfort en wil een iPhone 4S kopen. Ik sluit mijn abonnement wel altijd online af, dus ik zal eens kijken of dan de mogelijkheid bestaat een micro-sim aan te vragen. Knippen lijkt mij ook niet de fijnste oplossing, maar het is goed te weten dat het wel zou kunnen.
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Micro-sim Empty Re: Micro-sim

Bericht  Poubelle za 30 maa 2013 - 22:19

Ik kreeg gisteren mijn nieuwe telefoon en had hetzelfde probleem.
Ben even langs de telefoonzaak gelopen en daar heb ik 'm gewoon meegekregen. De eerste keer krijg je 'm zowieso gratis, zei dat meisje.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Micro-sim Empty Re: Micro-sim

Bericht  Zora za 30 maa 2013 - 22:22

Poubelle schreef:Ik kreeg gisteren mijn nieuwe telefoon en had hetzelfde probleem.
Ben even langs de telefoonzaak gelopen en daar heb ik 'm gewoon meegekregen. De eerste keer krijg je 'm zowieso gratis, zei dat meisje.

Dit. Eitje smile Maar bijknippen is ook niet zo gek als het lijkt en doen ze ook gewoon hoor!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Micro-sim Empty Re: Micro-sim

Bericht  Roodkapje za 30 maa 2013 - 22:26

Zora schreef:
Poubelle schreef:Ik kreeg gisteren mijn nieuwe telefoon en had hetzelfde probleem.
Ben even langs de telefoonzaak gelopen en daar heb ik 'm gewoon meegekregen. De eerste keer krijg je 'm zowieso gratis, zei dat meisje.

Dit. Eitje Micro-sim 561177 Maar bijknippen is ook niet zo gek als het lijkt en doen ze ook gewoon hoor!



Dat ligt aan je provider. Ik werk voor Hi/KPN en daar betaal je 21.00 euro incl btw voor je simkaart. Je kan m gewoon aanvragen telefonisch of in de winkel. Het bedrag wordt verrekend op de eerst volgende factuur. Knippen wordt niet aangeraden, als het mis gaat ben je alles kwijt.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Micro-sim Empty Re: Micro-sim

Bericht  Zora za 30 maa 2013 - 22:40

Roodkapje schreef:
Zora schreef:
Poubelle schreef:Ik kreeg gisteren mijn nieuwe telefoon en had hetzelfde probleem.
Ben even langs de telefoonzaak gelopen en daar heb ik 'm gewoon meegekregen. De eerste keer krijg je 'm zowieso gratis, zei dat meisje.

Dit. Eitje Micro-sim 561177 Maar bijknippen is ook niet zo gek als het lijkt en doen ze ook gewoon hoor!



Dat ligt aan je provider. Ik werk voor Hi/KPN en daar betaal je 21.00 euro incl btw voor je simkaart. Je kan m gewoon aanvragen telefonisch of in de winkel. Het bedrag wordt verrekend op de eerst volgende factuur. Knippen wordt niet aangeraden, als het mis gaat ben je alles kwijt.

Oh :nopompom: Nouja, bij Vodafone was het gratis iig Wink
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Micro-sim Empty Re: Micro-sim

Bericht  Pink! za 30 maa 2013 - 22:46

Ik heb hem met een tang op maat geknipt.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Micro-sim Empty Re: Micro-sim

Bericht  Saga zo 31 maa 2013 - 2:14

Ik heb hem de eerste keer zelf op maat geknipt, van Vodafone kreeg ik er een stickertje bij die ik op mijn simkaart moest plakken en daar moest ik omheen knippen, ging perfect!
Bij T-Mobile kreeg ik een simkaart waar ik de micro-sim zo uit kon drukken, al had ik hem ook in zijn geheel in een andere telefoon kunnen stoppen.
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Micro-sim Empty Re: Micro-sim

Bericht  Poubelle zo 31 maa 2013 - 2:23

Roodkapje schreef:
Zora schreef:
Poubelle schreef:Ik kreeg gisteren mijn nieuwe telefoon en had hetzelfde probleem.
Ben even langs de telefoonzaak gelopen en daar heb ik 'm gewoon meegekregen. De eerste keer krijg je 'm zowieso gratis, zei dat meisje.

Dit. Eitje Micro-sim 561177 Maar bijknippen is ook niet zo gek als het lijkt en doen ze ook gewoon hoor!



Dat ligt aan je provider. Ik werk voor Hi/KPN en daar betaal je 21.00 euro incl btw voor je simkaart. Je kan m gewoon aanvragen telefonisch of in de winkel. Het bedrag wordt verrekend op de eerst volgende factuur. Knippen wordt niet aangeraden, als het mis gaat ben je alles kwijt.

Dan ben ik mooi genaaid want ik heb HI. :nopompom:
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Micro-sim Empty Re: Micro-sim

Bericht  Bazinga zo 31 maa 2013 - 3:04

Bij mij werd-ie gratis geknipt. Ik heb KPN en ze hebben daar tangen liggen, speciaal om je sim veilig te knippen. Je mag 't zelf ook niet doen!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Micro-sim Empty Re: Micro-sim

Bericht  Niekske zo 31 maa 2013 - 22:38

Ik heb twee dagen geleden in de Hi winkel mijn sim kleiner laten knippen. Ze hadden daar inderdaad een tang liggen hiervoor. Je kan een nieuwe (micro) sim aanvragen, dat kostte inderdaad 21 euro, maar knippen is gratis.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Micro-sim Empty Re: Micro-sim

Bericht  Zwerver ma 1 apr 2013 - 9:44

Ga naar een Vodafone service point en daar knippen ze je simkaart zo op maat. Als je een kleine hebt en je wilt een grotere krijg je gewoon een nieuwe mee. Gratis
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Micro-sim Empty Re: Micro-sim

Bericht  Lejow ma 1 apr 2013 - 9:55

Mijn vriend zit ook bij Hi, is naar de winkel gegaan en heeft zo gratis een nano sim meegekregen (voor zijn Iphone 5)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Micro-sim Empty Re: Micro-sim

Bericht  Pineco ma 1 apr 2013 - 10:47

Denk dat ik dan het best voor een nieuwe micro-sim kan gaan. Mijn sim is al zo oud en om die nu dan nog te laten knippen... Zou mooi zijn als het gratis lukt om een nieuwe te krijgen, maar 20 euro is ook nog wel te overzien.
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Micro-sim Empty Re: Micro-sim

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum