IKEA/Leenbakker bank?
+12
Mamasapje
Shisha
patjuhhh
Atelier Madame
Penny Blossom
Zwerver
PapillonRose
Phileine
Angela_1986
Mizz_S
M@niek
Arwyn
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: IKEA/Leenbakker bank?
Ja bij ons zit er een scheurtje inderdaad, maar onze bank was ook maar 250 euro... Fabrieksfout geweest.
Is dus niet te vergelijken met de wat duurdere banken
Is dus niet te vergelijken met de wat duurdere banken
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Isabella schreef:IKEA heeft hele goede banken, maar het ligt er natuurlijk wel aan welke je koopt, ook qua prijsklasse.
Mijn ouders hadden ze ook, alleen hangt het af van wat je wilt. Leren bankstellen hangen al snel een goede prijskaartje aan
Maar qua garantie zit je bij de Ikea volgens mij wel goed
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb deze (nu ongeveer 4 jaar). Ik ben er nog steeds heel erg blij mee. Hij ziet er nog steeds goed uit en is nog altijd even stevig. De stof blijft mooi en is nog niet verkleurd door de zon.Mammalin schreef:Wij hebben nu 1,5 jaar een KRAMFORS bank met stoffen bekleding van IKEA.
Hij kostte toen rond de E1000,-, maar dat geld is hij zeker waard. Zit heerlijk en de stof blijft erg mooi ondanks alle vlekken van de kinderen en huisdieren.
Het is trouwens een 2-zits met een chaise longue eraan.
Ik heb er 350 euro voor betaald (ikea/koopjeshoek).
Gast- Gast
Komt er in de Ektorp niet zo'n "zitkuil"? Ik heb een keer een paar jaar oude Ektorp gezien en die zag er echt niet meer uit. Ik vind het ook erg leuke banken maar ja als ze zo doorzitten...
Gast- Gast
Nee hoor dat ligt er maar aan hoe je met de bank omgaat,
Mijn Ektorp is nu bijna vier jaar, en is nog best mooi! (hier en daar een paar vlekjes die ik er niet meer uitgewassen krijg )
Maar ik draai een keer in de twee weken de kussens en klop ze uit, en ze zijn nog lekker stevig
al is het wel een lekkere plofbank dus niet zo stevig als de klippan maar dat vind ik alleen maar fijn
Mijn Ektorp is nu bijna vier jaar, en is nog best mooi! (hier en daar een paar vlekjes die ik er niet meer uitgewassen krijg )
Maar ik draai een keer in de twee weken de kussens en klop ze uit, en ze zijn nog lekker stevig
al is het wel een lekkere plofbank dus niet zo stevig als de klippan maar dat vind ik alleen maar fijn
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Goochempie schreef:Nee hoor dat ligt er maar aan hoe je met de bank omgaat,
Ik vind de Ektorp ook erg leuk, maar vriend vindt dat een vrouwenbank ! haha, dus nu wordt het dan de Stockholm
Mamasapje- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 661
Dat vind ik ook wel fijn een plofbank haha Ik vind dan eigenlijk de witte het mooist, maar ja dat is zooo besmettelijk!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb deze (nu ongeveer 4 jaar). Ik ben er nog steeds heel erg blij mee. Hij ziet er nog steeds goed uit en is nog altijd even stevig. De stof blijft mooi en is nog niet verkleurd door de zon.Mammalin schreef:Wij hebben nu 1,5 jaar een KRAMFORS bank met stoffen bekleding van IKEA.
Hij kostte toen rond de E1000,-, maar dat geld is hij zeker waard. Zit heerlijk en de stof blijft erg mooi ondanks alle vlekken van de kinderen en huisdieren.
Het is trouwens een 2-zits met een chaise longue eraan.
Ik heb er 350 euro voor betaald (ikea/koopjeshoek).
Wat een mooie bank...Krijg nu weer even heimwee naar mijn geweldige paarse barok bank, die ik helaas heb moeten verkopen omdat hij niet door de deur van ons oude huis paste
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Mamasapje schreef:Goochempie schreef:Nee hoor dat ligt er maar aan hoe je met de bank omgaat,
Ik vind de Ektorp ook erg leuk, maar vriend vindt dat een vrouwenbank ! haha, dus nu wordt het dan de Stockholm
haha mijn vriend vind mijn bank heel mooi! we willen eigenlijk nog een tweede ipv de twee stoeltjes die we nu hebben
@Fauve, jaa ik heb getwijfeld over de witte, maar ik heb de blauw wit gestreepte gekocht (wordt nu niet meer verkocht) en de vlekjes die ik net benoemde zitten op de witte strepen ik vind de grijze van nu erg mooi! een soort vilt achtig
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Ik heb een Kivik bank van Ikea, zit heerlijk!
iloverocknroll1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10
Wij hebben een Ikea bank met lounge gedeelte, er die zit en ligt ook erg goed. We hebben hem inmiddels 2 jaar en we hebben er 700 euro voor betaald. Het is geloof ik een karlstad bank
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
iloverocknroll1984 schreef:Ik heb een Kivik bank van Ikea, zit heerlijk!
die zit idd heerlijk! Elke keer in IKEA ga ik even erop zitten hahaha
Mamasapje- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 661
Mamasapje schreef:iloverocknroll1984 schreef:Ik heb een Kivik bank van Ikea, zit heerlijk!
die zit idd heerlijk! Elke keer in IKEA ga ik even erop zitten hahaha
Haha ja, bijna al m'n vriendinnen hebben er ook een, ben echt fan!
iloverocknroll1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Leenbakker Rimini bank
» Heeft iemand deze bank? (leenbakker)
» nieuwe bank..... hond.... welk materiaal bank.
» Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank
» leenbakker outlet?
» Heeft iemand deze bank? (leenbakker)
» nieuwe bank..... hond.... welk materiaal bank.
» Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank
» leenbakker outlet?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: