Ons nieuwe huis!
+6
RioolSpook
Parisienne
Oasis
Paper Crown
Schaapke
Mamasapje
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ons nieuwe huis!
Wat een leuk huis!!!!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Fauve schreef:Wow ik wil later ook zo'n huis! Als ik groot en rijk ben
Ik ben ook niet groot en rijk hoor:) dus eerder kan misschien ook al!
Mamasapje- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 661
Echt een leuk en mooi huis zeg! Ik zou ook voor een lichte vloer gaan, maar dat komt omdat ik gewoon niet zo van de beuken kleur ben. Spannende tijd lekker alles inrichten enzo leuk!
Gast- Gast
Puggle schreef:Echt een leuk en mooi huis zeg! Ik zou ook voor een lichte vloer gaan, maar dat komt omdat ik gewoon niet zo van de beuken kleur ben. Spannende tijd lekker alles inrichten enzo leuk!
Het is berken sorry... verkeerde info gegeven ! Beuken is totaaal vreselijk ja:)
Berken ook niet 100% mijn ding, maar mijn vriend vindt dat zo mooi en al onze schuifdeurkledingkasten ( Pax IKEA) zijn ook in die kleur.
Beneden wordt het een eiken vloer. We hebben de Stockholm zwart velourse love seat van Ikea, ook die bank komt er. Samen met een mega canvas van 140x200 van een boom. De rest zijn we nog niet over eens, het liefst zou ik veel dingen in de stijl van de buren doen ( mijn eigen huisje was ook zo, maar vriendlief heeft geen smaak dus er zullen compromissen moeten worden gesloten haha).
Mamasapje- Prater
Mamasapje schreef:Puggle schreef:Echt een leuk en mooi huis zeg! Ik zou ook voor een lichte vloer gaan, maar dat komt omdat ik gewoon niet zo van de beuken kleur ben. Spannende tijd lekker alles inrichten enzo leuk!
Het is berken sorry... verkeerde info gegeven ! Beuken is totaaal vreselijk ja:)
Berken ook niet 100% mijn ding, maar mijn vriend vindt dat zo mooi en al onze schuifdeurkledingkasten ( Pax IKEA) zijn ook in die kleur.
Beneden wordt het een eiken vloer. We hebben de Stockholm zwart velourse love seat van Ikea, ook die bank komt er. Samen met een mega canvas van 140x200 van een boom. De rest zijn we nog niet over eens, het liefst zou ik veel dingen in de stijl van de buren doen ( mijn eigen huisje was ook zo, maar vriendlief heeft geen smaak dus er zullen compromissen moeten worden gesloten haha).
Oke dat klinkt al beter ja leuk hoor! Gaat vast erg leuk worden. Ik vind een groot schilderij in een woonkamer altijd erg mooi, een eyecatcher in het huis dan
Gast- Gast
Link is weg helaas.
Maaaar ook nooit geen zwart tappijt nemen, zie je ook alles op. Vooral als je blond bent
Maaaar ook nooit geen zwart tappijt nemen, zie je ook alles op. Vooral als je blond bent
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Mamsie schreef:Link is weg helaas.
pm!
Mamasapje- Prater
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Foto's van mijn nieuwe huis!
» Even m'n nieuwe huis showen! UPDATE Pag.5
» Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!
» eerst huis huren en dan zelfde huis kopen.
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
» Even m'n nieuwe huis showen! UPDATE Pag.5
» Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!
» eerst huis huren en dan zelfde huis kopen.
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: