Dagcafé
+23
Atelier Madame
Tullow
Moezie
Try
Jordana
Zwoesj
TNMN
Oasis
Merai
TGR
Suus
ExpressoB
Chocolate Cookie
Jezzie
Bimbam
Sweety
Burn
VeryCherry
Lotus
Lejow
lyke
Sjaantje
May
27 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Me too! Mijn boterhammetje is bijna op en ik ben verder al helemaal klaar om mijn bed in te duiken. Moet je vroeg op? Mijn wekker rammelt om 7u maar kan blijven snoozen tot half 8
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Slaap lekker, meiden!
Ik zit nog even te genieten van een Kinsley's Salmiaktouw en dan duik ik ook mijn bedje in! Heerlijk! En dan uitslapen tot 10.00u!
Ik zit nog even te genieten van een Kinsley's Salmiaktouw en dan duik ik ook mijn bedje in! Heerlijk! En dan uitslapen tot 10.00u!
Gast- Gast
Ik lig al wel in mijn bed! Om 9.30 gaat mijn wekker dus kan redelijk uitslapen!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ooooh J. gaat zo spaghtti maken en dat vind ik niet lekker haha! Maar ik vind hem zo lief dat ik hem niet tot last wil zijn... Dat wordt dus een beetje heug en meug enzo .
Gast- Gast
Ow ZvB dat is echt balen! Maar zou het niet kunnen zijn dat je spaghetti à la J. wél lekker vindt? Mijn ervaring is dat andere mensen een 'bekend' gerecht zó anders maken dat het tóch lekker is
May wat relaxed! Ik mag vrijdag en zaterdag weer uitslapen, verheug me er nu ook al echt op
May wat relaxed! Ik mag vrijdag en zaterdag weer uitslapen, verheug me er nu ook al echt op
yessss ik heb een back up bestand van mijn oude gestolen blackberry gevonden tussen mijn documenten! dus eindelijk al mijn nummers enzo weer terug *blijheid*
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Spaghetti. Ja, jullie moeten nog avondeten natuurlijk. Ik hoef niets meer. Ik ben zo vol als maar kan....
Gast- Gast
Dat is dan weer lief van jou!
Ik ga nu echt slapen! Welterusten allemaal!
Ik ga nu echt slapen! Welterusten allemaal!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Angel Blue Eyes schreef:Spaghetti. Ja, jullie moeten nog avondeten natuurlijk. Ik hoef niets meer. Ik ben zo vol als maar kan....
Vreetmonster .
En Sjaan, ik hou gewoon niet van Italiaans maar heb hier ook al pizza op én het overleefd dus dit komt ook vast wel goed...
Lyke wel balen dat je bb gestolen is zeg!
Gast- Gast
Oh en het is hier idd half 7, we zijn net thuis en hij zit nog wat zaken te regelen...
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Angel Blue Eyes schreef:Spaghetti. Ja, jullie moeten nog avondeten natuurlijk. Ik hoef niets meer. Ik ben zo vol als maar kan....
Vreetmonster .
En Sjaan, ik hou gewoon niet van Italiaans maar heb hier ook al pizza op én het overleefd dus dit komt ook vast wel goed...
Lyke wel balen dat je bb gestolen is zeg!
Ja best wel.. heb me er inmiddels bij neergelegd.. En heb gelukkig een heel lief vriendje die een nieuwe voor me gekocht heeft moet hem wel terug betalen maar heeft geen haast..
lyke- Prater
Lyke, balen van je BB maar fijn dat je je nrs terug hebt
ABE, wat heb je gegeten? Toch geen pizza gehaald he
ZvB, ik vond het ook even raar te lezen dat hij spaghetti ging kokenmidden in de nacht maar toen realiseerde ik me dat ik net je topic had zitten lezen en dat je dus helemaal niet in NL zit
ZvB, ik vond het ook even raar te lezen dat hij spaghetti ging koken
Sjaantje schreef:
Ik dacht al, ze negeert me.
Maar nee, geen pizza. Lahmachun met kebab. Op de één of andere manier vind ik dat een feestmaal waarop ik me soms mag trakteren.
Gast- Gast
Haha idd Sjaan... Anders zou ik al wel op 1 oor liggen... Al zou ik nu ook zo kunnen slapen hoor. De hitte is is belachelijk!
Gast- Gast
ABE, natuurlijk negeer ik je, je kent me toch? Nee ik was er eindelijk achter waarom mijn webcam het niet deed (geen drivers geïnstalleerd) dus ik was even aan het pielen hoe het allemaal werkt
Je feestmaal klinkt goed, maar ik heb het nog nooit gegeten dus kan er niks zinnigs over zeggen
ZvB, hoe warm is het?
Ik was trouwens nog met Aniet aan het mailen en ze liet me weten dat ze jou laatst ook gemaild had: 'ik heb zusje van Bert laatst gemaild' en ik dacht echt: 'wie is in hemelsnaam die Bert????' Nou ja, uiteindelijk viel dus het eurootje dat jij dat was Hoe kom je eigenlijk aan die naam? Ben je echt het zusje van Bert?
Trouwens even een voor jou, omdat ik het dapper vind dat je voor jezelf hebt gekozen en hebt gedaan wat je hart je ingaf, waardoor je nu in Verweggistan zit (en zelfs pizza en spaghetti eet )
Je feestmaal klinkt goed, maar ik heb het nog nooit gegeten dus kan er niks zinnigs over zeggen
ZvB, hoe warm is het?
Ik was trouwens nog met Aniet aan het mailen en ze liet me weten dat ze jou laatst ook gemaild had: 'ik heb zusje van Bert laatst gemaild' en ik dacht echt: 'wie is in hemelsnaam die Bert????' Nou ja, uiteindelijk viel dus het eurootje dat jij dat was Hoe kom je eigenlijk aan die naam? Ben je echt het zusje van Bert?
Trouwens even een voor jou, omdat ik het dapper vind dat je voor jezelf hebt gekozen en hebt gedaan wat je hart je ingaf, waardoor je nu in Verweggistan zit (en zelfs pizza en spaghetti eet )
Sjaan gaat naar bed. Truste!
Sjaantje schreef:Sjaan gaat naar bed. Truste!
trusteee! ik ga ook maar.. wekker gaat weer om half 9 pf..
lyke- Prater
Sjaantje schreef:ZvB, hoe warm is het?
Haha nou het is wat he... Hij staat nu te koken, zijn nog even naar de winkel geweest. Ik voel me net een prinsesje hier, hij houdt elke deur voor me open, zo galant!
Ik heb geen broertje hoor haha. Die naam is uit wat meligheid tijdens O&N ontstaan en ik vond het wel een leuke nick, wilde al langer van die andere af.
Het is hier trouwens zo'n 33 graden maar niet vergelijkbaar met wat wij gewend zijn, luchtvochtigheid is zo'n 90%! het voelt alsof je de zon op je schouders meedraagt zeg maar. Je krijgt hier een facial door alleen al buiten te lopen .
Gast- Gast
lyke86 schreef:Sjaantje schreef:Sjaan gaat naar bed. Truste!
trusteee! ik ga ook maar.. wekker gaat weer om half 9 pf..
Wat nou pfff Ambtenaren tijd joh hahaha, hier gaat hij elke dag om 6.20! Dat vind ik pas pffff
We hebben sportdag vandaag en aangezien dat altijd voor veel frustraties zorgt tussen de collega's, heb ik er echt ENORM zin in (NOT)...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Sportdag is leuk, daar kon ik als kind zo van genieten, wat anders dan de schoolbanken, leraren in een andere setting dan voor de klas. Ik zou het gewoon voor die genietende kinderen doen :-)
Heb vannacht beter geslapen dan gisteren!!
Heb vannacht beter geslapen dan gisteren!!
Gast- Gast
Goedemorgen. Ik werd een uurtje geleden helaas van mijn bed gelicht door een aantal schilders die zo vroeg al begonnen te timmeren en weet ik het allemaal. Helaas niets aan te doen maar wel vervelend als je eigenlijk had kunnen uitslapen.
Hoe is het met jullie? Nog plannen?
Hoe is het met jullie? Nog plannen?
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: