Forummers en look-a-likes.
+15
Melis_je
Laquisia
Jeanette
Caroow
Guus
Mermaid
TGR
Sugarfall
Paper Crown
Sweety
Phileine
Polly
Monte
Feline
Bliss
19 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Forummers en look-a-likes.
Haha nee ik zie het niet echt, sorry
Wel best een mooie man trouwens.
Wel best een mooie man trouwens.
Gast- Gast
Hahahah, ik zie het niet, ondanks dat ik het ook een hele mooie man vind! Bedoel je dan qua vorm van gezicht? Want ik heb een heel lichte huid, heb sproetjes, groene ogen, dus ik vind sowieso niet echt dat het lijkt haha
Gast- Gast
En ik vind het nog steeds een beetje een belediging dat ik blijkbaar op een man lijk Ik vind mezelf best vrouwelijk, al zeg ik het zelf (ook al weet ik dat je dat niet bedoelt Storm)
Gast- Gast
Ik zie de overeenkomst wel! De vorm van het gezicht en die grappige ogen vooral!
Erop lijken is dan wel weer een groot woord.
Gast- Gast
Purple schreef:Ik zie de overeenkomst wel! De vorm van het gezicht en die grappige ogen vooral!
Heb jij mij ooit ontmoet dan?
Gast- Gast
Ik heb wel eens een foto van je gezien op het oude forum.Fauve schreef:Heb jij mij ooit ontmoet dan?
Gast- Gast
Purple schreef:Ik zie de overeenkomst wel! De vorm van het gezicht en die grappige ogen vooral!
Heb je ooit een foto van Fauve gezien dan? Ze heeft in geen eeuwen foto's geplaatst
Het heeft ook niet zozeer met mannelijkheid te maken, Fauve, maar met overeenkomende features. Die kunnen zowel mannelijk als vrouwelijk zijn natuurlijk. Maar dan nog zie ik het niet echt.
Gast- Gast
Pijnlijk feit dat ik hier blijkbaar al eeuwen kom...Marin schreef: Ze heeft in geen eeuwen foto's geplaatst
t.
Gast- Gast
Jeremy Piven
Ari Gold rocks!
Ari Gold rocks!
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had het met een vriendin over look-a-likes enz, en zei toen dat ik geen look-a-like heb.
Nou, zij op zoek.. En waar komt ze mee.. hahaha.. Volgens haar ben ik een combinatie van Rachael Leigh Cook en Katharine McPhee.
Ehmm.. Ik zie het dus echt niet hoor. Haha! De enige gelijkenissen zijn dat ik ook donker haar en donkerbruine ogen heb. That's all.
Nou, zij op zoek.. En waar komt ze mee.. hahaha.. Volgens haar ben ik een combinatie van Rachael Leigh Cook en Katharine McPhee.
Ehmm.. Ik zie het dus echt niet hoor. Haha! De enige gelijkenissen zijn dat ik ook donker haar en donkerbruine ogen heb. That's all.
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» 10 Likes/Dislikes
» Met wie van de forummers...
» Look a like forummers
» verjaardagen forummers
» Dromen over forummers
» Met wie van de forummers...