Dromen over forummers
+8
Phileine
mzcharlotte
Pien
Cheesegirl
Lynn_
_Lacey_
Caroow
Snoes
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Dromen over forummers
Ik heb vannacht over Birgit gedroomd.
Niet zo'n leuke droom overigens, want Birgit haar vriend was overleden. Ze had toen een rouwkaart hier op het forum gezet met een foto van haar vriend op. En toen was ze plots hier in mijn appartement en was ze ontzettend verdrietig, zeker ook gezien hun toekomstplannen. Ik vond het zo'n nare droom op dat moment!
Jullie nog over forummers gedroomd?
Niet zo'n leuke droom overigens, want Birgit haar vriend was overleden. Ze had toen een rouwkaart hier op het forum gezet met een foto van haar vriend op. En toen was ze plots hier in mijn appartement en was ze ontzettend verdrietig, zeker ook gezien hun toekomstplannen. Ik vond het zo'n nare droom op dat moment!
Jullie nog over forummers gedroomd?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Dromen over forummers
Ahh dat is zeker geen leuke droom.
ik heb 1x over een forummer gedroomd en dat was jadore haha! Was wel leuk overigens, een feestje bij haar thuis.
ik heb 1x over een forummer gedroomd en dat was jadore haha! Was wel leuk overigens, een feestje bij haar thuis.
Gast- Gast
Ik heb wel eens over een forummer gedroomd, maar ik weet niet wat en wie meer Volgens mij was het Marin, maar wat er nou gebeurde, weet ik niet meer.
Gast- Gast
Powerbabe, leuke droom hoor
Maple, haha nou over een paar maanden kan ik dit denk ook niet meer navertellen, dromen vervagen soms zo snel.
Maple, haha nou over een paar maanden kan ik dit denk ook niet meer navertellen, dromen vervagen soms zo snel.
Snoes- Lady Post-a-lot
Maple schreef:Ik heb wel eens over een forummer gedroomd, maar ik weet niet wat en wie meer Volgens mij was het Marin, maar wat er nou gebeurde, weet ik niet meer.
Volgens mij zei je dat toen ja, haha, ook niet echt bij mij blijven hangen!
Gast- Gast
Ik heb een keer gedroomd dat ik Youandi in een restaurant tegenkwam. We waren allebei met een ander gezelschap daar aan het eten en hadden de hele tijd oogcontact waaruit bleek dat we elkaar herkenden, maar niets wilden zeggen omdat de anderen niet wisten dat we op het Yes-forum zaten. Lekker vaag
Gast- Gast
Vannacht kwam Sterremaan langs op mijn werk, maar ik dacht dat het Youandi was. En laatst zat ik op de boot naar London met het broertje van Marin.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb eens van een mega-meeting gedroomd
We zaten met alle actieve forumsters op een boot.
Ineens kwamen er twee van die sjonnies op speedboats aan en die gingen ons lastig vallen. Toen sprongen Zusje van Bert en Doedell het water in om ze weg te jagen.
We zaten met alle actieve forumsters op een boot.
Ineens kwamen er twee van die sjonnies op speedboats aan en die gingen ons lastig vallen. Toen sprongen Zusje van Bert en Doedell het water in om ze weg te jagen.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Ik heb wel eens over Marin gedroomd, geen idee waar het precies over ging... maar het was in ieder geval totaal onrealistisch!
Gast- Gast
Ik heb een keer over Mozz gedroomd Maar wat precies weet ik niet meer.
En een keer over Leaf als ballerina, maar dat kwam omdat we naar Black Swan waren geweest...
En een keer over Leaf als ballerina, maar dat kwam omdat we naar Black Swan waren geweest...
Gast- Gast
Ik droom nooit over het forum en daar ben ik blij mee :-).
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Ik had pas over Anousch gedroomd, dat we samen uit gingen in Volendam ofzo!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Carola589 schreef:Ik had pas over Anousch gedroomd, dat we samen uit gingen in Volendam ofzo!
hahahahaha serieus
Gast- Gast
Ik had niet verwacht dat mijn naam hier zou staan, maar met dit onderwerp wordt het natuurlijk een stuk minder leuk
Ik heb weleens over de vader van Lejow gedroomd toen ze daar op het oude forum een foto van had geplaatst, verder droom ik eigenlijk nooit over forummers.
Ik heb weleens over de vader van Lejow gedroomd toen ze daar op het oude forum een foto van had geplaatst, verder droom ik eigenlijk nooit over forummers.
Gast- Gast
ik heb een tijd terug over Gurkie gedroomd... Ik was aan het logeren in een onbekend huis en zij liep ineens mijn slaapkamer binnen... ook droom ik sinds ik zwanger ben geregeld van andere forumsters dat ze zwanger zijn!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Nah ik heb laatst gedroomt dat we een megagrote meeting hadden en dan echt met 30 personen ofzo en dat het heel moeilijk communiceren was omdat je met zoveel personen bent. Owja en we zaten in een hele grote kring
Gast- Gast
Pien schreef:ik heb een tijd terug over Gurkie gedroomd... Ik was aan het logeren in een onbekend huis en zij liep ineens mijn slaapkamer binnen... ook droom ik sinds ik zwanger ben geregeld van andere forumsters dat ze zwanger zijn!
Ik las te snel en dacht dat er : Ook droom ik dat ik zwanger ben van andere forumsters.
Of zo Ik denk al whaaat the fuck
Gast- Gast
Oh ja, ik was laatst met Mozz en Marin in Londen. We waren ten tijde van ons vertrek nog in een winkel, dus besloten we op een later tijdstip terug naar Nederland te gaan.
Marin, je bent overigens wel een populaire forumster om over te dromen zeg haha
Marin, je bent overigens wel een populaire forumster om over te dromen zeg haha
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ik heb een tijd terug eens over Doedell gedroomd. Ik was bij haar op bezoek en ik hielp met de verzorging van de kindjes.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb een keer gedroomd dat ik met Reva naar de Gamma ging, we gingen spullen kopen voor ons huis. We gingen tenslotte samenwonen ...
En later droomde ik over nog iemand ... geen flauw idee meer wie dat was. Echt zo grappig en raar ook dat je droomt over iemand die je nooit hebt gezien.
En later droomde ik over nog iemand ... geen flauw idee meer wie dat was. Echt zo grappig en raar ook dat je droomt over iemand die je nooit hebt gezien.
Gast- Gast
Ik heb wel een gedroomd over Susan, geen idee meer waar het over ging haha.
Volgens mij had ik voor het slapen gaan nog even op t forum gezeten en was haar reactie een van de laatste die ik las.
Volgens mij had ik voor het slapen gaan nog even op t forum gezeten en was haar reactie een van de laatste die ik las.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Lynn_ schreef:Ik droom nooit over het forum en daar ben ik blij mee :-).
Nou zeg, ik heb anders wel laatst over jou gedroomd.
Gast- Gast
Oeps, daar is ze misschien niet blij meeIsabella schreef:Lynn_ schreef:Ik droom nooit over het forum en daar ben ik blij mee :-).
Nou zeg, ik heb anders wel laatst over jou gedroomd.
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik vond het ook een vreselijke droom! Dus ik was blij dat ik droomdeBirgit schreef:Ik had niet verwacht dat mijn naam hier zou staan, maar met dit onderwerp wordt het natuurlijk een stuk minder leuk .
Snoes- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Dromen over forummers.
» Vragen aan forummers
» Met wie van de forummers...
» Look a like forummers
» Wat ik me af vroeg (mbt forummers)
» Vragen aan forummers