Forummers en look-a-likes.
+15
Melis_je
Laquisia
Jeanette
Caroow
Guus
Mermaid
TGR
Sugarfall
Paper Crown
Sweety
Phileine
Polly
Monte
Feline
Bliss
19 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Forummers en look-a-likes.
Ja echt! En ik vind haar en jou ook mooi.Shisha schreef:Vind je? Dank je wel! Ik vind haar mooi!freakielief schreef:Ohja, al wel 's eerder gezegd, maar Shisha vind ik Chyler Leigh lijken:
Gast- Gast
Falucca!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Storm schreef:Neee helemaal niet, je lijkt gewoon op die acteur Britt van take me out lijkt toch ook op Owen Wilson? Ik probeer de hele tijd een plaatje te vinden van die kerel maar ik heb geen enkel aanknopingspunt, ik weet niet eens in welke films hij speelt....aaargh!
Ik vind ook dat zij op Owen Wilson lijkt
Laatst aangepast door Brennuss op do 26 mei 2011 - 23:14; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Ohhh, haha! Hallo!
Hoii! *mist nu een zwaai emoticon*
Shisha- Ratel
freakielief schreef:Ja echt! En ik vind haar en jou ook mooi.Shisha schreef:Vind je? Dank je wel! Ik vind haar mooi!freakielief schreef:Ohja, al wel 's eerder gezegd, maar Shisha vind ik Chyler Leigh lijken:
Ik vind het een geweldig compliment!
Shisha- Ratel
Deze twee hoor ik wel eens: Selma Blair en Catherine Zeta-Jones.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
RYW schreef:Deze twee hoor ik wel eens: Selma Blair en Catherine Zeta-Jones.
Maar dan de witte variant?
Gast- Gast
Op de laatste foto die Alex postte in het fototopic lijkt ze een beetje op:
Dat is Lea Bouwmeester, een PVDA kamerlid. Mooie vrouw ook!
Dat is Lea Bouwmeester, een PVDA kamerlid. Mooie vrouw ook!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind al die vrouwen niet op Guatt lijken hoor. Ja ze zijn bruin en Indiaas maar daar houdt het wel op vind ik. Net zoals dat alle Surinamers op elkaar lijken zeker
Gast- Gast
Jen_ schreef:Ik vind al die vrouwen niet op Guatt lijken hoor. Ja ze zijn bruin en Indiaas maar daar houdt het wel op vind ik. Net zoals dat alle Surinamers op elkaar lijken zeker
Ja dat vond ik ook al. Ik vind ze qua gezichts onderdelen niet op haar lijken, alleen het kleurtje
Gast- Gast
Tilima schreef:Ik vind Rochelle van X-factor een jongere versie van Jen, uiteraard andere kleding en styling en ze lijken niet als twee identhieke druppels water maar het schiet me altijd even te binnen dat ik vind dat ze wat van Jen wegheeft.
Nouhhhhoouu dat vind ik niet leuk! Zij lijkt op een vogel!
Mijn oud collega vond mij op deze dame lijken van X-factor, dat vind ik veel leuker
Gast- Gast
Jen_ schreef:Ik vind al die vrouwen niet op Guatt lijken hoor. Ja ze zijn bruin en Indiaas maar daar houdt het wel op vind ik. Net zoals dat alle Surinamers op elkaar lijken zeker
Ja, zo simpel ben ik. Nee, ik heb een paar foto's van Guattari die op bovenstaande foto's lijken.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Caroow schreef:Ik vind Youandi op Adinda (Benelux next top model) lijken..
Weet je.. ik ken haar helemaal niet!
Maar ik begrijp je gelijkenis wel. Al zal het, als ik wat voller in het gezicht ben, al snel afwijken. Mijn botstructuur is nogal scherp en als ik wat dikker ben, is mijn gezicht ook meteen boller
Gast- Gast
Ik moet bij Lady4 altijd denken aan Teddy Altman van Grey's Anatomies.
Gast- Gast
Ik vind Anousch lijken op Kristen Stewart..
Maar dat had ik al eens eerder gezegd
Maar dat had ik al eens eerder gezegd
Gast- Gast
Jen_ schreef:Tilima schreef:Ik vind Rochelle van X-factor een jongere versie van Jen, uiteraard andere kleding en styling en ze lijken niet als twee identhieke druppels water maar het schiet me altijd even te binnen dat ik vind dat ze wat van Jen wegheeft.
Mijn oud collega vond mij op deze dame lijken van X-factor, dat vind ik veel leuker
Meen je dat nou? Haha, op een vogel, hahaha. Nu kijk ik in ieder geval op een andere manier naar haar Was geen belediging hoor. Iets in haar doet me aan jou denken. Misschien komt het omdat ze soms zo zeker overkomt en dan opeens een onzekere houding kan aannemen waarvan ik dan denk "nergens voor nodig" én ze ook zingt (geen Ilse, i know) en dan ook nog is halfbloed is en een mooie krullenbos heeft. Dat zal het dan zijn Vind haar namelijk ook niet als twee druppels water lijken hoor maar ze doet me soms aan jou denken in positieve zin
Gast- Gast
Melis_je schreef:Jen_ schreef:Ik vind al die vrouwen niet op Guatt lijken hoor. Ja ze zijn bruin en Indiaas maar daar houdt het wel op vind ik. Net zoals dat alle Surinamers op elkaar lijken zeker
Ja, zo simpel ben ik. Nee, ik heb een paar foto's van Guattari die op bovenstaande foto's lijken.
Haha, ik vind mezelf ook verre van Indiaas eruitzien, want ik heb die typische uiterlijke kenmerken zoals neus en haar niet. Mijn haar is niet zwart en mijn neus is anders.;-)
Gast- Gast
Tilima schreef:Jen_ schreef:Tilima schreef:Ik vind Rochelle van X-factor een jongere versie van Jen, uiteraard andere kleding en styling en ze lijken niet als twee identhieke druppels water maar het schiet me altijd even te binnen dat ik vind dat ze wat van Jen wegheeft.
Meen je dat nou? Haha, op een vogel, hahaha. Nu kijk ik in ieder geval op een andere manier naar haar Was geen belediging hoor. Iets in haar doet me aan jou denken. Misschien komt het omdat ze soms zo zeker overkomt en dan opeens een onzekere houding kan aannemen waarvan ik dan denk "nergens voor nodig" én ze ook zingt (geen Ilse, i know) en dan ook nog is halfbloed is en een mooie krullenbos heeft. Dat zal het dan zijn Vind haar namelijk ook niet als twee druppels water lijken hoor maar ze doet me soms aan jou denken in positieve zin
Ja als je het zo opnoemt snap ik je wel En je omschrijft het lief, dank je wel.
Ja een vogel! Komt door haar langere dunnige nek denk ik. Zie altijd dit beeld voor me:
Gek van mij he haha
Gast- Gast
@ Jen: HAHAHA! Geweldig; een vogel! Daar lijk je niet op hoor. Ik vind jou echt heel erg mooi. Je lijkt idd meer op dat andere meisje (Tania Christopher, toch??).
Ik heb volgens mij geen look-a-like. Niet dat ik weet iig..
Ik heb volgens mij geen look-a-like. Niet dat ik weet iig..
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
Off Topic... Als ik een foto van H. doe komt er Tina Turner uit hahahahahaha.
Gast- Gast
Ik kreeg pas van iemand te horen dat ze vond dat ik op Mia Farrow leek in mijn gezicht.
Ik zie het niet...
Ik zie het niet...
Gast- Gast
Ik up dit topic even voor Fauve, ik vind dat zij op een bekende auteur lijkt waarvan ik de naam bij God niet wist....
Maar nu heb ik een film opstaan waar hij toevallig in speelt en het is Jemery Piven:
Ik vind dat hij qua gezicht (en vooral ogen) op Fauve lijkt.
Maar nu heb ik een film opstaan waar hij toevallig in speelt en het is Jemery Piven:
Ik vind dat hij qua gezicht (en vooral ogen) op Fauve lijkt.
Gast- Gast
Haha oh nee dat vind ik niet. Misschien een heeeel klein beetje, maar nee ik zie het niet echt
Gast- Gast
Haha niet? Ik heb Fauve nog nooit in het echt gezien maar wat ik van foto's zie vind ik haar er wel op lijkenMarin schreef:Haha oh nee dat vind ik niet. Misschien een heeeel klein beetje, maar nee ik zie het niet echt
Gast- Gast
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» 10 Likes/Dislikes
» Met wie van de forummers...
» Look a like forummers
» verjaardagen forummers
» Dromen over forummers
» Met wie van de forummers...
» Look a like forummers
» verjaardagen forummers
» Dromen over forummers