Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

sollicitatiebrief

4 plaatsers

Ga naar beneden

sollicitatiebrief Empty sollicitatiebrief

Bericht  Cow zo 30 jan 2011 - 21:45

Zouden jullie mijn soll.brief misschien even willen nakijken en zonodig aanpassingen / aanvullingen willen toevoegen?
Het is voor de functie receptioniste/telefoniste bij een transportbedrijf. Ik wil deze baan zooooo graag!!!!!

Geachte heer **** en heer ****,

Naar aanleiding van de advertentie op uw site ontvangt u hierbij mijn sollicitatie. De functie recepetioniste/telefoniste bij uw bedrijf spreekt me erg aan omdat ik graag veelzijdige werkzaamheden heb.

Mijn naam is ***** en ik ben een spontane, leergierige, vrolijke vrouw van 28 jaren jong. Zoals u kunt zien op mijn Curriculum Vitae heb ik de afgelopen jaren vooral voor het uitzendbureau gewerkt. Dit omdat ik wilde onderzoeken wat ik precies wilde en wat nou echt bij me past. In die jaren heb ik geleerd dat ik klantencontact en veelzijdigheid erg belangrijk vind in mijn werkzaamheden. Daarnaast kan ik goed schakelen en 1001 dingen tegelijk doen.

Mijn kwaliteiten en de wens om bij u te komen werken, vormen een goede start om bij u te komen werken.
Ik hoop u spoedig te mogen ontmoeten zodat wij mijn sollicitatie kunnen bespreken.

In afwachting van uw reactie verblijf ik, met vriendelijke groet,

Edit;**Sorry, had in werk en studie moeten staan, Voutje!!**
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

sollicitatiebrief Empty Re: sollicitatiebrief

Bericht  TGR zo 30 jan 2011 - 21:52

ILD schreef:Zouden jullie mijn soll.brief misschien even willen nakijken en zonodig aanpassingen / aanvullingen willen toevoegen?
Het is voor de functie receptioniste/telefoniste bij een transportbedrijf. Ik wil deze baan zooooo graag!!!!!

Naar aanleiding van de advertentie op uw site ontvangt u hierbij mijn sollicitatie. De functie recepetioniste/telefoniste bij uw bedrijf spreekt me erg aan omdat ik graag veelzijdige werkzaamheden heb. Een behoorlijke cliche-opening.

Mijn naam is ***** en ik ben een spontane, leergierige, vrolijke vrouw van 28 jaren jong. Zoals u kunt zien op in mijn Curriculum Vitae heb ik de afgelopen jaren vooral voor het via een uitzendbureau gewerkt. Dit omdat ik wilde onderzoeken wat ik precies wilde en wat nou echt bij me past. In die jaren heb ik geleerd dat ik klantencontact en veelzijdigheid erg belangrijk vind in mijn werkzaamheden. Daarnaast kan ik goed schakelen en 1001 dingen tegelijk doen.

Mijn kwaliteiten en de wens om bij u te komen werken, vormen een goede start om bij u te komen werken.
Ik hoop u spoedig te mogen ontmoeten zodat wij mijn sollicitatie kunnen bespreken.

Ik zou nog even toevoegen waarom je per se bij hen wil werken en de brief wat verdiepen, want het is wel een heel standaard briefje.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 21:56

Curriculum vitae moet met kleine letters. Eh en moet er niets in over je vooropleiding?

Gast
Gast

Bericht  Rovine zo 30 jan 2011 - 22:03

ILD schreef:

recepetioniste/telefoniste

Zoek de tikfout. smile

Ik vind de brief ook een beetje oppervlakkig. Haal desnoods wat vaardigheden uit je CV en pas die toe op die baan. Sowieso mis ik onderbouwing, wat voorbeelden maken het al snel wat boeiender.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Cow zo 30 jan 2011 - 22:10

Nobucta schreef:
ILD schreef:

recepetioniste/telefoniste

Zoek de tikfout. smile

Ik vind de brief ook een beetje oppervlakkig. Haal desnoods wat vaardigheden uit je CV en pas die toe op die baan. Sowieso mis ik onderbouwing, wat voorbeelden maken het al snel wat boeiender.

Had hem al gevonden ja.
Brief is idd wat oppervlakkig maar krijg hem eigenlijk niet zo goed dieper....Het bedrijf transporteerd ongveer alles door heel europa. En de functie is nou niet direct zo heel spannend dat ik daar iets mee kan. Dir is de vacature trouwens;

Voor onze vestiging te Hazeldonk (Breda) zoeken wij per 1 Maart 2011

RECEPTIONISTE / TELEFONISTE (FULL-TIME)

Functie-omschrijving :

Met een plezierige telefoonstem beantwoord je de inkomende telefoongesprekken en draag je er zorg voor dat de juiste personen intern worden bereikt. Als gezicht van het bedrijf ontvang je gasten en tussen de bedrijven door handel je administratieve taken af.

Functie eisen:

Je bent een sociaal mens met een gezond werk- en denkniveau. Je bent representatief en je beschikt over goede contactuele eigenschappen. In verband met de teamsamenstelling ligt je leeftijd tussen de 20 en 35 jaar.

Wij bieden :

Een correcte salariëring
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden
Prettige werksfeer in een enthousiast team
Cow
Cow
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 22:16

Ik vraag me nog steeds af waarom je je vooropleiding niet hebt genoemd? Dat doe ik toch echt standaard in elke brief. Oh en ik vind 1001 dingen niet zo professioneel staan smile

Gast
Gast

Bericht  Cow zo 30 jan 2011 - 22:27

Ik ben eigenlijk activiteitenbegeleider. Heeft dus helemaal niks met de functie te maken. Ben er mee gestopt omdat ik fibromyalgie heb en het allemaal veel te zwaar werd voor mij. Dan zou ik daar al op aan moeten sturen in mijn brief en is de kans heel groot dat ik doe vriendelijke man nooit mag ontmoeten Sad
Hoe kan ik dan "1001 dingen" beter omschrijven vind je? Gewoon "Daarnaast kan ik goed schakelen en multi tasken" ?
Cow
Cow
Prater
Prater

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 7:33

multi tasken?

Ik vind je brief een beetje standaard.. Leg wat uit over je vooropleiding, geef voorbeelden van competenties waar je goed in bent. Bijv over dat multi tasken, geef een voorbeeld?

Gast
Gast

Bericht  Alias di 1 feb 2011 - 10:58

ILD schreef:Zouden jullie mijn soll.brief misschien even willen nakijken en zonodig aanpassingen / aanvullingen willen toevoegen?

Naar aanleiding van de advertentie op uw site ontvangt u hierbij mijn sollicitatie. De functie recepetioniste/telefoniste bij uw bedrijf spreekt me erg aan omdat ik graag veelzijdige werkzaamheden heb.Met veel interesse heb ik kennis genomen van uw vacature voor receptioniste/telefoniste, die ik op uw website heb gevonden. Uw organisatie kenmerkt zich door ... (noem een aantal steekwoorden waar het bedrijf voor staat). Hierin kan ik mij erg goed vinden. De functie spreekt mij erg aan omdat ik graag afwisselende (of) veelzijdige werkzaamheden uitvoer.

Mijn naam is ***** en ik ben een spontane, leergierige, vrolijke vrouw van 28 jaren jong. Zoals u kunt zien op mijn Curriculum Vitae heb ik de afgelopen laatste jaren vooral voor voornamelijk via het uitzendbureau gewerkt. Dit omdat ik wilde onderzoeken wat ik precies wilde en wat nou echt goed bij me mij past. In die jaren heb ik geleerd dat ik klantencontact en veelzijdigheid erg belangrijk vind in mijn werkzaamheden. Daarnaast kan ik goed schakelen en 1001 dingen tegelijk doen ben ik in staat te multi tasken (of) ervaar ik druk als positieve drijfsfeer.

Mijn kwaliteiten en de wens om bij voor uw organisatie te komen werken, vormen een goede start om bij u te komen werken basis om uw organisatie te versterken.

Voor meer informatie over mijn opleiding en werkervaring verwijs ik u graag naar mijn bijgesloten cv.
Graag licht ik mijn sollicitatie aan u toe in een gesprek.

[strike]

Zo zou ik het doen, misschien heb je wat aan mijn aanpassingen.
Succes!
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Cow di 1 feb 2011 - 20:18

Bedankt voor jullie reacties!!!!