Jouw bikinifoto in de krant
+10
Moezie
Luthien
Phileine
TGR
Shisha
Kabouter
Antibes
VeryCherry
Suus
Melis_je
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Jouw bikinifoto in de krant
Persephone schreef:Vind het ook gewoon heel dom: heb je een héél strand, ga je precíes op die ene boom liggen... Modellen zijn echt wel dom..
Ik vind op zulke hakken proberen over een strand te banjeren ook niet echt een intelligent idee. Waarschijnlijk beseft ze zich heel goed dat die boom de enige plek is waar ze nog een beetje kan lopen.
Gast- Gast
Of houdt ze gewoon van een dikke harde paal tussen d'r benen.June schreef:Persephone schreef:Vind het ook gewoon heel dom: heb je een héél strand, ga je precíes op die ene boom liggen... Modellen zijn echt wel dom..
Ik vind op zulke hakken proberen over een strand te banjeren ook niet echt een intelligent idee. Waarschijnlijk beseft ze zich heel goed dat die boom de enige plek is waar ze nog een beetje kan lopen.
Gast- Gast
freakielief schreef:Of houdt ze gewoon van een dikke harde paal tussen d'r benen.
Freak
Gast- Gast
Oh my gosh, freaki!freakielief schreef:Of houdt ze gewoon van een dikke harde paal tussen d'r benen.June schreef:Persephone schreef:Vind het ook gewoon heel dom: heb je een héél strand, ga je precíes op die ene boom liggen... Modellen zijn echt wel dom..
Gast- Gast
June schreef:freakielief schreef:Of houdt ze gewoon van een dikke harde paal tussen d'r benen.
Freak
WTF Freak!
Deze opmerking kon ik van een aantal meiden verwachten, maar toch niet van jou! Whaha!
Gast- Gast
freakielief schreef:Of houdt ze gewoon van een dikke harde paal tussen d'r benen.June schreef:Persephone schreef:Vind het ook gewoon heel dom: heb je een héél strand, ga je precíes op die ene boom liggen... Modellen zijn echt wel dom..
Gast- Gast
Haha ohjee, mijn zorgvuldig opgebouwde forumreputatie naar de maan. Die freak staat niet voor niets in m'n naam hoor.
Gast- Gast
Melis_je schreef:Ja, het is weer lente en het strand is publiek gebied! Maar zou jij blij zijn als dit type foto van jou ongevraagd in de krant zou staan? Met je wiebelknieën en kalknagels in 14 megapixel? Ik haal hem straks weer weg, misschien is dat meisje ook niet blij.
*weg* Link: Lentefoto's op nu.nl
Wie zegt dat het niet gevraagd is aan haar? Weg halen heeft gee zin aangezien het op die site te zien is.
Gast- Gast
Die foto valt reuze mee toch? Zo dik is ze nu ook weer niet....
Annoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 75
Punten : 81
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het ook mee vallen, maar toch als ik het zelf zou zijn zou ik er niet blij mee zijn denk ik!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Zo'n foto = geen probleem, maar in volle glorie? Nee dank je
Gast- Gast
Persephone schreef:Vind het ook gewoon heel dom: heb je een héél strand, ga je precíes op die ene boom liggen... Modellen zijn echt wel dom..
Misschien moest ze even uitrusten van het gesjok door het zand met die hakken.
Gast- Gast
Ik heb ook in mijn bikini op de foto gestaan in de krant....Bij de Nieuwjaarsduik!
Daarbij kan je er trouwens niets aan doen, door mee te doen aan de nieuwjaarsduik stem je er mee in dat er evt beeldopnames worden gemaakt en gepubliceerd.
Daarbij kan je er trouwens niets aan doen, door mee te doen aan de nieuwjaarsduik stem je er mee in dat er evt beeldopnames worden gemaakt en gepubliceerd.
Mamasapje- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 661
Ik zou niet in mijn bikini in de krant willen, maar ik ben het wel met Persephone eens dat er niks mis is met dat meisje.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Ik zou niet in mijn bikini in de krant willen, maar ik ben het wel met Persephone eens dat er niks mis is met dat meisje.
Ik dus liever ook niet, maar daar is niets aan te doen ( of je moet niet mee doen met de nieuwjaarsduik natuurlijk), maar goed, hoe groot is de kans dat je erin komt normaal gesproken....
Eens met Persephone en Susan. Met dat meisje op deze foto vind ik ook helemaal niets mis hoor...
Mamasapje- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 661
Ik had ook gereageerd, maar kan het niet terug vinden. Hoe kan dat?
Gast- Gast
Niet zo goed gekeken? Staat gewoon op pagina 3.Caribbeanlover schreef:Ik had ook gereageerd, maar kan het niet terug vinden. Hoe kan dat?
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Krant
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Krant gebruikt Photoshop
» Heb jij een abonnement op een krant?
» Krant geboorte dag?
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Krant gebruikt Photoshop
» Heb jij een abonnement op een krant?
» Krant geboorte dag?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: