Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

goede schoenen/slippers om hele dagen op te staan/lopen

+2
TukTuk
duckie
6 plaatsers

Ga naar beneden

goede schoenen/slippers om hele dagen op te staan/lopen Empty goede schoenen/slippers om hele dagen op te staan/lopen

Bericht  duckie ma 23 mei 2011 - 6:42

omdat ik nu weer aan het werk ben en dus de hele dag moet staan/lopen ben ik op zoek naar goeie schoenen en/of slippers waar je de hele dag op kunt staan of lopen zonder dat je gauw last hebt van zere voeten....
iemand tips?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

goede schoenen/slippers om hele dagen op te staan/lopen Empty Re: goede schoenen/slippers om hele dagen op te staan/lopen

Bericht  TukTuk ma 23 mei 2011 - 6:46

Wat voor werk doe je? Je zou Birckenstocks kunnen proberen?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

goede schoenen/slippers om hele dagen op te staan/lopen Empty Re: goede schoenen/slippers om hele dagen op te staan/lopen

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 6:49

Ik zweer bij mijn birckenstocks, kan er echt hele dagen op lopen. Voor mijn werk loop ik ook heel de dag voor en aan het einde van de dag heb ik geen pijn in mijn voetjes. Mijn leren reefs lopen trouwens ook heerlijk!

Gast
Gast

Bericht  duckie ma 23 mei 2011 - 7:07

heb nu birckenstocks aangehad inderdaag maar toch nog wel zere voeten, komt misschien ook omdat ik er even aan moet wennen weer de hele dag staan?!
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 7:11

Ik heb een paar jaar geleden Hush Puppie slippers bij Dolcis gekocht en die zitten heerlijk, volgens mij verkopen ze ze nog steeds.

Gast
Gast

Bericht  duckie ma 23 mei 2011 - 7:16

AngelNyn schreef:Wat voor werk doe je? Je zou Birckenstocks kunnen proberen?

werk als apothekersassistente
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  Jerry ma 23 mei 2011 - 20:22

Ik vind birkenstocks fijn om op te lopen, maar niet om lange tijd op te staan... Dan zou ik iets nemen met een iets zachter voetbed...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Bruintje Beer di 24 mei 2011 - 2:17

Ik kan echt de hele dag op mijn Birckenstocks staan/lopen
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Jezzie di 24 mei 2011 - 2:44

Ik vind zelf Birckenstocks het lekkerste zitten.
Maar ik hoor ook wel eens van mensen dat Wolky's ook lekker zitten.
Die hebben schoenen, sandalen en slippers in leuke kleurtjes
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 2:55

duckie schreef:heb nu birckenstocks aangehad inderdaag maar toch nog wel zere voeten, komt misschien ook omdat ik er even aan moet wennen weer de hele dag staan?!

Als ik net na de winter mijn birckenstocks weer begin te dragen heb ik in het begin ook last van mijn voeten (ze moeten denk ik weer wennen aan het gezonde voetbed :P) nu nergens last meer van!

Gast
Gast

Bericht  Zwerver di 24 mei 2011 - 2:58

Je voeten zullen sowieso moeten wennen aan het vele staan!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: