Wat hierbij te dragen?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat hierbij te dragen?
Ik heb midden juli een bruiloft waarvoor ik graag dit (klik!) jurkje aan wil doen.
Nu kan het dan natuurlijk heerlijk weer zijn en zou ik hem met blote benen aan, maar wat als het nou wat slechter weer is? Hoe zouden jullie hem dan aan doen?
Ik ben niet zo'n supersjiek typ, liever wat sportiever. Vandaar ook niet een 'gala-idee achtige jurk' maar één die netjes maar toch 'speels' is.
Nu kan het dan natuurlijk heerlijk weer zijn en zou ik hem met blote benen aan, maar wat als het nou wat slechter weer is? Hoe zouden jullie hem dan aan doen?
Ik ben niet zo'n supersjiek typ, liever wat sportiever. Vandaar ook niet een 'gala-idee achtige jurk' maar één die netjes maar toch 'speels' is.
Ellusss- Fluisteraar
- Aantal berichten : 247
Punten : 316
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Wat hierbij te dragen?
Wat een schattig jurkje! Ik hoop voor je dat het lekker weer is want met blote benen vind ik hem wel het mooist. Ik zou er dan een wit vestje overheen doen denk ik en een mooie pump. Maar ballerina's of allstars vind ik ook leuk (al hou ik niet van ballerina's maar het kan prima).
Gast- Gast
Met een witte bolero/vestje/spijkerjasje en idd een wit schoentje eronder.
Ik zelf vind die gevlochten dingen van een paar jaar terug wel heel leuk altijd. (het jaar voor die lelijke romeinse schoenen/laarzen van Bronx)
Ik zelf vind die gevlochten dingen van een paar jaar terug wel heel leuk altijd. (het jaar voor die lelijke romeinse schoenen/laarzen van Bronx)
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Heb je de groene? Lief jurkje inderdaad! Een wit vestje kan prima, maar een felblauw, donkerblauw, lichtroze of donkerpaars vestje/jasje kan ook. Lichtgrijs en zelfs zwart zouden ook nog kunnen. Koraalrood (zie plaatje) ook.
Een panty lijkt me er niet mooi bij, ik vind het wel echt een zomerjurk. Dan maar kou lijden.
Even wat plaatjes voor de kleuren die ik er mooi bij vind.
Deze blauw, roze/paarsig, koraalrood en paars bijvoorbeeld (behalve de gele naar mijn mening, die lijkt me niet mooi bij de groene jurk). Die tint koraalrood linksonder vind ik erg mooi.
En op het plaatje hierboven de grijsachtige kleur, de heel lichtroze (rechtsboven, rechtsonder), de roze, de blauwe tinten. Die kunnen ook allemaal goed, vind ik. Eigenlijk past er heel veel bij qua kleur.
Een panty lijkt me er niet mooi bij, ik vind het wel echt een zomerjurk. Dan maar kou lijden.
Even wat plaatjes voor de kleuren die ik er mooi bij vind.
Deze blauw, roze/paarsig, koraalrood en paars bijvoorbeeld (behalve de gele naar mijn mening, die lijkt me niet mooi bij de groene jurk). Die tint koraalrood linksonder vind ik erg mooi.
En op het plaatje hierboven de grijsachtige kleur, de heel lichtroze (rechtsboven, rechtsonder), de roze, de blauwe tinten. Die kunnen ook allemaal goed, vind ik. Eigenlijk past er heel veel bij qua kleur.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Dankjulliewel, hier kan ik zeker al wat mee!
Stel ik zou niks met een licht kleurtje kunnen vinden, is het dan wel gepast om wit aan te doen? Ik heb zelf het idee van, wit is voor de bruid. Of zit ik ernaast?
Stel ik zou niks met een licht kleurtje kunnen vinden, is het dan wel gepast om wit aan te doen? Ik heb zelf het idee van, wit is voor de bruid. Of zit ik ernaast?
Ellusss- Fluisteraar
- Aantal berichten : 247
Punten : 316
Registratiedatum : 17-11-10
Dat wordt altijd wel gezegd ja, maar zelf vond ik het niet zo erg dat er gasten in het wit waren. Mijn moeder had ook wit aan, maar als je daggast bij iemand bent zou ik het zelf niet doen. Als een avondgast iets wits aan heeft wordt het over het algemeen niet als storend ervaren.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Soortgelijke onderwerpen
» Wat doe ik hierbij aan?
» Wat hierbij aan te doen???
» Witte schoenen hierbij, kan dat?
» Welke schoenen hierbij?
» Welk jasje hierbij?
» Wat hierbij aan te doen???
» Witte schoenen hierbij, kan dat?