Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat neem je allemaal mee op vakantie?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Wat neem je allemaal mee op vakantie? Empty Wat neem je allemaal mee op vakantie?

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 4:32

Ik ben altijd zo chaotisch als wat en vergeet altijd de belangrijkste dingen uiteindelijk. Dus ik moet maar vast eens een lijstje gaan opstellen wat je allemaal meeneemt.
In juni gaan wij een week in Nederland, en in september of oktober naar het buitenland.
Ik ben dus benieuwd wat jullie allemaal meenemen op vakantie in Nederland en wat voor extra's je mee zou nemen voor het buitenland. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat neem je allemaal mee op vakantie? Empty Re: Wat neem je allemaal mee op vakantie?

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 5:17

Ik heb dit allemaal meegenomen:

Luiers
Billendoekjes
Rompers
Sokken
Kam/borstel
Zwemluiers/Zwembroekjes/Badpakken
Waterschoenen
Zonnebrandcreme/Aftersun
Badschuim/Shampoo/Bodylotion
Zonnebril/Petje
Broeken, kort en lang
Shirts, kort en lang
Vestje
Flesjes
Tutjes, speenketting
Badlakens
Plastic lepels
Hoeslakentje/laken/slaapzak
Knuffels, boekjes en ander speelgoed
Anti muggen spul
Thermometer, watjes, zetpillen, alcohol
Zwembadring
Tandenborstel/tandpasta
Neusspray, vitaminen druppels, nagelschaartje
Slabbers
Omslagdoek(en)
Wasknijpers, sudocreme, hydrofiele luiers
Buggy, parasolletje
Potjes voeding voor de eerste dagen
Tussendoortjes
Pleisters, O.R.S.

Ik heb natuurlijk niet alles nodig gehad, zoals de O.R.S. ofzo.
Maar ik kwam niks tekort waarvan ik dacht: Oh shit, dat ben ik vergeten.
Dit is natuurlijk onze lijst dus daar kun je zelf dingen vanaf strepen of aan toe voegen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat neem je allemaal mee op vakantie? Empty Re: Wat neem je allemaal mee op vakantie?

Bericht  Darius ma 23 mei 2011 - 7:17

Ik maak een lijst op inpaklijst.nl. Heel erg handig!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat neem je allemaal mee op vakantie? Empty Re: Wat neem je allemaal mee op vakantie?

Bericht  maiadebij ma 23 mei 2011 - 10:33

Ik heb een excel bestandje gemaakt want ik vrees dat mijn zwangerschapsdementie is blijven hangen Laughing
Maar een rijtje met spullen voor in de koffer die ik bij de douane inlever, lijstje voor de handbagage, lijstje voor m'n handtas en een lijstje voor de koffer die (3 dagen eerder) met papa met de auto mee gaat.

Verder ga ik nog extra spenen voor N kopen. Ik wil niet het risico lopen daar 1 van z'n 3 spenen kwijt te raken. We nemen sojamelk mee voor N. En ik heb een koffertje voor hem gemaakt met kleur boekjes, stickers, prikblok ed. zodat hij zich kan vermaken in het vliegtuig.

En dan neemt papa nog de campingbedjes etc mee in de auto.

Wordt nog een hele onderneming Pffff

Oja en uiteraard m'n draagdoeken!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat neem je allemaal mee op vakantie? Empty Re: Wat neem je allemaal mee op vakantie?

Bericht  maiadebij ma 23 mei 2011 - 10:37

En wat vertrouwde spulletjes voor N. Bijv. z'n eigen beddengoed (direct van z'n bed, dus niet gewassen ivm de vertrouwde geur) 2 dvdtjes voor als het hem even te druk wordt, zodat hij even lekker alleen een dvdtje kan kijken bijvoorbeeld.
Hij is snel overprikkeld, houdt van regelmaat en houdt zeker niet van veranderingen dus deze vakantie zal best wat van hem vragen.

I. is toch ookeen onrustig mannetje? Maar een weekje met z'n 4en in NL lijkt me een stuk relaxter, dat komt helemaal goed! Hoe gaat het slapen nu?

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat neem je allemaal mee op vakantie? Empty Re: Wat neem je allemaal mee op vakantie?

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 8:24

Hier kom ik wel wat verder mee, zo zie je maar dat ik aan de helft niet gedacht zou hebben. Al kunnen we het er in NL natuurlijk zo bij kopen. Thnx!

@ Maia, die zwangerschapsdementie ken ik ja! Pff ben gewoon de was al 3 keer vergeten uit de wasmachine te halen, dus heb hem voor de derde keer gewassen vanavond hahaha. Nu snap ik waarom we voor het water het jaarbedrag moesten bijbetalen. :shock:

I. was heel onrustig, maar dat gaat echt veel beter nu hij helemaal zijn ei kwijt kan in het spelen, kruipen, lopen etc. Het is echt een totaal ander mannetje. Het slapen gaat ook beter, is nu op een avond 1 a 2 keer wakker, echt luxe! Nachten zijn nog iets minder, maar goed, dat komt nog wel een keer. Ben al blij eens een programma te kunnen kijken zonder constant te pauzeren.
Maar wat dat betreft vind ik het wel fijn om eerst even een weekje Nederland te doen, kijken hoe hij daarop reageert. Denk juist heel interessant, nieuwe ontdekkingsreis.

Al was ik in maart liever al naar Marokko gegaan hoor laughcry had er goed de balen in dat uitgerekend toen wij zouden gaan die protesten daar waren. Vonden we toch een te groot risico om nog te gaan.

Jullie gaan in juni toch? Ik wil ook al, maar mijn man wil niet tegelijk met zijn familie er zijn, hij wil vakantie gewoon met zijn viertjes vieren laughcry
Spannend hoor, in je eentje met twee kleintjes vliegen. Geef je tegen die tijd een update? Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat neem je allemaal mee op vakantie? Empty Re: Wat neem je allemaal mee op vakantie?

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 9:33

Ik weet niet hoe het in Marokko is natuurlijk maar in Turkije konden we ook zowat alles kopen.
Ik had luiers meegenomen voor de eerste dagen en de rest zou ik daar kopen.
De turkse luiers vind ik nog fijner en beter dan de Pampers haha.

Voor H. had ik ook haar eigen hoeslakentjes meegenomen. Op de lakens daar zou ze ook wel geslapen hebben maar het idee vond ik fijner.

Is het weer in Marokko constant?
Ik dacht dat het in Turkije wel mooi weer zou zijn dus had maar twee rompers met lange mouw en twee shirt met lanbge mouw mee en die had ik wel wat meer kunnen gebruiken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat neem je allemaal mee op vakantie? Empty Re: Wat neem je allemaal mee op vakantie?

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 9:47

.


Laatst aangepast door Coco op ma 20 jun 2011 - 7:57; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat neem je allemaal mee op vakantie? Empty Re: Wat neem je allemaal mee op vakantie?

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 9:53

Ooooh dat is ideaal dan!
Ik heb een paar handwasjes gewassen haha.

Gaan jullie met het vliegtuig? Want dan zou je met luiers voor twee kinderen al aan je max voor bagage hahahaha.
Dat is inderdaad niet te doen!

Wel jammer, anders had ik nog extra pakken meegenomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat neem je allemaal mee op vakantie? Empty Re: Wat neem je allemaal mee op vakantie?

Bericht  Mamsie di 24 mei 2011 - 9:59

thermometer en zetpillen niet vergeten.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat neem je allemaal mee op vakantie? Empty Re: Wat neem je allemaal mee op vakantie?

Bericht  maiadebij di 24 mei 2011 - 10:30

Coco wat Fijn dat I zo veranderd is! N is niet zo onrustig meer als vroeger maar heeft echt moeite met veranderingen. Hij merkt ook elk klein detail feilloos op. Als ik even de kamer uit ben en heb ondertussen een ander shirtje aan gedaan, of m'n haar vast dan ziet en benoemt hij dat meteen! Hij is ook erg gehecht aan duidelijkheid en regelmaat dus dat wordt een uitdaging voor hem en voor mij!
Mijn schoonzusje smste net trouwens dat ze morgen toch ook tickets gaat boeken op mijn vlucht! Dus dan vlieg ik niet alleen! De pampers gaan mee bij papa in de auto, dat is dus ook geen probleem. Weetje hoeveel kilo ik trouwens in totaal mee mag?? 90 kilo!!!! Alsof ik dat ooit mee kan zeulen Hahaha.
Een update zal ik zeker plaatsen! Jammer dat jullie vakantie naar Marokko niet doorging in maart maar ik zou dan ook niet gaan idd met die protesten.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat neem je allemaal mee op vakantie? Empty Re: Wat neem je allemaal mee op vakantie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum