Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nu op RTL4: Docu Jamie Oliver over kippen slachterij

Ga naar beneden

Nu op RTL4: Docu Jamie Oliver over kippen slachterij Empty Nu op RTL4: Docu Jamie Oliver over kippen slachterij

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 1:05

Die controversiele documentaire (alhoewel 't is misschien niet echt een docu) van Jamie Oliver waarin hij het hele slacht proces laat zien op televisie van kippen en kuikentjes is nu op tv. Daarin laat hij o.a. zien hoe kuikentjes vergast worden en wat het slachtproces is.

Wel een aanrader, alhoewel het wel heel heftig is..Maar wel heel interessant!

Ben ik even blij dat ik m'n kipfilet vergeten was te kopen vandaag en vega eet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nu op RTL4: Docu Jamie Oliver over kippen slachterij Empty Re: Nu op RTL4: Docu Jamie Oliver over kippen slachterij

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 1:07

Awww, daar gingen ze! Ze hapten nog net naar adem. Heel zielig, maar wel de realiteit. Vind het wel heel goed om te zien wat je nou eigenlijk eet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nu op RTL4: Docu Jamie Oliver over kippen slachterij Empty Re: Nu op RTL4: Docu Jamie Oliver over kippen slachterij

Bericht  Feline ma 23 mei 2011 - 1:08

Ik vond die manier waarop de keukentjes worden gedood niet heel erg eigenlijk. En ook goed dat ze er andere dieren mee voeren. Maar confronterend is het wel.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu op RTL4: Docu Jamie Oliver over kippen slachterij Empty Re: Nu op RTL4: Docu Jamie Oliver over kippen slachterij

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum