Better Belly
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Better Belly
Zijn hier mensen die toevallig aan Better Belly doen? Is het leuk, zelfs voor iemand die niet zo sportief is? Heeft het resultaat? Ik zit hierover te twijfelen namelijk. Je moet dan gelijk 3x in de week, dus geen idee of ik het vol zal houden.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Better Belly
Ik heb het gedaan, je verliest er zeker een aantal cm mee rondom je middel. Sommigen bij mij in de sportschool wel 12 cm! Het is niet het leukste om te doen, want je moet drie keer per week een uur op een hometrainer fietsen. Beetje saai dus, maar wel effectief!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Zijn die centimeters er af gebleven of komen ze net zo hard weer terug?
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Ze komen weer terug..
Lady4- Ratel
Wat is het precies? Als het drie keer per week een uur op de hometrainer fietsen is dan kan ik namelijk ook een hometrainer gaan aanschaffen
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Mijn zus heeft dat gedaan om haar zwangerschapskilo's/buik weg te werken//Maar het heeft niet echt geholpen ja misschien omdat ze nu meer ging sporten
eigenwijs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11
_Chance schreef:Wat is het precies? Als het drie keer per week een uur op de hometrainer fietsen is dan kan ik namelijk ook een hometrainer gaan aanschaffen
Ja, die heb thuis eigenlijk staan.. Dus ga dat maar eens proberen haha!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Gewoon de tv voor je neus zetten en dan een serie van drie kwartier/1 uur gaan kijken. Is het ook niet zo saai
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Je krijgt een band om je buik die warm wordt. Daardoor verbandt je meer en val je sneller af. Het is zeker effectief, het is alleen jammer dat het net zo hard weer terugkomt. Bij mij in ieder geval wel..
Lady4- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: