Belly Bandit
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Belly Bandit
Ik zat van de week een blad van Ouders van Nu te lezen en toen zag ik een stuk over de Belly Bandit. Ben toch nieuwsgierig geworden en gaan googlen (http://www.bellybandit.nl/over-belly-bandit.html).
Wie van de dames hier heeft er ervaring mee en ben je er tevreden over?
Wie van de dames hier heeft er ervaring mee en ben je er tevreden over?
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Belly Bandit
Ik heb er een en heb er echt wat aan gehad. Ik ben met een spoedkeizersnede op maandagavond bevallen en heb het gebruikt vanaf de vrijdag erna. De fysio in het ziekenhuis zei tegen me dat je het max. 2 weken na je bevaldatum 24 uur per dag mag dragen. Daarna moet je het af gaan bouwen, zodat je spieren weer sterker gaan worden. Ik had er echt veel steun aan. Ik heb hem een kleine 2 weken de hele dag gedragen en daarna nog 2/3 weken als ik ging wandelen, boodschappen doen enzo. Ik heb hem de afgelopen 2/3 weken niet meer gebruikt. Ik vind het een geweldig ding, ik had er echt veel steun aan de eerste weken en de eerste dagen zag je gewoon per dag verschil aan mijn buik (werd platter). Ik zou hem bij een evt. Volgende zwangerschap weer gebruiken.
red rose- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 587
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Belly Bandit
Ik heb er ook een gebruikt. Heb m alleen de eerste week na de bevalling gedragen en ik weet natuurlijk niet hoe het was geweest als ik er geen had gebruikt maar ik had redelijk snel weer een plattere buik.
Ik had die van mij trouwens via marktplaats en heb hem daar ook weer verkocht (met winst )
xx teddy
Ik had die van mij trouwens via marktplaats en heb hem daar ook weer verkocht (met winst )
xx teddy
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: