Better Belly
+2
Cupcake
Live Laugh Love
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Better Belly
Heeft er iemand ervaring met de Better Belly. Een soort infrarood band die je tijdens het sporten omdoet, zodat je meer calorien verbrand.
Op onze sportschool bieden ze dit binnenkort aan en ben benieuwd naar ervaringen. Mijn buik zit me erg in de weg, dus wie weet is dit wat..
Op onze sportschool bieden ze dit binnenkort aan en ben benieuwd naar ervaringen. Mijn buik zit me erg in de weg, dus wie weet is dit wat..
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Better Belly
Live Laugh Love schreef:Heeft er iemand ervaring met de Better Belly. Een soort infrarood band die je tijdens het sporten omdoet, zodat je meer calorien verbrand.
Nou ik zou afgelopen maand begonnen zijn totdat ik werd opgenomen in ziekenhuis met abces in keel. Nu ga ik in januari beginnen.
Een collega van me heeft het ook gedaan en je zag echt heel goed het verschil... Ik zit/ zat ook nog met wat zwangerschapskilo's, die nu door het abces ver weg zijn omdat ik 13 kilo ben afgevallen in 3 weken door het niet kunnen eten...
Nu wil ik met deze cursus dat beetje buik nog wegwerken en strakker trainen.
Cupcake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10
Nog nooit van gehoord, maar dit klinkt goed. hoe werkt het dan precies? Trilt die band ofzo?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Jeanette schreef:Nog nooit van gehoord, maar dit klinkt goed. hoe werkt het dan precies? Trilt die band ofzo?
Nee je gaat een maand lang 3 keer per week 45 minuten fietsen met een warmteband om.
Die band komt om je buik en verwarmt de buik onder het sporten met infra rood ( dus geen schokjes).
Normaal als je sport blijft je buik koud en daarom verbrand je er geen vet.
Bij ons kost deze cursus 80 euro en dan ga je dus 12 keer bijna een uur sporten.
De verwachtigingen zijn 1 a 2 kledingmaten minder trainen.
Bij veel mensen is dat ook gebeurd.
Cupcake- Fluisteraar
Bij ons is het idd ook 3 keer per week minimaal 45 minuten cardio doen met zo;n band om.
Door de infrarood schijn je meer calorien te verbranden.
Niet goed is geld terug.. dus het proberen waard vind ik. Ik ben erg benieuwd!
Succes met beginnen!
Door de infrarood schijn je meer calorien te verbranden.
Niet goed is geld terug.. dus het proberen waard vind ik. Ik ben erg benieuwd!
Succes met beginnen!
Dank je!
Alhoewel ik niet zo van firness hou ben ik zeer enthousiast om te beginnen!
Alhoewel ik niet zo van firness hou ben ik zeer enthousiast om te beginnen!
Cupcake- Fluisteraar
Cupcake schreef:Jeanette schreef:Nog nooit van gehoord, maar dit klinkt goed. hoe werkt het dan precies? Trilt die band ofzo?
Nee je gaat een maand lang 3 keer per week 45 minuten fietsen met een warmteband om.
Die band komt om je buik en verwarmt de buik onder het sporten met infra rood ( dus geen schokjes).
Normaal als je sport blijft je buik koud en daarom verbrand je er geen vet.
Bij ons kost deze cursus 80 euro en dan ga je dus 12 keer bijna een uur sporten.
De verwachtigingen zijn 1 a 2 kledingmaten minder trainen.
Bij veel mensen is dat ook gebeurd.
Dat klinkt wel goed, want ik wil mijn buik strakker haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ook!
Da's ook eigenlijk het enige lichaamsdeel waar nog wat vanaf moet
Cupcake- Fluisteraar
Cupcake schreef:Ik ook!
Ik begin maandag, zal wel laten weten hoe het is!! Sws lekker in deze kou met zo';n warme band hahah!
Dat is toevallig!! Ik ben gister voor de 5de keer geweest, ben er 1 dec meebegonnen. Ik betaal €40,00 voor 12 keer. Dus de helft goedkoper dan dat ik hier lees?
Ik mocht niet op de fiets omdat die band dan niet zo goed blijft zitten, dus heb 1 keer op de loopband gelopen en de andere keren 45 min op de crosstrainer, of het al succes heeft weet ik niet.. maar het voelt wel lekkerder en naar mn idee zijn mn broeken al wat losser gaan zitten . Na 45 minuten gesport te hebben en ik doe die band + folie af, dan is mn shirt echt zeiknat! die kan ik uitwringen.. dus je zweet daar genoeg. en met dit koude weer is t ook heerlijk zon warme band eromheen .
28 dec heb ik mn laatste keer, dus ik ben benieuwd! laat me jullie ervaringen ook maar weten,
je moet trouwens ook op je eetpatroon letten (anders heeft t geen succes) moet zeggen dat dit redelijk lukt... snoep minder, maar dat wil niet zeggen dat ik helemaal niet snoep, gisteravond mocht ik chips van mezelf omdat ik vd week zo weinig gesnoept had:)
Ik mocht niet op de fiets omdat die band dan niet zo goed blijft zitten, dus heb 1 keer op de loopband gelopen en de andere keren 45 min op de crosstrainer, of het al succes heeft weet ik niet.. maar het voelt wel lekkerder en naar mn idee zijn mn broeken al wat losser gaan zitten . Na 45 minuten gesport te hebben en ik doe die band + folie af, dan is mn shirt echt zeiknat! die kan ik uitwringen.. dus je zweet daar genoeg. en met dit koude weer is t ook heerlijk zon warme band eromheen .
28 dec heb ik mn laatste keer, dus ik ben benieuwd! laat me jullie ervaringen ook maar weten,
je moet trouwens ook op je eetpatroon letten (anders heeft t geen succes) moet zeggen dat dit redelijk lukt... snoep minder, maar dat wil niet zeggen dat ik helemaal niet snoep, gisteravond mocht ik chips van mezelf omdat ik vd week zo weinig gesnoept had:)
Gast- Gast
Live Laugh Love schreef:Cupcake schreef:Ik ook!
Ik begin maandag, zal wel laten weten hoe het is!! Sws lekker in deze kou met zo';n warme band hahah!
Ben benieuwd of dit werkt. Bij de sportschool waar ik fitness gaan ze hier ook mee starten. Zeker de moeite waard om het te proberen toch!
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Bij ons wordt gezegd dat je niet zo zeer op je eetpatroon hoeft te letten dat het zo ook goed werkt!
Nou let ik er wel op dus dat zit dan wel goed.
Cupcake- Fluisteraar
Cupcake schreef:Bij ons wordt gezegd dat je niet zo zeer op je eetpatroon hoeft te letten dat het zo ook goed werkt!
Bij ons wel, en ik kreeg ook een info blaadje mee van de better belly zelf en hier staat t ook in + tips.
Gast- Gast
bij ons op de sportschool hebben ze dat (daar heet het trouwens de slim belly ) vantevoren heb je gesprek en wordt je gewogen enz.
ik heb het zelf niet gedaan, maar als ik naar sommige kijk ziet het er niet intensief uit; sommige lezen zelfs een boek tijdens het fietsen :S
ik wilde dit ook doen, ben al wat afgevallen en het enigste is mn buik eigenlijk. alleen ik kom niet in aanmerking:S zou maar 1% vet om mn organen hebben en dus niet genoeg. nou weet ik nie waar die 1% vandaan komt, want kan toch zo een rol pakken hoor!
ik heb het zelf niet gedaan, maar als ik naar sommige kijk ziet het er niet intensief uit; sommige lezen zelfs een boek tijdens het fietsen :S
ik wilde dit ook doen, ben al wat afgevallen en het enigste is mn buik eigenlijk. alleen ik kom niet in aanmerking:S zou maar 1% vet om mn organen hebben en dus niet genoeg. nou weet ik nie waar die 1% vandaan komt, want kan toch zo een rol pakken hoor!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Slim belly is anders dan better belly geloof ik.
Maare... ik vind het behoorlijk intensief hoor, 45 min achtereen op de crosstrainer met een hartslag tussen de 170/180.... en ja.. ik lees ook een boek (doe ik altijd) anders vind ik t zo saai, dan houdt ik die 3 kwartier niet vol;)
Bij ons mag iedereen, zelfs (in mijn ogen) de allerslankste!
Maare... ik vind het behoorlijk intensief hoor, 45 min achtereen op de crosstrainer met een hartslag tussen de 170/180.... en ja.. ik lees ook een boek (doe ik altijd) anders vind ik t zo saai, dan houdt ik die 3 kwartier niet vol;)
Bij ons mag iedereen, zelfs (in mijn ogen) de allerslankste!
Gast- Gast
Ik heb het voor de zomer gedaan. Gratis, omdat ik een goede band heb met de eigenaar van de sportschool. Ik kon maar twee keer per week een uur en heb het zo'n zes weken volgehouden. Ik was toen 5 cm buikomtrek kwijt. In de sportschool waar ik sport zijn er mensen die tot 12 cm buikomtrek kwijtgeraakt. Dat is dus echt wel de moeite waard.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Dacht, voor diegene die het nog willen weten.. ik heb me vanochtend gewogen/gemeten. en ik ben 8 cm kwijt! (maar geen kilo's)
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: