Wie wil wie meeten
+19
Sushi
Nana
_Lacey_
Sweety
Moezie
Guus
Blond
Lady4
Jeanette
Sjaantje
Antibes
Zwerver
Mamsie
Phileine
Minx
Caroow
TGR
Burn
Zwoesj
23 plaatsers
Pagina 4 van 8
Pagina 4 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Wie wil wie meeten
Bazinga schreef:Nou, voorheen zag ik 't ook wel zitten, hoor. Maar nu niet meer
Na dat ene debacle?
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Bazinga schreef:Nou, voorheen zag ik 't ook wel zitten, hoor. Maar nu niet meer
Na dat ene debacle?
Haha nou dat maakte 't niet beter of zo. Maar is niet zozeer de reden;)
Gast- Gast
Whaaaha, ja ik ken mezelf een beetje, er zijn bij mij twee opties:TGR schreef:Noa schreef:Ik hou niet zo van grote groepen vrouwen.... Voor mij is de max. echt 3 ofzo
Oh, bekend probleem. Die groepsmeetings zijn ook niets voor mij. Daar word ik heel druk van.
1. Ik word totaal verlegen en ga me een beetje terug trekken en praat misschien met een of twee mensen, maar laat weinig van mezelf zien.... of:
2. Ik ben totaal verlegen en ga dus keihard lopen zuipen om daar vanaf te komen en zet mezelf aan t einde van de avond compleet voor lul of ga mensen beledigen, waardoor ik het totaal voor mezelf verneuk....
Gast- Gast
Wat was er dan? Ben erg nieuwsgierigBazinga schreef:_Leaf_ schreef:Bazinga schreef:Nou, voorheen zag ik 't ook wel zitten, hoor. Maar nu niet meer
Na dat ene debacle?
Gast- Gast
[quote="Noa"]
1. Ik word totaal verlegen en ga me een beetje terug trekken en praat misschien met een of twee mensen, maar laat weinig van mezelf zien.... of:
2. Ik ben totaal verlegen en ga dus keihard lopen zuipen om daar vanaf te komen en zet mezelf aan t einde van de avond compleet voor lul of ga mensen beledigen, waardoor ik het totaal voor mezelf verneuk....[/quote]
Dat wil ik zien En ik zal meedoen, om je leed te verzachten...
Whaaaha, ja ik ken mezelf een beetje, er zijn bij mij twee opties:TGR schreef:Noa schreef:Ik hou niet zo van grote groepen vrouwen.... Voor mij is de max. echt 3 ofzo
Oh, bekend probleem. Die groepsmeetings zijn ook niets voor mij. Daar word ik heel druk van.
2. Ik ben totaal verlegen en ga dus keihard lopen zuipen om daar vanaf te komen en zet mezelf aan t einde van de avond compleet voor lul of ga mensen beledigen, waardoor ik het totaal voor mezelf verneuk....[/quote]
Gast- Gast
Noa zou ik wel graag willen ontmoeten. En RYW, Guattari ook (al denk ik dat deze dames op een ander niveau "leven" dan ik qua opvattingen en belevingen en dat ik me daar niet echt direct op mijn gemak en prettig bij voel)
Storm wil ik graag ontmoeten
Storm wil ik graag ontmoeten
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
2. Ik ben totaal verlegen en ga dus keihard lopen zuipen om daar vanaf te komen en zet mezelf aan t einde van de avond compleet voor lul of ga mensen beledigen, waardoor ik het totaal voor mezelf verneuk....
Hahah, dankje! De laatste tijd ben ik best gekalmeerd, dus misschien gaat t wel goed, maar ik kan echt gevaarlijk en recalcitrant worden na een aantal drankjes wanneer ik niet op mijn gemak ben Maar als ik een partner in crime heb, dan is het al minder gênant
Laatst aangepast door Noa op zo 22 mei 2011 - 10:37; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Noa schreef:Wat was er dan? Ben erg nieuwsgierigBazinga schreef:_Leaf_ schreef:Bazinga schreef:Nou, voorheen zag ik 't ook wel zitten, hoor. Maar nu niet meer
Na dat ene debacle?
Haha doet er niet zo toe Gewoon een meeting met nare afloop.
Leafieee ik wil jou snel weer meeten
Gast- Gast
Noa schreef:Whaaaha, ja ik ken mezelf een beetje, er zijn bij mij twee opties:TGR schreef:Noa schreef:Ik hou niet zo van grote groepen vrouwen.... Voor mij is de max. echt 3 ofzo
2. Ik ben totaal verlegen en ga dus keihard lopen zuipen om daar vanaf te komen en zet mezelf aan t einde van de avond compleet voor lul of ga mensen beledigen, waardoor ik het totaal voor mezelf verneuk....Hahah, dankje! De laatste tijd ben ik best gekalmeerd, dus misschien gaat t wel goed, maar ik kan echt gevaarlijk en recalcitrant worden na een aantal drankjes wanneer ik niet op mijn gemak ben Maar als ik een partner in crime heb, dan is het al minder gênant
Ik ben de ideale partner in crime, echt heel erg....Ik word zo vreselijk bijdehand dan en niets is me te gek
Gast- Gast
Whahaha, ok dan!_Leaf_ schreef:
Ik ben de ideale partner in crime, echt heel erg....Ik word zo vreselijk bijdehand dan en niets is me te gek
Gast- Gast
Haha TGR, wat bedoel je precies? Ik doe me hier heiliger voor dan ik ben hoor, om over RYW maar te zwijgen.;-) Zij is oppertokkie en ik de kleine volgzame Guattokkie! RYW is wel heel lief hoor; liever dan ik vrees ik.
Gast- Gast
Ik moest vandaag nog aan je denken Noa, want ik was in A'dam en moest aan de H.straat denken, maar had geen tijd om er heen te gaan.
Gast- Gast
Noa schreef:Whaaaha, ja ik ken mezelf een beetje, er zijn bij mij twee opties:TGR schreef:Noa schreef:Ik hou niet zo van grote groepen vrouwen.... Voor mij is de max. echt 3 ofzo
Optie 2 heb ik dus gedaan op de eerste date met mijn vriend. Ik was zo zenuwachtig dat ik het op een zuipen zette. Ik was echt dronken-dronken. Schaamde me dood!
Gast- Gast
Ja ik zag je foto's! Ik was vandaag ook lekker aan t rondhangen in Amsterdam, misschien zijn we elkaar wel ergens gekruistMarin schreef:Ik moest vandaag nog aan je denken Noa, want ik was in A'dam en moest aan de H.straat denken, maar had geen tijd om er heen te gaan.
Gast- Gast
Noa schreef:Ja ik zag je foto's! Ik was vandaag ook lekker aan t rondhangen in Amsterdam, misschien zijn we elkaar wel ergens gekruistMarin schreef:Ik moest vandaag nog aan je denken Noa, want ik was in A'dam en moest aan de H.straat denken, maar had geen tijd om er heen te gaan.
Ik ben niet van het toeristische pad geweken
Gast- Gast
Whahaha, ik ook, ik ook!! Maar het is dus toch wel goed gekomen uiteindelijk! Misschien is dat gewoon dé manier om een man te versieren, haha! Ik zei ook allemaal vét genante dingen toen... Mijn vriend pest me er af en toe nog mee. Hij zegt ook altijd: jij deed je zoooooooooveel stoerder voor dan je eigenlijk bent (maar hij ook!!)Jen_ schreef:Noa schreef:Whaaaha, ja ik ken mezelf een beetje, er zijn bij mij twee opties:TGR schreef:Noa schreef:Ik hou niet zo van grote groepen vrouwen.... Voor mij is de max. echt 3 ofzo
Optie 2 heb ik dus gedaan op de eerste date met mijn vriend. Ik was zo zenuwachtig dat ik het op een zuipen zette. Ik was echt dronken-dronken. Schaamde me dood!
Gast- Gast
Ah, ok, haha nee dan ben ik je niet tegengekomen... die paden ontwijk ik juist altijd zoveel mogelijkMarin schreef:Noa schreef:Ja ik zag je foto's! Ik was vandaag ook lekker aan t rondhangen in Amsterdam, misschien zijn we elkaar wel ergens gekruistMarin schreef:Ik moest vandaag nog aan je denken Noa, want ik was in A'dam en moest aan de H.straat denken, maar had geen tijd om er heen te gaan.
Ik ben niet van het toeristische pad geweken
Gast- Gast
En nu moet ik dus echt slapen, anders zit ik morgen weer verrot op mijn werk... Ik wil dus best meeten, maar wel onder de voorwaarden:
1. Alleen leuke lompe nuchtere vrouwen met zelfspot
2. Minimaal 1 en maximaal 3
3. In een donkere kroeg ergens in Amsterdam
4. Zodat we gelijk kunnen beginnen met bier drinken...
Ik heb geen zin in hele grote groepen en dat ik dan oppervlakkig moet gaan keuvelen over mijn opleiding/werk ofzoiets
Ik heb geen zin in hele grote groepen en dat ik dan oppervlakkig moet gaan keuvelen over mijn opleiding/werk ofzoiets
Gast- Gast
- PM nog een keer
- stuiterbal nog een keer
- Isabella
- Jen
- Weetjewel
- James
- Sjaan
- Storm
- Marin
- Maple
- Susan
- Persephone
- Gloria nog steeds (al sinds 2005 ofzo)
- Guattari
- stuiterbal nog een keer
- Isabella
- Jen
- Weetjewel
- James
- Sjaan
- Storm
- Marin
- Maple
- Susan
- Persephone
- Gloria nog steeds (al sinds 2005 ofzo)
- Guattari
Gast- Gast
Noa schreef:En nu moet ik dus echt slapen, anders zit ik morgen weer verrot op mijn werk... Ik wil dus best meeten, maar wel onder de voorwaarden:
Dan moet je een keer met Marjolaine en mij meeten, komt het helemaal goed! (zij woont ook in Amsterdam, lekker makkelijk) Maar bier drink ik niet, dat is niet lady-like ja!
Gast- Gast
- Chunk
- Mozz
- Powerbabe
- Noa
- Jen
- Fauve
- Try
Ik heb onlangs Bliss, VH, Marin en ZvB gemeet en die hoop ik snel weer eens te zien!
En ook ik vergeet er vast nog wel een paar!
- Mozz
- Powerbabe
- Noa
- Jen
- Fauve
- Try
Ik heb onlangs Bliss, VH, Marin en ZvB gemeet en die hoop ik snel weer eens te zien!
En ook ik vergeet er vast nog wel een paar!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Het lijkt me wel leuk om met een aantal meiden uit het dagcafé te meeten.
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Pff zoveel meiden, een grote meeting lijkt me wel wat
+1
Voel me wel diep beledigd dat niemand mij wil meeten
Gast- Gast
Pagina 4 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Wie wil mij meeten in Groningen
» Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten?
» Wie durf jij niet te meeten?
» Een wie wil je meeten topic
» Nog een rondje; wie wil jij meeten?
» Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten?
» Wie durf jij niet te meeten?
» Een wie wil je meeten topic
» Nog een rondje; wie wil jij meeten?
Pagina 4 van 8
Permissies van dit forum: