Dagcafé
+21
Zwerver
Lotus_
Serena
Luthien
Spring
Atelier Madame
Moezie
VeryCherry
Lotus
Jeanette
Caroow
Suus
Minx
Chocolate Cookie
Lejow
Jordana
ExpressoB
Burn
Sjaantje
Zwoesj
Qiara
25 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Stuiterbal schreef:Jordana schreef:Stuiterbal: Wat leuk!!!!
ohhh maar ben echt een schijterd hoor....
Hij zal echt niet bijten hoor
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Megara schreef:Ik voel me zo stom dat ik er niet op kan komen wie stuiterbal dan eerst was.
Gast- Gast
Lieve Zwoesj, ik ben gehandicapt. Ik douche zittend.Zwoesj schreef:Dan moet je vooral gelijk gaan douchen, zitten doet zo'n zeer met een blauwe kont
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Jordana schreef:Stuiterbal schreef:Jordana schreef:Stuiterbal: Wat leuk!!!!
Nee vast niet hij schrijft nu op msn dat het voor hem meteen goed voelde....... en hij wil me dus leren kennen...
Gast- Gast
Burn schreef:Megara schreef:Ik voel me zo stom dat ik er niet op kan komen wie stuiterbal dan eerst was.
ff paar blz terug!
Gevonden! Leuk, leuk, leuk!
Gast- Gast
Blegh, ik wou nog heel veel doen vanavond voor mijn gevoel, Maar er is weer niets van terecht gekomen..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Sjaantje schreef:Lieve Zwoesj, ik ben gehandicapt. Ik douche zittend.Zwoesj schreef:Dan moet je vooral gelijk gaan douchen, zitten doet zo'n zeer met een blauwe kont
Dat weet ik, zit me nu te bedenken waarom ik het zo typ. Denk omdat je enigszins kan staan (toch?) dat ik daarom dacht dat je misschien staand douchte. Sorry voel me een domme lompe koe nu
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Burn schreef:Blegh, ik wou nog heel veel doen vanavond voor mijn gevoel, Maar er is weer niets van terecht gekomen..
Luilak
Zwoesj- Ratel
Straks krijgen we echt nog een topic met 10 mannen omdat je niet meer kan kiezen hahahaStuiterbal schreef:Jordana schreef:Stuiterbal schreef:Jordana schreef:Stuiterbal: Wat leuk!!!!
Nee vast niet hij schrijft nu op msn dat het voor hem meteen goed voelde....... en hij wil me dus leren kennen...
Gast- Gast
Megara schreef:Burn schreef:Megara schreef:Ik voel me zo stom dat ik er niet op kan komen wie stuiterbal dan eerst was.
ff paar blz terug!
Gevonden! Leuk, leuk, leuk!
Bingo !!!!
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Burn schreef:Blegh, ik wou nog heel veel doen vanavond voor mijn gevoel, Maar er is weer niets van terecht gekomen..
Luilak
Ik heb heul hard gestageloopt vandaag!
Burn- Lady Post-a-lot
swoesj kan gebeuren toch. Ik was toch in de stad dus dan is ff kijken geen moeite (vind ik)
@ maple ik zag het nu ook snel door dat gister stad in geweest jongen leren kennen die een vrijgezellenfeest had en die gaf bedrijfsnaam. Neem aan dat niet meerdere forummers dat hadden gister
@ maple ik zag het nu ook snel door dat gister stad in geweest jongen leren kennen die een vrijgezellenfeest had en die gaf bedrijfsnaam. Neem aan dat niet meerdere forummers dat hadden gister
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
ProudMama schreef:Straks krijgen we echt nog een topic met 10 mannen omdat je niet meer kan kiezen hahahaStuiterbal schreef:Jordana schreef:Stuiterbal schreef:Jordana schreef:Stuiterbal: Wat leuk!!!!
owwww ja vast... en dan kom jij me lekker helpen....
Gast- Gast
Jaaaaaaaa!! Ik kom ze wel in RL keurenStuiterbal schreef:ProudMama schreef:Straks krijgen we echt nog een topic met 10 mannen omdat je niet meer kan kiezen hahahaStuiterbal schreef:Jordana schreef:Stuiterbal schreef:Jordana schreef:Stuiterbal: Wat leuk!!!!
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:ProudMama schreef:Straks krijgen we echt nog een topic met 10 mannen omdat je niet meer kan kiezen hahahaStuiterbal schreef:Jordana schreef:Stuiterbal schreef:Jordana schreef:Stuiterbal: Wat leuk!!!!
Mag ik ook????
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Burn schreef:Zwoesj schreef:Burn schreef:Blegh, ik wou nog heel veel doen vanavond voor mijn gevoel, Maar er is weer niets van terecht gekomen..
Luilak
Okeeokee dan heb ik niets gezegd wat voor stage doe je?
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Sjaantje schreef:Lieve Zwoesj, ik ben gehandicapt. Ik douche zittend.Zwoesj schreef:Dan moet je vooral gelijk gaan douchen, zitten doet zo'n zeer met een blauwe kont
Dat weet ik, zit me nu te bedenken waarom ik het zo typ. Denk omdat je enigszins kan staan (toch?) dat ik daarom dacht dat je misschien staand douchte. Sorry voel me een domme lompe koe nu
Ow sorry dat je mijn post zo serieus opvatte, ik kan me voorstellen dat het zo overkwam voor iemand die mij niet echt kent. Mijn reactie was met een behoorlijke knipoog bedoeld (die had ik er dus beter achter kunnen zetten maar te snel op 'verzenden' geklikt). Ik heb wel een douchezitje maar die gebruik ik lang niet altijd. Maar dat had je niet kunnen weten.
Conclusie: je bent géén lompe koe.
En al was je dat wél... ik ben zelf van de zwarte humor dus ik kan er alleen maar om lachen
Arghh! Waarom smsen mensen niet terug?
Burn- Lady Post-a-lot
Zeg jij dan ook geen sorry als ik mezelf geen lompe koe mag noemen
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Burn schreef:Zwoesj schreef:Burn schreef:Blegh, ik wou nog heel veel doen vanavond voor mijn gevoel, Maar er is weer niets van terecht gekomen..
Luilak
Okeeokee dan heb ik niets gezegd wat voor stage doe je?
Animatiestage op een camping, maar stond vandaag in de bediening in de horeca, en er waas en familiedag van 65 man ongeveer, + andere mensen op het terras, heb me dood gesjouwt!
Burn- Lady Post-a-lot
Jordana schreef:Stuiterbal schreef:ProudMama schreef:Straks krijgen we echt nog een topic met 10 mannen omdat je niet meer kan kiezen hahahaStuiterbal schreef:Jordana schreef:Stuiterbal schreef:Jordana schreef:Stuiterbal: Wat leuk!!!!
Mag ik ook????
Leuk PM en Jordana natuurlijk !!!!
Gast- Gast
Het was ook meer een 'sorry dat ik zo onduidelijk postte'.Zwoesj schreef:Zeg jij dan ook geen sorry als ik mezelf geen lompe koe mag noemen
Sjaantje schreef:Het was ook meer een 'sorry dat ik zo onduidelijk postte'.Zwoesj schreef:Zeg jij dan ook geen sorry als ik mezelf geen lompe koe mag noemenlompe koe
Wij zijn goed bezig!
He en dames, ik en Sjaan willen ook mee keuren!
Zwoesj- Ratel
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: