Dagcafé
+21
Zwerver
Lotus_
Serena
Luthien
Spring
Atelier Madame
Moezie
VeryCherry
Lotus
Jeanette
Caroow
Suus
Minx
Chocolate Cookie
Lejow
Jordana
ExpressoB
Burn
Sjaantje
Zwoesj
Qiara
25 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Chocolate Cookie schreef:Burn schreef:Chocolate Cookie schreef:Jeanette schreef:Ik ben nog nooit naar een meeting geweest. Lijkt me wel spannend haha!
Ik ook niet. Heb alleen met Jordana gemeet Maar zo'n grote meeting vind ik maar eng haha
Dan kom je gewoon met Jordana, is het al stuk minder eng!En heb ik 2 vliegen in 1 klap!
Haha Ik zal er eens over nadenken!
Goedzo!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Haha, Jordana sleurt ons wel over die meetingangst heen volgens mij, he CC Mijn eerste meeting is ook met haar.
Gast- Gast
heb op het oude forum wel eens overwogen om naar een meeting te gaan, maar aangezien ik niet zo'n actieve poster ben denk ik dan dat niemand op mij zit te wachten...
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Maple schreef:Haha, Jordana sleurt ons wel over die meetingangst heen volgens mij, he CC Mijn eerste meeting is ook met haar.
Gelukkig is er zo'n iemand als Jordana!
Burn- Lady Post-a-lot
tijd geleden ook een omg eindhoven geweest, het was zo gezellig dat we proberen om elke maand nu een meeting te doen. Erg gezellig
Gast- Gast
Burn schreef:Maple schreef:Haha, Jordana sleurt ons wel over die meetingangst heen volgens mij, he CC Mijn eerste meeting is ook met haar.
Hahaha Zonder Jordana zijn we gewoon nergens.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Chocolate Cookie schreef:Burn schreef:Maple schreef:Haha, Jordana sleurt ons wel over die meetingangst heen volgens mij, he CC Mijn eerste meeting is ook met haar.
Hahaha Zonder Jordana zijn we gewoon nergens.
Hahahha! Dan durft niemand meer naar een meeting!
Burn- Lady Post-a-lot
Lily schreef:tijd geleden ook een omg eindhoven geweest, het was zo gezellig dat we proberen om elke maand nu een meeting te doen. Erg gezellig
Dat was bij jou thuis toch?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
de vorige wel ja, en de 2 daarvoor waren gewoon in EHV stad. Komende zaterdag issie bij Theedoosje, we vonden het veel prettiger bij mensen thuis, is een stuk rustiger en je kan tenminste met elkaar praten.
Gast- Gast
Luthien schreef:heb op het oude forum wel eens overwogen om naar een meeting te gaan, maar aangezien ik niet zo'n actieve poster ben denk ik dan dat niemand op mij zit te wachten...
Dat moet je niet denken hoor! Bij een meeting ben je toch allemaal gelijk aan elkaar. Voor iedereen is het op dat moment nieuw.
Gast- Gast
Waarom Anousch ?
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ja, las hem net! Stuur je zo wat terug!
Meis, wat is er aan de hand?
Meis, wat is er aan de hand?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
wat is er aan de hand anousch?
Enne ik ga nu aan het werk dus zal een tijdje niet veel meer posten.
Enne ik ga nu aan het werk dus zal een tijdje niet veel meer posten.
Gast- Gast
Maar ik denk dat 'bekende' forummers makkelijker op elkaar afstappen, omdat ze al meer van elkaar weten. Dat idee heb ik dan. Het lijkt me wel leuk trouwens, omdat ik al wel jaren op het forum kom en benieuwd ben naar verschillende mensen.
Luthien- Prater
Luthien schreef:Maar ik denk dat 'bekende' forummers makkelijker op elkaar afstappen, omdat ze al meer van elkaar weten. Dat idee heb ik dan. Het lijkt me wel leuk trouwens, omdat ik al wel jaren op het forum kom en benieuwd ben naar verschillende mensen.
Bekende forummers hebben altijd een beeld van elkaar, en weet niet als dat nou juist positief is..
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Luthien schreef:Maar ik denk dat 'bekende' forummers makkelijker op elkaar afstappen, omdat ze al meer van elkaar weten. Dat idee heb ik dan. Het lijkt me wel leuk trouwens, omdat ik al wel jaren op het forum kom en benieuwd ben naar verschillende mensen.
Bekende forummers hebben altijd een beeld van elkaar, en weet niet als dat nou juist positief is..
+1 Dat kan ook averechts werken. En hoe vaak klopt dat beeld nou dat je van iemand hebt op internet?
Gast- Gast
Het lijkt mij ook wel leuk een meeting!
Voor mijn is het echt afhankelijk van de reistijd (en of ik dan moet werken)
Hoi Alex, Hoe was je vakantie?!
Voor mijn is het echt afhankelijk van de reistijd (en of ik dan moet werken)
Hoi Alex, Hoe was je vakantie?!
Gast- Gast
Ja dat weet ik niet, nog nooit gemeet.
Luthien- Prater
Klopt hier kan iemand heel lief of iets dergelijks posten terwijl ze in het echt helemaal niet zo blijkt te zijn...
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Niet helemaal waar, zat met James in dezelfde klas en heb Weetjewel gezien bij de KWF flashmob.
Luthien- Prater
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: