Bedden enzo
+3
Tsjip
Lady4
Bliss
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bedden enzo
Ik ben van plan om voor in mn nieuwe huis een goedkoop bed te kopen en daarbij een wat duurdere, stevige, goede matras. Welk van onderstaande bedden vinden jullie het mooist en welk bed het lelijkst?
Ik wilde eigenlijk geen hoge achterkant, omdat ik daar dan met mn voeten tegenaan kom, maar ik dacht dat ik ze er bij die spijlen nog wel doorheen kon steken
Ik wilde eigenlijk geen hoge achterkant, omdat ik daar dan met mn voeten tegenaan kom, maar ik dacht dat ik ze er bij die spijlen nog wel doorheen kon steken
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Bedden enzo
Als je nou gewoon een topic maakt met ; Vul mijn nieuwe huis met nieuwe spullen
Gast- Gast
Ik vind de vijfde het mooist, maar zou denk ik toch de vierde nemen. Lijkt me namelijk ook echt irritant om een voeteneind eraan te hebben. De derde vind ik ook wel ok (die is ook wat makkelijker bij allerlei inrichtingsstijlen te gebruiken (de vierde is toch wat landelijk), maar die heeft van die uitstekende randen aan de zijkant, volgens mij zou ik daar geregeld met mijn scheenbeen tegenaan knallen. De eerste witte zou ik niet doen, de combi folie + wit vind ik altijd een beetje goedkoop ogen.
Gast- Gast
Ja ik neigde eerst ook naar de derde, maar vind het zo jammer dat de kleur zwartbruin is. Ik wil gewoon zwart! Dit is trouwens ook de duurste van het stel, dus t mag nog wel wat goedkoper. Ik weet niet goed wat ik van die bedden met spijlen moet vinden eigenlijk...
@ Trisha: haha ja, dat zou een goede zijn. Ik denk dat er nog meer van dit soort topics aankomen van mij
@ Trisha: haha ja, dat zou een goede zijn. Ik denk dat er nog meer van dit soort topics aankomen van mij
Bliss- Lady Post-a-lot
Jaa dat vermoedde ik al
Maarehm. Is de eerste niet een.. Hoe noemen ze dat ook alweer... Futon? Da's een heeeel laag bed hè..
Maarehm. Is de eerste niet een.. Hoe noemen ze dat ook alweer... Futon? Da's een heeeel laag bed hè..
Gast- Gast
Ik zag idd ook dat ie erg laag is!
Bliss- Lady Post-a-lot
Je kan wel goede, dure matrassen hebben, maar een futon vind ik persoonlijk gruwelijk laag. Dan rol je praktisch je bed uit, voor je op staat zeg maar....
Is die ene een 'Aspelfund'? Die vind ik zelf wel cool en hoog..
Is die ene een 'Aspelfund'? Die vind ik zelf wel cool en hoog..
Gast- Gast
Die vierde is idd de Aspelund. Vind die ook wel ok en idd wat hoger, ik ben ook nogal lang, dus volgens mij zou ik uit die eerste niet eens overeind komen
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik kies voor bed 4.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind alleen de eerste en de derde nog wel mooi. Jammer alleen dat ze blijkbaar zo laag zijn..
Olijfje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 289
Punten : 296
Ik vind de 1e en de 3e het mooist. Ik houd zelf niet van spijlen aan een bed.
Gast- Gast
Bed nummer 4 (wij hebben thuis ongeveer hetzelfde bed staan maar dan van de Woonexpress, daar heet hij ledikant Robine geloof ik. Ook niet zo duur)
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Bed 1 en 3. De Malm van Ikea.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Die zwart bruine malm is iets hoger als de gewone. Is een nieuwe variant. Een vriend van me heeft hem gekocht en heb hem gister gezien en het is een stevig bed en idd wat hoger als de gewone malm. Helaas is de prijs wel duurder als de gewone.
Zelf vind ik de 2de het leukst, vind die zilveren knoppen eraan leuk en een mooi prijsje!
Zelf vind ik de 2de het leukst, vind die zilveren knoppen eraan leuk en een mooi prijsje!
Gast- Gast
Puggle schreef:Die zwart bruine malm is iets hoger als de gewone. Is een nieuwe variant. Een vriend van me heeft hem gekocht en heb hem gister gezien en het is een stevig bed en idd wat hoger als de gewone malm. Helaas is de prijs wel duurder als de gewone.
Ja, eigenlijk vind ik die ook best ok. En de prijs is perfect natuurlijk, ik moet nog zó veel dingen kopen! Maar ik moet de bedden eerst eens in het echt bekijken. Denk wel dat ik bij dit bed snel dingen over het voeteneinde heen ga gooien (zoals kleren, riemen en dat soort dingen ).
Klopt ja, die zwartbruine Malm is iets hoger, maar ik baal van die kleur. Als hij zwart was geweest, had ik die gewoon genomen denk ik.
Bliss- Lady Post-a-lot
Birgit schreef:Ik vind de 1e en de 3e het mooist. Ik houd zelf niet van spijlen aan een bed.
Helemaal mee eens!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Bliss schreef:Puggle schreef:Die zwart bruine malm is iets hoger als de gewone. Is een nieuwe variant. Een vriend van me heeft hem gekocht en heb hem gister gezien en het is een stevig bed en idd wat hoger als de gewone malm. Helaas is de prijs wel duurder als de gewone.
Ja, eigenlijk vind ik die ook best ok. En de prijs is perfect natuurlijk, ik moet nog zó veel dingen kopen! Maar ik moet de bedden eerst eens in het echt bekijken. Denk wel dat ik bij dit bed snel dingen over het voeteneinde heen ga gooien (zoals kleren, riemen en dat soort dingen ).
Klopt ja, die zwartbruine Malm is iets hoger, maar ik baal van die kleur. Als hij zwart was geweest, had ik die gewoon genomen denk ik.
ja die is ook echt bruin in het echt! Gewoon eens in het echt gaan kijken, zit vast wel een goeie tussen.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Trouwen enzo
» Slammertjestaart enzo...
» Verloskundige enzo..
» keelpijn enzo...
» Kosten enzo huwelijk
» Slammertjestaart enzo...
» Verloskundige enzo..
» keelpijn enzo...
» Kosten enzo huwelijk
Pagina 1 van 1