Vloerkleed
Pagina 1 van 1
Vloerkleed
Hoi!
Al enige tijd ben ik op zoek naar een leuk vloerkleed. Ik had altijd een vloerkleed, maar omdat deze beige was en mijn wanden inmiddels grijs zijn, vond ik het niet mooi om deze te laten liggen. Ik zoek me echter suf, kan niets vinden naar mijn smaak. Of althans, een vloerkleed van een paar honderd euro vind ik nu weer zonde van het geld. Dus hebben jullie een idee waar ik mooi, betaalbare vloerkleden kan kopen?
Al enige tijd ben ik op zoek naar een leuk vloerkleed. Ik had altijd een vloerkleed, maar omdat deze beige was en mijn wanden inmiddels grijs zijn, vond ik het niet mooi om deze te laten liggen. Ik zoek me echter suf, kan niets vinden naar mijn smaak. Of althans, een vloerkleed van een paar honderd euro vind ik nu weer zonde van het geld. Dus hebben jullie een idee waar ik mooi, betaalbare vloerkleden kan kopen?
Gast- Gast
Re: Vloerkleed
Ikea ben ik geweest. Vond niet dat ze iets hadden waar ik van kon houden.
En mijn vorige is van de Praxis. Dus ik ga zulke acties even in de gaten houden.
Thanks!
En mijn vorige is van de Praxis. Dus ik ga zulke acties even in de gaten houden.
Thanks!
Gast- Gast
wij hebben bij praxis een groot ietwat hoogpolig tapijt gekocht. die van ons is bruin, maar hij was er toen ook in t grijs. hij was 40 euro.
zag ze laatst ook bij de woonexpress en gamma, echt niet duur en prima kwaliteit.
en anders misschien kwantum of leenbakker?
zag ze laatst ook bij de woonexpress en gamma, echt niet duur en prima kwaliteit.
en anders misschien kwantum of leenbakker?
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Praxis hoogpolig, ja?
Want ik wil graag een grijs, hoogpolig vloerkleed. En 40 euro is echt niet duur.
Want ik wil graag een grijs, hoogpolig vloerkleed. En 40 euro is echt niet duur.
Gast- Gast
sja hoogpolig...eh...volgens mij is het hoogpolig ja...zal even een foto zoeken van een vergelijkend kleed...
zoiets als deze, maar dan is ie nog even een stukkie hoger
zoiets als deze, maar dan is ie nog even een stukkie hoger
JD- Ratel
Dat is hoogpolig inderdaad. Dat wil ik dus ook heel erg graag. Dat lijkt me zo ontzettend fijn aan de voetjes.
Ik had echt een onwijs mooie gezien bij de Meubelier, maar dan ben ik bang met 250 euro nog niet klaar te zijn. Gezien het feit dat een vloerkleed niet mijn enige wens is op korte termijn, moet ik hier en daar toch wat schipperen. Al vind ik het bedrag ook absurd voor een stukje kleed.
Praxis blijkt hier morgen open te zijn. Dus ik ga gelijk even kijken!
Ik had echt een onwijs mooie gezien bij de Meubelier, maar dan ben ik bang met 250 euro nog niet klaar te zijn. Gezien het feit dat een vloerkleed niet mijn enige wens is op korte termijn, moet ik hier en daar toch wat schipperen. Al vind ik het bedrag ook absurd voor een stukje kleed.
Praxis blijkt hier morgen open te zijn. Dus ik ga gelijk even kijken!
Gast- Gast
Ik weet niet of oraxis 2 standaard in hun assortiment heeft,kan ook zijn dat ze ze alleen hebben als ze in de aanbieding zijjn.. Anders gamma even proberen!
JD- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» vloerkleed
» Vloerkleed schoonmaken (kattenplas)
» kinder vloerkleed
» Hoogpolig vloerkleed
» Schoonmaken hoogpolig vloerkleed
» Vloerkleed schoonmaken (kattenplas)
» kinder vloerkleed