Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoogpolig vloerkleed

+7
miss piggy
Curious
rianne27
Joli86
Caresses
Zwerver
Linnie1985
11 plaatsers

Ga naar beneden

Hoogpolig vloerkleed Empty Hoogpolig vloerkleed

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 6:54

Gisteren onze nieuwe bank gekregen, nu ben ik op zoek naar 2 bijzettafels (waarvan 1 bij de bank) en de andere ruim ik op. (als we visite hebben kan ik die dus dan gebruiken voor meer drankjes etc).

Het kleed eronder gaat ook weg en wil dus een nieuw hoogpolig kleed, waar kan ik nu echt leuke, betaalbare vloerkleden scoren?
Heb je ook een foto van jullie vloerkleed?

Hoogpolig vloerkleed 402908_319579978074736_100000682098155_1048601_1572620640_n

Heb ook al op MP gekeken, maar dan kan ik beter een nieuwe kopen denk ik..vind het ook gewoon leuk om naar jullie zithoek te gluren... :P Laughing laughcry

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoogpolig vloerkleed Empty Re: Hoogpolig vloerkleed

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 7:00

weet je zeker dat je wel weer hoogpolig wilt? Wij hebben nu ook een hoogpolig kleed (wel groter dan die van jullie) en wij vinden het een ramp. Alles blijft er in hangen en is ontzettend moeilijk te stofzuigen. Toen we nog geen kinderen hadden viel dat wel mee, maar nu zij ook loopt te kruimelen met koekjes enzo, is het echt een ramp.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 7:02

Uhh jaa...lekker warm aan de voetjes...en ik heb nu een goeie stofzuiger (hoop ik)...maar ondanks dat allemaal willen we idd een hoogpolig vloerkleed! Tenzij het gewoon echt zo uit de hand loop ook qua maten die we in ons achterhoofd hebben....dan niet natuurlijk...moet wel leuk blijven :-)

Gast
Gast

Bericht  Linnie1985 zo 8 jan 2012 - 7:05

Rejoy. schreef:weet je zeker dat je wel weer hoogpolig wilt? Wij hebben nu ook een hoogpolig kleed (wel groter dan die van jullie) en wij vinden het een ramp. Alles blijft er in hangen en is ontzettend moeilijk te stofzuigen. Toen we nog geen kinderen hadden viel dat wel mee, maar nu zij ook loopt te kruimelen met koekjes enzo, is het echt een ramp.

+1 we hebben dan nog geen kinderen, maar idd alles blijft hangen en is moeilijk te stofzuigen!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Zwerver zo 8 jan 2012 - 7:07

Hornbach, 30 euro!

170 bij 230/240
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 7:13

wc-eend schreef:Hornbach, 30 euro!

170 bij 230/240

Staat niet op internet?!

Gast
Gast

Bericht  Zwerver zo 8 jan 2012 - 7:35

Nee klopt was ook al aan het zoeken. Heb ze zien liggen in de winkel als aanbieding, waarschijnlijk resten ofzo!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 7:36

wc-eend schreef:Nee klopt was ook al aan het zoeken. Heb ze zien liggen in de winkel als aanbieding, waarschijnlijk resten ofzo!

Volgens mij hebben we Hornbach ook niet zo 123 in de buurt, maar het zou idd wel een leuke actie zijn geweest :-D

Gast
Gast

Bericht  Caresses zo 8 jan 2012 - 7:59

Leen Bakker heeft ze ook in de aanbieding.

Ik heb daar mijn hoogpolig tapijt vandaan (voor ca. 150,- was niet in de sale) en ben daar heel blij mee.
Zou je dus zeker aanraden om even een kijkje te nemen bij de Leen Bakker.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 8:32

wij hebben nu een zwarte van jan des bouvrie, gekocht bij de gamma volgens mij. Wij willen er wel vanaf voor een klein prijsje, kruimels krijg je er gratis bij en kun je er vast wel uitschudden (hebben wij ook eens geprobeerd, was geen succes, het kleed was te zwaar voor met z'n tweetjes)

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 8:35

Wat is voor jou betaalbaar? Want ik heb echt een hele mooie gezien bij de Leenbakker. Schade is alleen 189 euro. Hij staat bij mij op mijn verlanglijstje. Even sparen, haha. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 8:40

Ruim gezien tussen de 100 - 200 euro (moet het kleed er ook echt super mooi/goed uitzien)..

Gast
Gast

Bericht  Joli86 zo 8 jan 2012 - 9:57

Die van ons komt van de leen bakker en was dacht ik iets van 80,-
Best veel keuze!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  rianne27 zo 8 jan 2012 - 10:26

Ben je al bij Carpetright geweest?Wij liepen daar toevallig vrijdag voor de eerste keer binnen en na goed zoeken bleken er best leuke tussen te zitten!Uiteindelijk eentje uitgezocht en die kost na afdingen 325 euro (eerst 389). Moet er wel bij zeggen dat we deze op maat laten maken, geloof 226x240 ofzo..daar betaal je natuurlijk ook voor.Maar standaard maten zijn daar best betaalbaar hoor.
rianne27
rianne27
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 51
Punten : 63
Registratiedatum : 14-07-11

Bericht  Curious zo 8 jan 2012 - 21:03

Wij hebben ook hoogpolig, en vind het prima te stofzuigen.
WIj hebben wel een dure, maar als je in de buurt van veghel woont.
Een paar keer per jaar is het magazijnverkoop bij goossens (geloof eind deze maand of begin februari weer) en daar verkopen ze tapijten met een ' foutje' vaak ook stukke goedkoper, zitten hele mooie bij!
Praxis/Karwei (of zo'n winkel) heeft er vaak ook wel, en als je dan zo'n 20% korting krijgt met bijv. sticker of bon ofzo...
Succes!
Bank is iig mooi!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  miss piggy zo 8 jan 2012 - 21:05

die van ons komt van ikea daar zijn ze ook betaalbaar en idd leenbakker of kwantum dan kan je nog kiezen Very Happy
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Pien zo 8 jan 2012 - 21:22

Bij de ikea heb je idd een hoogpolig tapijtje voor 30 of 40 euro. alleen vind ik ze redelijk klein.

Wij hebben nu zelf een grijze van de kwantum. Wil graag sparen voor een nieuwe... Heb een mooie gezien maar die is 240 euro!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 23:38

Bij de ikea heb je ook wel betaalbare vloerkleden.

Gast
Gast

Bericht  rianne287 ma 9 jan 2012 - 4:08

Als je een wollen neemt dan heb je er wel veel werk mee.. hadden wij ook altijd. Dit pluist heel erg en houdt het vuil vast.
Nu hebben we een synthetische gekocht, ook hoogpolig, en dit is prima te stofzuigen.
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Rouge ma 9 jan 2012 - 5:35

WIj hebben een kleed van kwantum. Ik zou zelf wel een groter kleed nemen, vind het er een beetje gek uitzien een kleed dat alleen onder de tafel past, net alsof de tafel geen koude poten mag krijgen. Als het wat groter is heb je er zelf toch ook nog wat aan?
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 7:04

Rouge schreef:WIj hebben een kleed van kwantum. Ik zou zelf wel een groter kleed nemen, vind het er een beetje gek uitzien een kleed dat alleen onder de tafel past, net alsof de tafel geen koude poten mag krijgen. Als het wat groter is heb je er zelf toch ook nog wat aan?

Het kleed wat ik nu onder de tafel heb liggen heb ik gekregen, maar we willen nu een grote zodat het ook echt bij de zithoek past dus ook onder de bank etc!

Leenbakker, en kwantum ga ik idd eens kijken! Wie weet hebben ze daar wat leuks, en ikea had ook wel een mooie erop staan, dus ook binnenkort daar maar eens heen! Max is toch wel 150 euro

Gast
Gast

Bericht  duckie ma 9 jan 2012 - 7:19

wij hebben onze bij de leenbakker vandaan in licht grijs... en was meen ik iets van 80 euro ofzo. we zijn dr erg wijs mee, het is idd erg lekker warm aan de voeten aangezien we ook een hele koude vloer hebben. A smeert hier ook wel eens met schuddebuikjes oid en die zie je dan niet liggen dus als je er loopt voel/hoor je wat maar met een goeie stofzuiger vind ik het wel goed te doen..
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud