kinder vloerkleed
+2
Flower_L
duckie
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
kinder vloerkleed
als strax de box eruit gaat krijgt A op die plek haar speelhoekje, maar omdat we een hele koude vloer hebben willen we daar graag een leuk speelkleed hebben...
waar kun je leuke vloerkleden voor kids kopen die niet zo heel duur zijn (zie op een aantal websites van die kleden voor rond de 100 euro of duurder zelfs en dat gaat me een beetje te ver eigenlijk..) dus iemand tips en of waar hebben jullie je kleed weg? welke hebben jullie?
waar kun je leuke vloerkleden voor kids kopen die niet zo heel duur zijn (zie op een aantal websites van die kleden voor rond de 100 euro of duurder zelfs en dat gaat me een beetje te ver eigenlijk..) dus iemand tips en of waar hebben jullie je kleed weg? welke hebben jullie?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: kinder vloerkleed
van ikea, zo'n verkeerskleed van 10 euro. Prima ding! s avonds rol ik de mat op en leg ik m naast de bank.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik heb een kleed in de woonkamer liggen, dat is roze met een hinkelbaan erop. Komt van de Leenbakker en was niet zo duur (prijs weet ik niet meer, in elk geval onder de 50 euro). Voor in het kamertje van A. wil ik ook nog een kleed, ik denk eentje van Ikea. Een grote vierkante die groen is met een soort witte krans erop. Is volgens mij ook maar iets van 20 euro.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
heb hier laatst bij de leenbakker gekeken en daar kon ik nog niet echt wat vinden...
heb nu bij ikea op de site wat gezien:
lijkt me wel kunnen voor een meisje zo?, deze is nie zo hard als de echte jongesweg maar door t kasteel enzo ook wat meer voor beide
lijkt me wel kunnen voor een meisje zo?, deze is nie zo hard als de echte jongesweg maar door t kasteel enzo ook wat meer voor beide
duckie- Ratel
Marktplaats, daar staan er heel veel op en niet duur.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
duckie schreef:heb hier laatst bij de leenbakker gekeken en daar kon ik nog niet echt wat vinden...
Deze hebben wij ook voor ons meisje en we zijn er heel blij mee. Mooie prijs en goede antislip aan de onderkant.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Ik was net bij mijn ouders en die hadden de nieuwe folders al. In de folder van de Lidl stonden kinder vloerkleden voor 10 euro: http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_26260.htm
In nog een folder (weet niet meer van welke winkel ) stonden vloerkleden van Winnie the Pooh, prinsessen enzo voor 15 euro.
In nog een folder (weet niet meer van welke winkel ) stonden vloerkleden van Winnie the Pooh, prinsessen enzo voor 15 euro.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
die van de lidl heb ik ook gezien net ja, maar dat formaat is niet wat we zoeken, net iets te klein. Ben wel benieuwd of je toevallig nog tegenkomt in welke andere folder die voor 15 euro stonden....
duckie- Ratel
Dat kleed van Ikea hebben wij ook. Ik vind het ook handig dat ie in de wasmachine kan !
En ik vind het opzich wel kunnen voor een meisje hoor
En ik vind het opzich wel kunnen voor een meisje hoor
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: