Afscheidsreceptie huisarts
+4
Angela_1986
Antibes
Caroow
Susan
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Afscheidsreceptie huisarts
Mijn huisarts neemt binnenkort afscheid en hij geeft hier een receptie voor.
Ik twijfel heel erg of ik er naartoe zal gaan. Mijn ouders gaan in ieder geval niet, dat heb ik gisteren gevraagd.
Zou jij gaan als het jouw huisarts was?
Ik twijfel heel erg of ik er naartoe zal gaan. Mijn ouders gaan in ieder geval niet, dat heb ik gisteren gevraagd.
Zou jij gaan als het jouw huisarts was?
Gast- Gast
Re: Afscheidsreceptie huisarts
Wel als mijn vorige huisarts een afscheidsreceptie had gegeven, hij is bijna 30 jaar mijn huisarts geweest en heeft mij ook heel erg gesteund toen ik zo angstig was in bepaalde periodes. Als mijn huidige huisarts weg zou gaan weet ik het niet.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Toen mijn huisarts die ik als kind had afscheid nam zijn we daar geweest met de hele familie. Maar, ze had het hele ziekteproces van mijn vader+zijn overlijden meegemaakt en heeft ook geholpen met rouwverwerking ed. Als mijn huisarts nu afscheid zou nemen zou ik niet de behoefte voelen om van hem afscheid te nemen.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Nee.
mijn huisarts nam in februari afscheid. Ik ben toen niet gegaan.
mijn huisarts nam in februari afscheid. Ik ben toen niet gegaan.
Gast- Gast
Zou er vanaf hangen hoe vaak ik er kom (ik kom nooit bij de huisarts). Toen mijn vader afscheid nam waren er wel veel mensen..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Absoluut niet! Maar dat komt ook omdat ik niet zo'n goede vrienden ben met mijn HA...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
ja ik denk het wel. Ik heb een hele fijne huisarts. En daarnaast ben ik de afgelopen tijd best vaak naar de huisarts moeten gaan.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Als die van mij zou stoppen zou ik wel gaan. Ik heb in een bepaalde periode echt heel veel aan haar gehad
Gast- Gast
Wat zou ik doen als het mijn dokter was.. Haha, Birgit wij hebben dezelfde dokter! Dokter K!
Ik heb dezelfde uitnodiging gekregen maar ik ga niet omdat ik zelden bij hem langs kwam. Hij heeft me wel op de wereld gezet dus misschien is het toch bijzonder. Ik vond het 'cadeau' wat hij vroeg heel mooi.
Ik ga hem wel missen als dokter, fijne man!
Ik heb dezelfde uitnodiging gekregen maar ik ga niet omdat ik zelden bij hem langs kwam. Hij heeft me wel op de wereld gezet dus misschien is het toch bijzonder. Ik vond het 'cadeau' wat hij vroeg heel mooi.
Ik ga hem wel missen als dokter, fijne man!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Als mijn vaste huisarts weg zou gaan en een afscheidsreceptie zou geven zou ik wel gaan. Ik ben er nu (gelukkig) lang niet meer geweest, maar een paar jaar terug heb ik super veel aan haar gehad en heeft ze me echt heel erg goed geholpen waar ik nu nog profijt van heb.
Gast- Gast
Met mijn huidige niet.
Mijn vorige is 2 jaar geleden gestopt en toen heeft hij niet zo een grote receptie gegeven bij ij weten. Mijn ouders waren wel uitgenodigd, maar dat is meer omdat we privé ook redelijk veel contact hadden. Mijn vader heeft zo jarenlang in dezelfde ( oude lullen) fietsgroep gezetten en ze gingen in de zomer ieder weekend wel fietsen. Nu is mijn vader ook werkzaam in de medische wereld dus dat werkt ook wel mee.
Mijn vorige is 2 jaar geleden gestopt en toen heeft hij niet zo een grote receptie gegeven bij ij weten. Mijn ouders waren wel uitgenodigd, maar dat is meer omdat we privé ook redelijk veel contact hadden. Mijn vader heeft zo jarenlang in dezelfde ( oude lullen) fietsgroep gezetten en ze gingen in de zomer ieder weekend wel fietsen. Nu is mijn vader ook werkzaam in de medische wereld dus dat werkt ook wel mee.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Mijn huisarts nam vorig jaar afscheid en ben er wel eventjes geweest.
Konden we ook kennis maken met de opvolger!
Konden we ook kennis maken met de opvolger!
Gast- Gast
Nee, want ik kom er haast nooit.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Huisarts of tandarts?
» Belachelijk...huisarts
» spoedvraagje; huisarts ja of nee?
» de huisarts wil me zien *update*