Extra sinterklaasjournaal
+28
Summerlovin
Lotus
Sarah1985
Gigi_
Tsjip
girli
Snoopy
Susan
_Lacey_
Meintjuh
loura
Zininzon
ijsjemeisje
GeKKiE
sonly
Spring
pantuf
Lejow
NerdChic
Arwyn
Flinder
Jordana
Kqip
Merai
Antibes
Jeanette
Carra
Penny Blossom
32 plaatsers
Pagina 6 van 9
Pagina 6 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Extra sinterklaasjournaal
Toch vind ik Bram echt 'mijn' Sinterklaas, de echte Sinterklaas. Bluh, vind het helemaal niet leuk, ik denk dat ik de nieuwe Sinterklaas eigenlijk niet half zo leuk ga vinden. Jammer hoor, maar begrijpelijk...
Gast- Gast
+1Maple schreef:Toch vind ik Bram echt 'mijn' Sinterklaas, de echte Sinterklaas. Bluh, vind het helemaal niet leuk, ik denk dat ik de nieuwe Sinterklaas eigenlijk niet half zo leuk ga vinden. Jammer hoor, maar begrijpelijk...
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:+1Maple schreef:Toch vind ik Bram echt 'mijn' Sinterklaas, de echte Sinterklaas. Bluh, vind het helemaal niet leuk, ik denk dat ik de nieuwe Sinterklaas eigenlijk niet half zo leuk ga vinden. Jammer hoor, maar begrijpelijk...
+2
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Dolcis_ schreef:+1Maple schreef:Toch vind ik Bram echt 'mijn' Sinterklaas, de echte Sinterklaas. Bluh, vind het helemaal niet leuk, ik denk dat ik de nieuwe Sinterklaas eigenlijk niet half zo leuk ga vinden. Jammer hoor, maar begrijpelijk...
+2
+3
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Lejow schreef:Dolcis_ schreef:+1Maple schreef:Toch vind ik Bram echt 'mijn' Sinterklaas, de echte Sinterklaas. Bluh, vind het helemaal niet leuk, ik denk dat ik de nieuwe Sinterklaas eigenlijk niet half zo leuk ga vinden. Jammer hoor, maar begrijpelijk...
+2
+3
+4
Gast- Gast
+5 !Birgit schreef:+4Angel Blue Eyes schreef:+3Lejow schreef:+2Dolcis_ schreef:+1Maple schreef:Toch vind ik Bram echt 'mijn' Sinterklaas, de echte Sinterklaas. Bluh, vind het helemaal niet leuk, ik denk dat ik de nieuwe Sinterklaas eigenlijk niet half zo leuk ga vinden. Jammer hoor, maar begrijpelijk...
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
girli schreef:+5 !Birgit schreef:+4Angel Blue Eyes schreef:+3Lejow schreef:+2Dolcis_ schreef:+1Maple schreef:Toch vind ik Bram echt 'mijn' Sinterklaas, de echte Sinterklaas. Bluh, vind het helemaal niet leuk, ik denk dat ik de nieuwe Sinterklaas eigenlijk niet half zo leuk ga vinden. Jammer hoor, maar begrijpelijk...
+6
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Marin schreef:Zeg, op welk net komt het eigenlijk?
De extra uitzending op Ned1.
Gast- Gast
Ned 1
ik zit er klaar voor!
ik zit er klaar voor!
Lejow- Lady Post-a-lot
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Wat ontzettend leuk gedaan. En de nieuwe Sint valt me heel erg mee.
Gast- Gast
Oké Sinterklaas met pensioen en een nieuwe Sinterklaas die de staf overneemt
Laatst aangepast door Dolcis_ op za 21 mei 2011 - 6:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hmmm de nieuwe sint is echt een beetje wennen..
Dag Bram!
Ze doen het echt netjes!!
Dag Bram!
Ze doen het echt netjes!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Nederland 1 dacht ik, alleen ik ben net thuis en ik zap net weg. En ik ga net van pieten naar reclame, is het al afgelopen?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Wat een onzin.. Wat moeten kinderen hiermee?
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Heel erg om dit te bekennen; Maar ik werd er zelfs een beetje emotioneel van. Weer een afsluiter van iets dat heel erg bekend is. En nu weer wennen aan het nieuwe. Ik ben allang blij dat Paul van Gorcum nooit echt de Sint is geworden. Hij heeft Bram weleens meegeholpen, maar ik vond hem zo verschrikkelijk. Deze Flodder deed het best leuk. Heel netjes en correct. Het stond hem goed en ik denk dat de kinderen net als wij nu met deze Sint op zullen groeien en deze altijd als echt zullen zien.
Gast- Gast
Het is niet alleen voor de kinderen, het is om heel NL te laten weten dat Bram stopt.
Het is inderdaad al afgelopen
Het is inderdaad al afgelopen
Lejow- Lady Post-a-lot
Nou, vond het maar vreemd. Of ik heb niet goed opgelet, maar ik kan me niet voorstellen dat er ook maar een kindje is die begrijpt waar dit over ging.
Het enige wat er gezegd is is dat Bram Sinterklaas 25 jaar geholpen heeft. Maar geen uitleg aan de kinderen waarom Sinterklaas ineens anders is.
Bram is voor mij de 'echte' Sinterklaas.
Het enige wat er gezegd is is dat Bram Sinterklaas 25 jaar geholpen heeft. Maar geen uitleg aan de kinderen waarom Sinterklaas ineens anders is.
Bram is voor mij de 'echte' Sinterklaas.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Gigi_ schreef:Wat een onzin.. Wat moeten kinderen hiermee?
Niets. Dit was een mededeling voor volwassenen en om Bram te bedanken, maar de kans is aanwezig dat kinderen om 20.00u nog wakker zijn en dus is het zeer speels verpakt.
Gast- Gast
Pagina 6 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Sinterklaasjournaal..
» extra dry deo odorex
» T-mobile extra
» extra winterjas
» Extra sinterklaascadeau
» extra dry deo odorex
» T-mobile extra
» extra winterjas
» Extra sinterklaascadeau