Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

extra dry deo odorex

+5
stargirl
minoessepoes
Toet
Monte
Niekske
9 plaatsers

Ga naar beneden

extra dry deo odorex Empty extra dry deo odorex

Bericht  Niekske vr 28 jan 2011 - 1:07

Gebruikt iemand deze deo?
extra dry deo odorex Afbeelding-113

ik gebruik em al een tijdje en hij werkt prima, ware het niet dat hij mijn shirtjes op een rare manier lijkt te bleken onder de oksels Neutral het is niet bij alle shirtjes, ik kan niet echt ontdekken of het een bepaald materiaal is of dat het enkel bij lichtere kleuren voorkomt. Iemand daar ervaring mee? En anders een alternatief voor een andere extra dry deo?
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

extra dry deo odorex Empty Re: extra dry deo odorex

Bericht  Monte vr 28 jan 2011 - 1:14

Hoe en wanneer doe jij hem op dan?
Ik had eerst ook deze, maar ben overgegaan op de depper ervan. Heb je veel minder van nodig(gaat automatisch) en werkt net zo goed. En je moet deze ''deo'' opdoen voor je gaat slapen(dan oud t-shirt ofzo aan) en dan in de ochtend je oksels wassen en gewoon deo op doen(ik heb de deoroller van Fa) en dan gaat het prima. Heb nooit last van verkleurde shirts(maar ik gebruik het zeker niet elke dag, ik denk 2x per week)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

extra dry deo odorex Empty Re: extra dry deo odorex

Bericht  Toet vr 28 jan 2011 - 2:33

Ik gebruik hem ook wel eens, maar je shirtjes bevlekken.. Wanneer doe je hem op dan?
Want je moet hem dus voor je naar bed gaat en dan idd een oud shirt ofzo.

Hebben jullie trouwens ook, dat als je hem gebruikt dat het zweet er dan op een andere plek uit moet? (Ik krijg hierdoor ergere zweetvoeten dan normaal.)
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

extra dry deo odorex Empty Re: extra dry deo odorex

Bericht  minoessepoes vr 28 jan 2011 - 2:36

Ik gebruik het in de zomer weleens, of als ik weet dat ik naar een feestje ga/kroeg waar het waarschijnlijk heel warm is en ik een grijs shirtje aan wil Laughing

Maar ik heb inderdaad ook nog nooit last gehad van verkleuringen, maar ik doe het dan inderdaad ook 's avonds op en 's ochtends onder de douche was ik me weer. Ik hoef er trouwens geen andere deo bij te gebruiken!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

extra dry deo odorex Empty Re: extra dry deo odorex

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 2:39

Ik weet niet of ze het nog verkopen, maar ik gebruikte eens in de zoveel tijd syneo 5. Te koop bij de drogist, dus DA bijv. Kruidvat enz. hebben het niet.
Ik vond dit veel beter werken dan die odorex.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

extra dry deo odorex Empty Re: extra dry deo odorex

Bericht  Toet vr 28 jan 2011 - 2:53

_MamaRosa_ schreef:Ik weet niet of ze het nog verkopen, maar ik gebruikte eens in de zoveel tijd syneo 5. Te koop bij de drogist, dus DA bijv. Kruidvat enz. hebben het niet.
Ik vond dit veel beter werken dan die odorex.

Wat zijn de verschillen dan?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

extra dry deo odorex Empty Re: extra dry deo odorex

Bericht  stargirl vr 28 jan 2011 - 6:40

Ik gebruik de 5-dagen-spray van Therme, erg fijn spul, +/- 5 dagen geen last van kleffe oksels en geen luchtjes. Vooral in de zomer erg fijn!

stargirl
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 84
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

extra dry deo odorex Empty Re: extra dry deo odorex

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 6:43

Bij mij hielp dat echt als een tierelier!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

extra dry deo odorex Empty Re: extra dry deo odorex

Bericht  Cow vr 28 jan 2011 - 6:49

@ Toetje; Ik heb dat ook maar dan vooral op mijn rug......gebruik het dus niet meer want het probleem verplaatst zich, zijn mn oksles mooi droog, kun je zwemmen op mn rug BLEEGH
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

extra dry deo odorex Empty Re: extra dry deo odorex

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 8:00

toetje_ schreef:
_MamaRosa_ schreef:Ik weet niet of ze het nog verkopen, maar ik gebruikte eens in de zoveel tijd syneo 5. Te koop bij de drogist, dus DA bijv. Kruidvat enz. hebben het niet.
Ik vond dit veel beter werken dan die odorex.

Wat zijn de verschillen dan?

Het werkte bij mij gewoon veel beter, bij odorex extra dry had ik soms nog last van transpireren, maar bij de syneo 5 dus helemaal niet meer. Echt heel fijn spul.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

extra dry deo odorex Empty Re: extra dry deo odorex

Bericht  Kabouter vr 28 jan 2011 - 8:57

Ik gebruik hem ook en vind het erg fijn!! Alleen gaat het altijd zo enorm jeuken onder mijn oksels. Hebben jullie dit ook?
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

extra dry deo odorex Empty Re: extra dry deo odorex

Bericht  Niekske do 3 feb 2011 - 0:14

Kabouter schreef:Ik gebruik hem ook en vind het erg fijn!! Alleen gaat het altijd zo enorm jeuken onder mijn oksels. Hebben jullie dit ook?

Ja daar heb ik ook vaker last van! Ik gebruikte em niet de avond vantevoren zoals hier gezegd werd, maar ik depte het 's ochtends met een watje op mijn oksels en ik wachte dan tot het helemaal droog was voor ik mijn shirt aandeed. Er staat ook niet specifiek op de verpakking dat je em de avond vantevoren moet opbrengen, wat wel bij de variant van therme geloof ik (die heb ik ook geprobeerd, maar die werkte bij mij niet) vermeld staat. Bij mij wekt ie sowieso niet meer dan twee dagen, ik gebruik em inderdaad ook alleen als ik een grijs shirtje ofzo aanheb smile ik zal het eens proberen een dag vantevoren en ik ben wel benieuwd naar die syneo 5...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

extra dry deo odorex Empty Re: extra dry deo odorex

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 0:38

Ik heb het ook een tijdje gebruikt. Ik had erg veel last van natte oksels, maar het rook niet. Ik vond het dus vervelend, die vlekken!
Ik waste mijn oksels 's avonds en depte er dit spul op.. Als het droog was ging ik mijn pyjama aan doen, maar pff ik kon dan vaak niet slapen van de jeuk. Je mag je oksels ook niet scheren van te voren..
Ik ben er mee gestopt, heb het ook niet meer nodig..

Syneo 5 heb ik ook gebruikt, was makkelijk in gebruik en het werkte ook als een tiet, maar ik vind die heel duur E17.95 was het!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

extra dry deo odorex Empty Re: extra dry deo odorex

Bericht  kimz do 3 feb 2011 - 2:49

Dat soort spul moet je inderdaad 's avonds voor het slapen aanbrengen... en bij mij jeukt het ook super, maar helpt heel goed.
Ik gebruik odaban.
kimz
kimz
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 69
Punten : 72
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

extra dry deo odorex Empty Re: extra dry deo odorex

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 3:05

CKC schreef:Syneo 5 heb ik ook gebruikt, was makkelijk in gebruik en het werkte ook als een tiet, maar ik vind die heel duur E17.95 was het!

Is ook wel prijzig, maar je gebruikt het maar zo weinig, dat je er erg lang mee doet. Ik gebruikte het tenminste echt maar heel af en toe, bijv als ik een feestje had en geen natte plekken wilde.
En ik weet niet of het nog zo is, maar als het niet goed werkt, kun je je geld terug krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

extra dry deo odorex Empty Re: extra dry deo odorex

Bericht  Silver do 3 feb 2011 - 4:26

Syneo 5 is er nog steeds hoor. Ik gebruik het 2x in de week, als ik 1 keer het opspuit blijft het wel 3 dagen zitten, daarintegen heb ik ook nog gewone deodorant, om voor de zekerheid wel fris te ruiken.
Duur is het wel ja, daarom hamster ik het, als het in de aanbieding is.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

extra dry deo odorex Empty Re: extra dry deo odorex

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 6:33

Niekske schreef:
Kabouter schreef:Ik gebruik hem ook en vind het erg fijn!! Alleen gaat het altijd zo enorm jeuken onder mijn oksels. Hebben jullie dit ook?

Ja daar heb ik ook vaker last van! Ik gebruikte em niet de avond vantevoren zoals hier gezegd werd, maar ik depte het 's ochtends met een watje op mijn oksels en ik wachte dan tot het helemaal droog was voor ik mijn shirt aandeed. Er staat ook niet specifiek op de verpakking dat je em de avond vantevoren moet opbrengen, wat wel bij de variant van therme geloof ik (die heb ik ook geprobeerd, maar die werkte bij mij niet) vermeld staat. Bij mij wekt ie sowieso niet meer dan twee dagen, ik gebruik em inderdaad ook alleen als ik een grijs shirtje ofzo aanheb smile ik zal het eens proberen een dag vantevoren en ik ben wel benieuwd naar die syneo 5...
Mijn man gebruik de ordrex dry-depper en daar staat heel duidelijk uitgelegd hoe je 'm moet gebruiken. Uitkijken met kleding en er staat inderdaad ook iets vermeld over het wassen van de oksels. Hier geen last van witte plekken in de shirts.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

extra dry deo odorex Empty Re: extra dry deo odorex

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum