Sinterklaasjournaal..
+5
meisje
Manderijn
Liadan
Susan
Printje
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Sinterklaasjournaal..
Wie kijkt dat ook. En nog veel belangrijker....heb je al Sinterklaasgeld gevonden
Wij doen met school mee dit jaar, erg leuk, de kinderen vinden het geweldig. En ik kijk dus ook iedere avond met mijn zoontje, niet om 18 uur want dan eten we altijd net maar ik neem het op.
Wij doen met school mee dit jaar, erg leuk, de kinderen vinden het geweldig. En ik kijk dus ook iedere avond met mijn zoontje, niet om 18 uur want dan eten we altijd net maar ik neem het op.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Sinterklaasjournaal..
Yrsa vindt dat niet echt leuk, als het op de televisie is zegt ze: 'Mama, ik wil niet deze Sinterklaas kijken, ik wil Maja de Bij kijken.' Zij schijnt nog steeds te denken dat ik invloed heb op wat er op de televisie komt. Gelukkig komt Maja de Bij 's middags altijd meteen na het Sinterklaasjournaal.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Mijn dochter kijkt het, meestal wel de volgende ochtend de herhaling (en ik kijk mee). Sinterklaasgeld hebben we nog niet gevonden, ik had geen zin om die stickers te bestellen voor 1,95 en Y. vraagt er ook helemaal niet naar. Ze vindt de paniekpiet erg leuk.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Wij hebben het geld of nou ja de stickers via het pakket voor school gekregen.
Printje- Lady Post-a-lot
Ze kijken het wel, maar of het ook echt binnenkomt? Ik betwijfel het!
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Manderijn schreef:Ze kijken het wel, maar of het ook echt binnenkomt? Ik betwijfel het!
Hoe oud zijn je kindjes, R snapt hier de grove lijn wel of tenminste hij kan vertellen over de stoomboot die stuk is, het paard was alleen gekomen, en de centjes van Sinterklaas zijn weg, maar het verhaal zelf zal hij wel niet mee krijgen, maar mijn kleuters natuurlijk wel.
Ik had ook allemaal hartjes in de klas en de kinderen zeiden meteen das het verliefde pietje!
Printje- Lady Post-a-lot
De oudste wordt in februari 4, dus je zou denken dat die alles wel snapt. Maar ik denk dat ik er daarvoor zelf ook nog te weinig aan doe hoor. Ik vind het dit jaar nog wel prima. Ergens staat het me wel eens wat tegen om je kind in iets te laten geloven wat niet bestaat. Maar ik had dat nooit van mezelf verwacht, dus ik weet nog niet wat ik daar mee wil doen
De jongste is 2 jaar en 4 maanden. Vindt alles interessant, maar hoe of wat, dat maakt hem nog niet uit.
De jongste is 2 jaar en 4 maanden. Vindt alles interessant, maar hoe of wat, dat maakt hem nog niet uit.
Manderijn- Kletskop
Ik vind het juist een geweldig feest en geniaal hoe ze ieder jaar weer zoiets weten te bedenken. Ik zie het ook echt niet als liegen tegen de kinderen. Ik kijk dus iedere dag dat scheelt natuurlijk ook idd.
Printje- Lady Post-a-lot
Ja, dat zal het hier dan ook zijn hoor. Maar ik denk maar zo, volgend jaar 'moeten' we wel, want dan zit ze natuurlijk op de basisschool, en dan leeft het veel meer.
Manderijn- Kletskop
Dat is natuurlijk ook zo, veel scholen doen eraan mee of kinderen onderling hebben het erover. R is gewoon er nu al mee bezig omdat ik het ook moet, wil kijken voor de kleuters de volgende dag, moet natuurlijk wel op de hoogte zijn.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Wij hebben het geld of nou ja de stickers via het pakket voor school gekregen.
Hier ook en dat heb ik thuis ook gebruikt.
Ze snapt het heel goed.
Kinderen vonden de hartjes helemaal geweldig. Ze waren zo uitgelaten.
Bij mij geloven ze ook allemaal nog en dat voor een groep 4...
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Ik kijk het ook, heerlijk om het er de volgende dag met 'mijn' kleuters over te hebben! Ook hier is Sinterklaasgeld aanwezig
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Vandaag weer gelachen om de kids.... we keken dus het journaal terug van gisteren en daarin vertelt Pietje verliefd dat het een vrouw is, mooie haren heeft, mooie ogen en een hele mooie stem. Ow zeg ik dus tegen de kinderen, nu weet ik het zeker het gaat over mij.
Nee hoor zegt een jongetje want jij hebt een baby in de buik en dat had Pietje Verliefd vast wel onthouden anders hahaha
Nee hoor zegt een jongetje want jij hebt een baby in de buik en dat had Pietje Verliefd vast wel onthouden anders hahaha
Printje- Lady Post-a-lot
Whaha printje. Geweldig!
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Ik moest ook zo lachen hahahaha het kwam er zo serieus uit.
Printje- Lady Post-a-lot
Haha grappig printje. Wij kijken ook naar het sinterklaasjournaal.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vind het zo ontzettend leuk in elkaar zitten. Ook dat gedoe met die pieten tellen, dat Pietje Paniek die borden weer om gooit. De kinderen lagen helemaal in een deuk.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik kijk ook altijd Gewoon omdat ik het zo leuk vind. Kan niet wachten tot L. het straks ook kan kijken!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Haha, ik moest net hard lachen om het sinterklaas is jarig lied met 'zet 'm op de pot', dat gezicht van die pieten is soms echt grappig.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik kijk het ook altijd met de kleuters in mijn klas. Echt knap hoe ze elk jaar weer zo'n leuk verhaal bedenken! En ik vind het ook zo leuk dat er ook 'volwassen' grapjes in zitten die de kinderen nog niet begrijpen, maar de ouders en leerkrachten wel
piertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: