Happy last day....
+32
Fearie
girli
M@niek
patjuhhh
MiKa
SoGood
Droopy28
Sweety
Sugarfall
Pussycat
Arwyn
loura
Rapunzel
Miss G
Caramba
Lady4
Jeanette
luisa
Okidoki
Carra
Jente10
Rovine
Middleme
Tyrael
Antibes
Tania
Shisha
Serena
minoessepoes
Ugly Betty
Suus
Tullow
36 plaatsers
Pagina 3 van 8
Pagina 3 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Happy last day....
om 18:00?? Hmm dan zit ik op me werk beetje jammer.. Ik geloof dit niet. Ik geloof ook 2012 niet... Ik geloof wel dat de wereld aan het aftakelen is en dat er steeds meer natuurrampen komen maar in 1 keer vergaan?? Dat vind ik knap
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Dat ben ik met je eens. Dat denk ik ook wel.loura schreef:om 18:00?? Hmm dan zit ik op me werk beetje jammer.. Ik geloof dit niet. Ik geloof ook 2012 niet... Ik geloof wel dat de wereld aan het aftakelen is en dat er steeds meer natuurrampen komen maar in 1 keer vergaan?? Dat vind ik knap
Gast- Gast
Als de wereld zou vergaan, zou het naar mijn idee nu toch steeds warmer onder mijn voeten moeten worden? Zouden de dieren toch al gaan vluchten? Die voelen het namelijk al heel snel aan. Het kan gewoon niet onopgemerkt gebeuren.
Ik geloof er dus niet in.
En het is toch dikke onzin dat 2% van de hele wereld bevolking het zou redden en de andere 98% van de wereld in de hel zou belanden?
Ik geloof er dus niet in.
En het is toch dikke onzin dat 2% van de hele wereld bevolking het zou redden en de andere 98% van de wereld in de hel zou belanden?
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Rapunzel schreef:http://web.me.com/lorenmadsen/endings/pick_a_year.html
Hier een site met alle jaren waarop de wereld vergaan zou zijn en nog zal vergaan. En wat ook aangeeft dat die voorspellers complete onzin uitkramen. Maar toch maak ik me ook elke keer zorgen als er zoiets wordt voorspeld, terwijl ik dat achteraf dan weer stom vind van mezelf. Ja, de wereld zal ooit vergaan. Maar alleen als de zonontploftimplodeert. En dat duurt nog een paar miljard jaar. Daar kan geen voorspeller tegenop.
Zou toch jammer zijn als het vandaag gebeurd, vraag me toch af wat ik dan nu op m'n werk doe!
Ik geloof er gelukkig niks van dat de aarde vandaag zal vergaan. Volgens mij gaat dat inderdaad pas gebeuren als de zon omplodeert, maar dat duurt nog wel eventjes. Ben eerder benieuwd in hoeverre de mens de aarde op dat moment zelf heeft verkloot, dat is denk ik veel enger.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Haha, dat kan. Heb je er nu, nuchterder (en met kater? ) al wat minder vrede mee, dan?Marin schreef:Maple schreef:Jij, vrede mee? Dat geloof ik niet, jij hebt nog veel te veel wensen en dromenMarin schreef:Yeah baby als de wereld morgen (of inmiddels vandaag) vergaat, heb ik er totale vrede mee.
Ik was dronken toen ik 't typte, misschien hielp dat
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Tyrael schreef:Nee 2012 is van de Maya's, morgen is de Dag des Oordeels (dramatisch muziekje eronder)
Edit: degene die dit voorspeld heeft (Harold Camping) heeft de Dag des Oordeels al eens eerder aangekondigd (1994 geloof ik) maar toen had 'ie een foutje gemaakt in zijn telling
Snap niet dat die man zich niet schaamt om zo'n uitspraak te doen Ik geloof er niet zo in.
Ik vind het ook maar een idioot, maar schijnbaar heeft 'ie toch behoorlijk wat volgers (ondanks dat hij al eens eerder dezelfde voorspelling deed en die (uiteraard) niet uitkwam)
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10
Rapunzel schreef:http://web.me.com/lorenmadsen/endings/pick_a_year.html
Hier een site met alle jaren waarop de wereld vergaan zou zijn en nog zal vergaan. En wat ook aangeeft dat die voorspellers complete onzin uitkramen. Maar toch maak ik me ook elke keer zorgen als er zoiets wordt voorspeld, terwijl ik dat achteraf dan weer stom vind van mezelf. Ja, de wereld zal ooit vergaan. Maar alleen als de zon ontploft. En dat duurt nog een paar miljard jaar. Daar kan geen voorspeller tegenop.
Haha ik moest toch even lachen toen ik al die jaartallen met de meest weirde voorspellingen zag. Wat mensen allemaal kunnen verzinnen
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Maple schreef:Haha, dat kan. Heb je er nu, nuchterder (en met kater? ) al wat minder vrede mee, dan?Marin schreef:Maple schreef:Jij, vrede mee? Dat geloof ik niet, jij hebt nog veel te veel wensen en dromenMarin schreef:Yeah baby als de wereld morgen (of inmiddels vandaag) vergaat, heb ik er totale vrede mee.
Ik was dronken toen ik 't typte, misschien hielp dat
Mwah ik weet niet, eigenlijk zou ik het wel prima vinden.
Gast- Gast
Echt? Oh ik zou het echt erg vinden als vandaag de wereld zou vergaan, ik wil nog zoveel!
Gast- Gast
Ik moet zeggen dat ik het wel erg interessant vind om op google rond te kijken etc... wat er allemaal beweerd wordt. En hoewel veel dingen logisch lijken kunnen we toch nooit weten wanneer het einde komt en dat is maar goed ook.
En met al die jaartallen zo bij elkaar zie je maar weer dat er elk jaar wel iemand is die denkt dat de wereld vergaat. Maar goed... tot nu toe heeft nog niemand het goed gehad en ja er komt een keer een jaar dat wel iemand het goed heeft omdat het simpelweg dan echt de tijd is gekomen.
Maar nu nog niet dat geloof ik niet. Ik denk ook dat het aangekondigd word door vele natuurrampen achter mekaar en dat zo de wereldbevolking uitgeroeid word. Of inderdaad dat de zon ontploft o.i.d.
Maar volgens mij moet je dat ook wel ''zien'' aankomen het zal heus niet van de Ă©Ă©n op de andere dag gebeuren.
En met al die jaartallen zo bij elkaar zie je maar weer dat er elk jaar wel iemand is die denkt dat de wereld vergaat. Maar goed... tot nu toe heeft nog niemand het goed gehad en ja er komt een keer een jaar dat wel iemand het goed heeft omdat het simpelweg dan echt de tijd is gekomen.
Maar nu nog niet dat geloof ik niet. Ik denk ook dat het aangekondigd word door vele natuurrampen achter mekaar en dat zo de wereldbevolking uitgeroeid word. Of inderdaad dat de zon ontploft o.i.d.
Maar volgens mij moet je dat ook wel ''zien'' aankomen het zal heus niet van de Ă©Ă©n op de andere dag gebeuren.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ik denk dat wij het niet eens meer mee gaan maken.
Caramba- Ratel
Ik heb een vermoeden dat mijn kinderen het ook niet gaan meemaken net als hun kinderen....Spetterdespat schreef:Ik denk dat wij het niet eens meer mee gaan maken.
Weet je volgens mij gaan daar nog wel een paar duizend jaar overheen
Pussycat- Ratel
Ik ben eerlijk gezegd gewoon bang. Haha, en dat vind ik zo stom van mezelf want ik weet wel dat het niet echt zal gebeuren, maar dit soort nieuws, en iedereen die over praat, word ik echt onrustig van.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Hoe laat vergaat de wereld eigenlijk? Want dan kan ik zo mijn rayon manager bellen om te zeggen dat ik dan toch de winkel sluit..
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
volgens mij nederlandse tijd 18:00 dus dat komt voor je winkel zeker niet lekker uit?
Pussycat- Ratel
Haha ik heb hetzelfde hoor.Sugarfall schreef:Ik ben eerlijk gezegd gewoon bang. Haha, en dat vind ik zo stom van mezelf want ik weet wel dat het niet echt zal gebeuren, maar dit soort nieuws, en iedereen die over praat, word ik echt onrustig van.
Gast- Gast
Nou ik ga vandaag in ieder geval nog naar Maastricht om een terrasje te pikken en in de zon te zitten. Dus toch nog wat actiefs voor dat de wereld vergaat !
Gast- Gast
Hm.. ik sluit om 17.00... Maar ben dan rond 17.40 thuis.. Ach dan heb ik nog 20 min om te genieten van de martiniPussycat schreef:volgens mij nederlandse tijd 18:00 dus dat komt voor je winkel zeker niet lekker uit?
Sweety- Ratel
Maar waarom zijn jullie dan bang SF en Storm? Er wordt elke keer een andere datum geroepen.
Sweety- Ratel
Storm schreef:Morgen zal de wereld vergaan wordt er overal geroepen. Ik denk dat de meesten van jullie dit niet geloven of wel? Ik vind het zelf ook nogal als onzin klinken, maar ik word er toch een beetje ongerust van. Dat heb ik altijd met dit soort 'voorspellingen' terwijl het vrijwel altijd loos alarm is.
Ik krijg er ook een beetje een onrustig gevoel van hoor.. .
Droopy28- Fluisteraar
- Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11
Nou, gelukkig heb ik gisteren een hele leuke laatste avond gehad, zometeen ga ik met m'n vriend een terrasje pakken, ik heb een leuke outfit aan en m'n kapsel zit voor de verandering eens leuk. Laat maar komen!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Bij nader inzien wil ik vandaag toch liever nog niet dood, want ik ben zo brak als een ui en dat is ook wel zonde, hoewel 't wel een leuke laatste avond dan was inderdaad gisteren
Hier nog geen vuiltje aan de lucht overigens, bij jullie?
Hier nog geen vuiltje aan de lucht overigens, bij jullie?
Gast- Gast
Hier de zon.. Hij wordt wel steeds feller
Sweety- Ratel
Sweety schreef:Hier de zon.. Hij wordt wel steeds feller
Zegt niets dat hij scherper word, is nu ook de tijd dat de zon op zijn scherpst is
Ik ga lekker feesten vandaag, maak alles wel mee tot vannacht
Caramba- Ratel
Vandaag de laatste dag?! Hmmm dat kan echt niet hoor, heb nog zoveel feestjes in mn agenda staan!
Oke ik geloof er dus helemaal niet in, ik denk niet dat er te voorspellen is wanneer de laatste dag is, als die laatste dag uberhaupt al komt..
Oke ik geloof er dus helemaal niet in, ik denk niet dat er te voorspellen is wanneer de laatste dag is, als die laatste dag uberhaupt al komt..
Gast- Gast
Pagina 3 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 3 van 8
Permissies van dit forum: