Happy last day....
+32
Fearie
girli
M@niek
patjuhhh
MiKa
SoGood
Droopy28
Sweety
Sugarfall
Pussycat
Arwyn
loura
Rapunzel
Miss G
Caramba
Lady4
Jeanette
luisa
Okidoki
Carra
Jente10
Rovine
Middleme
Tyrael
Antibes
Tania
Shisha
Serena
minoessepoes
Ugly Betty
Suus
Tullow
36 plaatsers
Pagina 6 van 8
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Happy last day....
TNMN schreef:Storm schreef:Er zou pas iets gebeuren als het in alle landen 18:00 is geweest.TNMN schreef:In NZ en Australie is om 18:00 niets gebeurd dus volgens mij komt het helemaal goed
Ik las dit:
"While some believers of a loose-knit Christian movement set about praying for mercy and settling their terrestrial affairs, non-believers watched on as the 6 p.m. deadline passed in New Zealand.
The prophesy predicted that Jesus Christ would return to Earth at 6 p.m., but there was nary a sight of the Heavenly visitor in earth's earliest time zones."
Vandaar Want het begon in NZ ofzo..
Ik dacht ook gelezen te hebben dat het daar zou beginnen, omdat het in NZ als eerste 6 uur is en dan over de wereld heen trekken, dus dat er overal ter wereld iets gebeurd om 18.00 uur.
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10
Tyrael schreef:TNMN schreef:Storm schreef:Er zou pas iets gebeuren als het in alle landen 18:00 is geweest.TNMN schreef:In NZ en Australie is om 18:00 niets gebeurd dus volgens mij komt het helemaal goed
Ik las dit:
"While some believers of a loose-knit Christian movement set about praying for mercy and settling their terrestrial affairs, non-believers watched on as the 6 p.m. deadline passed in New Zealand.
The prophesy predicted that Jesus Christ would return to Earth at 6 p.m., but there was nary a sight of the Heavenly visitor in earth's earliest time zones."
Vandaar Want het begon in NZ ofzo..
Ik dacht ook gelezen te hebben dat het daar zou beginnen, omdat het in NZ als eerste 6 uur is en dan over de wereld heen trekken, dus dat er overal ter wereld iets gebeurd om 18.00 uur.
Dit bedoelde ik dus
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Dag meiden!! Bedankt voor alle gesprek stoffen...
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
het yes hemel :pDolcis_ schreef:Ben ik nu in de hemel?
Sweety- Ratel
Ook mee eens trouwens!TNMN schreef:Storm schreef:Ik vind het stom dat er blijkbaar een God is die mensen straft als ze ongelovig zijn. Dat zijn toch niet per sé slechte mensen? Wat is er gebeurd met de naastenliefde? Ik vind die denkwijze hypocriet en belachelijk bekrompen.
Eens trouwens!
Sweety- Ratel
Ik was echt bang!Hier op het winkelcentrum gingen allemaal mensen in een kring staan en bidden en zingen echt heel freaky!
eigenwijs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11
Sweety schreef:Ook mee eens trouwens!TNMN schreef:Storm schreef:Ik vind het stom dat er blijkbaar een God is die mensen straft als ze ongelovig zijn. Dat zijn toch niet per sé slechte mensen? Wat is er gebeurd met de naastenliefde? Ik vind die denkwijze hypocriet en belachelijk bekrompen.
Eens trouwens!
Ik geloof in god. Maar ik geloof niet dat hij mensen straft die niet geloven. God houd van iedereen.
Gast- Gast
Arubian schreef:Ik was echt bang!Hier op het winkelcentrum gingen allemaal mensen in een kring staan en bidden en zingen echt heel freaky!
Sweety- Ratel
Nouja, waar woon jij dan?Arubian schreef:Ik was echt bang!Hier op het winkelcentrum gingen allemaal mensen in een kring staan en bidden en zingen echt heel freaky!
Gast- Gast
Maple schreef:Nouja, waar woon jij dan?Arubian schreef:Ik was echt bang!Hier op het winkelcentrum gingen allemaal mensen in een kring staan en bidden en zingen echt heel freaky!
Groeten uit de Rimboe haha
Gast- Gast
Nou, die geloven in de medicijnman.Dolcis_ schreef:Maple schreef:Nouja, waar woon jij dan?Arubian schreef:Ik was echt bang!Hier op het winkelcentrum gingen allemaal mensen in een kring staan en bidden en zingen echt heel freaky!
Groeten uit de Rimboe haha
Gast- Gast
hahah!Ik woon in Amsterdam-Zuidoost
eigenwijs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11
Storm schreef:Ik vind het stom dat er blijkbaar een God is die mensen straft als ze ongelovig zijn. Dat zijn toch niet per sé slechte mensen? Wat is er gebeurd met de naastenliefde? Ik vind die denkwijze hypocriet en belachelijk bekrompen.
Hoe kun je gestraft worden door God, als je niet in Hem gelooft. Dan bestaat dat toch niet? Dus kun je ook niet gestraft worden..
Gast- Gast
Ik vraag me af wat die Harold Camping trouwens nu weer voor smoes gaat verzinnen waarom er niets gebeurd is (denk namelijk niet dat 'ie zelf gaat toegeven dat hij uit zijn nek kletst )
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Bah, kan me voorstellen dat je dat freaky vond!Arubian schreef:Ik was echt bang!Hier op het winkelcentrum gingen allemaal mensen in een kring staan en bidden en zingen echt heel freaky!
Gast- Gast
+1 Ik denk dat er alleen maar (idiote) mensen bestaan die dat verzinnen om wat voor reden dan ook.Dolcis_ schreef:Sweety schreef:Ook mee eens trouwens!TNMN schreef:Storm schreef:Ik vind het stom dat er blijkbaar een God is die mensen straft als ze ongelovig zijn. Dat zijn toch niet per sé slechte mensen? Wat is er gebeurd met de naastenliefde? Ik vind die denkwijze hypocriet en belachelijk bekrompen.
Eens trouwens!
Ik geloof in god. Maar ik geloof niet dat hij mensen straft die niet geloven. God houd van iedereen.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Uh-oh. Er is net een Ijslandse vulkaan uitgebarsten, uurtje geleden ofzo.
Judgement Day?
http://www.icenews.is/index.php/2011/05/21/iceland-volcano-erupting/
Judgement Day?
http://www.icenews.is/index.php/2011/05/21/iceland-volcano-erupting/
Gast- Gast
Hij's pas net begonnen. Staat ook nog geen nieuws op andere nieuwssites van NL of buitenland. Alleen Ijsland.
Gast- Gast
Mwoah, denk dat het wel losloopt. Bij die eerdere vulkaanuitbarsting zijn er ook geen gewonden gevallen, alleen flinke last van de as. En dit was ook een verwachte vulkaanuitbarsting.
Gast- Gast
Hoe kom je aan dat nieuws dan Marin?
Ik kan 't nergens vinden en ook jouw bericht wil hier niet openen
Ik kan 't nergens vinden en ook jouw bericht wil hier niet openen
Gast- Gast
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 6 van 8
Permissies van dit forum: