Happy last day....
+32
Fearie
girli
M@niek
patjuhhh
MiKa
SoGood
Droopy28
Sweety
Sugarfall
Pussycat
Arwyn
loura
Rapunzel
Miss G
Caramba
Lady4
Jeanette
luisa
Okidoki
Carra
Jente10
Rovine
Middleme
Tyrael
Antibes
Tania
Shisha
Serena
minoessepoes
Ugly Betty
Suus
Tullow
36 plaatsers
Pagina 2 van 8
Pagina 2 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Happy last day....
Ik doe dergelijke voorspellingen allemaal af als onzin.
Vorige week zou de stad waar ik woon door een grote aardbeving getroffen worden. Dat werd als 100 jaar geleden ofzo voorspeld door een bekende aardbevingvoorspeller, hij had al meerdere keren goed voorspeld.
Veel mensen waren ook echt de stad ontvlucht, duidelijk te zien aan de lege bussen en metro's. Daarbij waren vooral de winkels in de Chinese buurt hier allemal gesloten, om persoonlijke redenen. Tja, heb eigenlijk wel erg gelachen om deze goedgelovige mensen.
Nou ja, van een aarbeving was geen sprake, ook geen kleine schok ofzo.
Vorige week zou de stad waar ik woon door een grote aardbeving getroffen worden. Dat werd als 100 jaar geleden ofzo voorspeld door een bekende aardbevingvoorspeller, hij had al meerdere keren goed voorspeld.
Veel mensen waren ook echt de stad ontvlucht, duidelijk te zien aan de lege bussen en metro's. Daarbij waren vooral de winkels in de Chinese buurt hier allemal gesloten, om persoonlijke redenen. Tja, heb eigenlijk wel erg gelachen om deze goedgelovige mensen.
Nou ja, van een aarbeving was geen sprake, ook geen kleine schok ofzo.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Flauwekul.. En mocht het wel zo zijn, dan kunnen we daar weinig aan veranderen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Oh ik geloof er dus ook niet in Hoewel ik verder wel met verbazing een aantal van Nostradamus' kwatrijnen heb zitten lezen en wel begon te twijfelen..
Gast- Gast
Morgen? Dat scheelt me dan twee nachtdiensten!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Tyrael schreef:Nee 2012 is van de Maya's, morgen is de Dag des Oordeels (dramatisch muziekje eronder)
Edit: degene die dit voorspeld heeft (Harold Camping) heeft de Dag des Oordeels al eens eerder aangekondigd (1994 geloof ik) maar toen had 'ie een foutje gemaakt in zijn telling
ja zoiets, t schijnt morgen 7000 jaar geleden geweest te zijn dat de zondvloed er was. en 7 is in de bijbel natuurlijk een belangrijk getal
Gast- Gast
Morgen 18:00 uur weten we meer.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Nou.. in dat geval bellen we de stratenmaker maar af, en laten we onze voortuin lekker een grote zandbak!
Miss G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11
Volgens mij is dit echt grote onzin, maar toch heb ik sinds ik dit vanmorgen heb gelezen een beetje een onrustig gevoel..
Gast- Gast
Spetterdespat schreef:Morgen 18:00 uur weten we meer.
Want daarvoor zou het dan moeten gebeuren?
Gast- Gast
Birgit schreef:Spetterdespat schreef:Morgen 18:00 uur weten we meer.
Want daarvoor zou het dan moeten gebeuren?
Yups. Ach het zal wel, is hier morgen wat te doen in het dorp, gezellig, gaan we met zijn allen.
Ik geloof er niet in, voorspellingen zijn vaker geweest. Ik ben van, het komt zoals het komt, ik ga me daar nu niet mee bezig houden.
Laatst aangepast door Spetterdespat op vr 20 mei 2011 - 5:50; in totaal 1 keer bewerkt
Caramba- Ratel
Caramba- Ratel
Persephone schreef:Morgen al?
Nou, dan ga ik verdorie de afwas ook niet meer doen.
Heb ik ook niet gedaan, het aanrecht staat bomvol. En ik heb voor de zekerheid maar even alle koekjes opgegeten, is ook zo zonde als die verloren gaan.
Mocht ik morgenvroeg gewoon wakker worden, dan ga ik naar het zwembad om al die calorieën te verbranden.
Gast- Gast
Jente10 schreef:Zag er gister nog wat over op TV. Er werd ook een gezin geïnterviewd en de ouders hadden allebei hun baan opgezegd omdat ze er van overtuigd waren dat morgen hun laatste dag is... Vond dat wel bizar eigenlijk.
Maar als de wereld vergaat is je baan er ook niet meer. Beetje verspilde moeite om die dan op te gaan zeggen.
Gast- Gast
Yeah baby als de wereld morgen (of inmiddels vandaag) vergaat, heb ik er totale vrede mee.
Gast- Gast
Marin schreef:Yeah baby als de wereld morgen (of inmiddels vandaag) vergaat, heb ik er totale vrede mee.
Ik zou het wel jammer vinden, m'n bucket list is nog niet afgewerkt.
Gast- Gast
Dijn82 schreef:Marin schreef:Yeah baby als de wereld morgen (of inmiddels vandaag) vergaat, heb ik er totale vrede mee.
Ik zou het wel jammer vinden, m'n bucket list is nog niet afgewerkt.
Ja dat is wel waar, alhoewel ik geen 'officiele' bucketllist heb, weet ik nog genoeg te bedenken. Maar ben nu happy, dus ach als het dan over is, so be it. (maar geloof er totaal niet in verder)
Gast- Gast
Ik heb er een in Note Pad
Kan me er ook niet druk om maken en het lijkt me sowieso grote onzin.
Kan me er ook niet druk om maken en het lijkt me sowieso grote onzin.
Gast- Gast
Ik vind dat ze er op m'n werk best rekening mee hadden mogen houden, m'n salaris incl. vakantiegeld hadden ze best een paar daagjes eerder mogen storten.
Maar ik heb hetzelfde als Storm, ik geloof het eigenlijk niet, maar toch benauwd het me.
Maar ik heb hetzelfde als Storm, ik geloof het eigenlijk niet, maar toch benauwd het me.
Gast- Gast
Jij, vrede mee? Dat geloof ik niet, jij hebt nog veel te veel wensen en dromenMarin schreef:Yeah baby als de wereld morgen (of inmiddels vandaag) vergaat, heb ik er totale vrede mee.
Gast- Gast
http://web.me.com/lorenmadsen/endings/pick_a_year.html
Hier een site met alle jaren waarop de wereld vergaan zou zijn en nog zal vergaan. En wat ook aangeeft dat die voorspellers complete onzin uitkramen. Maar toch maak ik me ook elke keer zorgen als er zoiets wordt voorspeld, terwijl ik dat achteraf dan weer stom vind van mezelf. Ja, de wereld zal ooit vergaan. Maar alleen als de zon ontploft. En dat duurt nog een paar miljard jaar. Daar kan geen voorspeller tegenop.
Hier een site met alle jaren waarop de wereld vergaan zou zijn en nog zal vergaan. En wat ook aangeeft dat die voorspellers complete onzin uitkramen. Maar toch maak ik me ook elke keer zorgen als er zoiets wordt voorspeld, terwijl ik dat achteraf dan weer stom vind van mezelf. Ja, de wereld zal ooit vergaan. Maar alleen als de zon ontploft. En dat duurt nog een paar miljard jaar. Daar kan geen voorspeller tegenop.
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10
Tyrael schreef:Nee 2012 is van de Maya's, morgen is de Dag des Oordeels (dramatisch muziekje eronder)
Edit: degene die dit voorspeld heeft (Harold Camping) heeft de Dag des Oordeels al eens eerder aangekondigd (1994 geloof ik) maar toen had 'ie een foutje gemaakt in zijn telling
Snap niet dat die man zich niet schaamt om zo'n uitspraak te doen Ik geloof er niet zo in.
Gast- Gast
Maple schreef:Jij, vrede mee? Dat geloof ik niet, jij hebt nog veel te veel wensen en dromenMarin schreef:Yeah baby als de wereld morgen (of inmiddels vandaag) vergaat, heb ik er totale vrede mee.
Ik was dronken toen ik 't typte, misschien hielp dat
Gast- Gast
Jaaa Het is weer lekker warmFauve schreef:Het is wel prachtig weer voor een laatste dag
Gast- Gast
Pagina 2 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 2 van 8
Permissies van dit forum: