Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor een kleur jurkje bij deze pumps?

+3
Mari
Starla
minoessepoes
7 plaatsers

Ga naar beneden

Wat voor een kleur jurkje bij deze pumps? Empty Wat voor een kleur jurkje bij deze pumps?

Bericht  minoessepoes do 10 jan 2013 - 1:05

Mijn vriend en ik gaan vanavond in ondertrouw en binnenkort dus trouwen. Heel klein met maar 15 mensen erbij, ouders, broers, zussen en aanhang, oma en 3 vrienden. Het wordt heel simpel naar het stadhuis, daarna naar huis voor bubbels en taart en vervolgens uit eten. Ik wil dus ook geen trouwjurk maar gewoon een leuk, mooi jurkje wat ik daarna ook nog kan dragen.

Nu heb ik sindskort deze groene pumps en eigenlijk wil ik ze aan die dag, maar ik vind het heel moeilijk om te verzinnen wat voor een kleur jurkje daarbij moet. Ik ben 182cm, heb maat M/L en donker bruin haar. Iemand misschien een idee wat hier mooi bij is? Ik ga waarschijnlijk een keer met mijn moeder winkelen voor het jurkje, maar ik heb geen idee waar ik naar moet zoeken.

Dit zijn de pumps: http://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/home-dames/home-dames-schoenen/00003001105067/Suède%20pump.prod?r=5&c=3&filter_brand=all&filter_color=6&filter_heel=all&filter_padding=all&filter_size=all&orderby=topseller&st=PRODUCT&filter_cat=home-dames/home-dames-schoenen/home-dames-schoenen-pumps

(kan helaas vanaf deze computer geen plaatje plaatsen)
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor een kleur jurkje bij deze pumps? Empty Re: Wat voor een kleur jurkje bij deze pumps?

Bericht  Starla do 10 jan 2013 - 1:25

Ik zou zelf voor paars gaan. Dat is mijn lievelingskleur (staat mij ook heel mooi maar dat weet ik van jou natuurlijk niet), en staat ook mooi bij zo'n kleur groen vind ik.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Wat voor een kleur jurkje bij deze pumps? Empty Re: Wat voor een kleur jurkje bij deze pumps?

Bericht  Mari do 10 jan 2013 - 1:30

Ik vind zwart ook heel leuk, en dan nog wat mooie accessoires in het groen en in het zilver of goud erbij.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  minoessepoes do 10 jan 2013 - 1:59

Zwart zou inderdaad ook de kleur zijn waar ik dan direct op uit kom, maar dat vind ik ook wel weer wat somber, trouwen in het zwart klopt niet voor mijn gevoel.

Paars vind ik lastig, is echt zo'n beetje de laatste kleur waar ik normaal gesproken voor zou kiezen, maar misschien toch eens proberen dan!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Bericht  Mari do 10 jan 2013 - 2:06

minoessepoes schreef:Zwart zou inderdaad ook de kleur zijn waar ik dan direct op uit kom, maar dat vind ik ook wel weer wat somber, trouwen in het zwart klopt niet voor mijn gevoel.

Paars vind ik lastig, is echt zo'n beetje de laatste kleur waar ik normaal gesproken voor zou kiezen, maar misschien toch eens proberen dan!

Waarom geen wit jurkje? Toch een beetje trouwjurk dan... Ik vind dat echt wel heel mooi met groen.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  minoessepoes do 10 jan 2013 - 3:03

We trouwen waarschijnlijk nog in de winter en dan is een wit jurkje niet zo makkelijk te vinden en ik heb echt een ontzettende hekel aan huidskleurige panty's haha, zwarte panty's vind ik niet mooi met wit en groen. Ik maak het mezelf gewoon te lastig volgens mij!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Bericht  Pommes do 10 jan 2013 - 5:57

Ik weet niet of je er een type voor bent maar een jurk in een opvallend kleurtje?!
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  Happinaz do 10 jan 2013 - 6:11

Ik wil een plaatje plakken maar dat lukt niet maar als je googelt op histor (verf) en dan de kleur 'Agave' .....is dat iets?
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892

Bericht  Rosa do 10 jan 2013 - 7:26

Licht okergeel lijkt mij er heel mooi bij.
Rosa
Rosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  minoessepoes do 10 jan 2013 - 9:41

Okergeel! Dat is mijn vriend zijn lievelings kleur! Dat is wel een idee.
Iets kleurrijks vind ik ook wel leuk, het is tenslotte een feestelijke dag!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Bericht  Starla do 10 jan 2013 - 9:56

Dat lijkt me ook mooi bij die schoenen. Leuk ook als het je vriend zijn lievelingskleur is!
Ik zou zelf ook niet voor zwart, wit of grijs gaan, vind ik niet feestelijk.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Parisienne do 10 jan 2013 - 20:44

Okergeel zal inderdaad mooi staan. Ook vind ik brons/goud/bruin mooie kleuren bij dat groen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  minoessepoes do 10 jan 2013 - 22:42

Ik ben helemaal blij dat ik dit topic geopend heb want okergeel had ik ander nooit aan gedacht en ik vind het echt een hele leuke optie, brons/ goud achtig ook trouwens!

Bedankt voor het meedenken!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Bericht  Rosa za 12 jan 2013 - 0:36

Gelukkig, ben benieuwd naar het eindresultaat Wat voor een kleur jurkje bij deze pumps? 561177
Rosa
Rosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: