Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goede morgen vrijdag!!

+17
Vanillivi
Sweety
Mida4you
Chocolate Cookie
Suus
SoGood
Jude
Oasis
Silver
Tania
ekiaam87
Lotus
silly-one
Pussycat
Prosecco
Xanna
Lejow
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Goede morgen vrijdag!! Empty Goede morgen vrijdag!!

Bericht  Lejow do 19 mei 2011 - 17:48

Ennnnnnnnnnnnnn het is weer vrijdag!!
Nog 1 dagje werken.
Ik ben echt toe aan weekend.. drukke week gehad en ben dood moe!
Heb gelukkig een lekker rustig weekend voor de boeg, dus was ook niet van veel te gaan doen.

Jullie nog plannen?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede morgen vrijdag!! Empty Re: Goede morgen vrijdag!!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 17:58

Niet echt plannen want ik met werken en daar heb ik echt he-le-maal géén zin in bah. Ik moet vandaag naar een andere vestiging waar ik nog nooit ben geweest en niemand ken en ik ben zo'n held op sokken. Normaal ben ik met 5 minuten lopen op het werk en nu ben ik 3 kwartier onderweg. En ik heb ook nog eens mega buikpijn door die stomme ongesteldheid. Kortom ik heb vandaag niet m'n dag en ik hoop dat die snel voorbij is !

Fijne dag allemaal !

Oh en mijn mama is vandaag jarig !! (waar ik vandaag dus niet heen kan Cry )

Gast
Gast

Bericht  Xanna do 19 mei 2011 - 18:01

Werkse vandaag Lejow!

Ik sleep mijzelf vandaag met mijn manke teen naar de universiteit, ben benieuwd hoe het gaat! Vanmorgen heb ik scriptiebegeleiding, vanmiddag een afspraak en een college. Vanavond lekker makkelijk bij mijn schoonouders eten, vriend is uit eten!

Dit weekend ga ik heel hard studeren en misschien morgen (als het mooi weer is) nog even bij de tennis van mijn vriend kijken. Ik zie verder wel wat het weekend brengt, hopelijk in ieder geval zon!Wink

Fijne dag allemaal!

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556

Bericht  Prosecco do 19 mei 2011 - 18:12

Goedemorgen!

Ik moest mezelf maar eens uit bed gaan slepen want ik moet aan het werk. Maar ik heb echt totaal geen zin en dat maakt het wel moeilijk om op te gaan staan. Voordeel is wel dat het het laatste dagje voor het weekend is!!! Very Happy

Morgen heb ik een klusdag in mijn appartementencomplex, dat wordt dus lekker onkruid wieden in de gezamelijke tuin terwijl ik nog niet eens verhuisd ben. Helaas, een dagje minder om in m'n appartement te klussen. 's Middags een feest van m'n tante dus dat is wel gezellig.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 18:13

Hellooo...ik moet weer inwerken voor mijn nieuwe functie vandaag....das 1,5 uur rijden hiervandaan...bah...slecht geslapen ook vanwege problemen met een collega, zit helemaal onder de pukkels....nee dit gaat m vandaag niet worden laughcry .

Gast
Gast

Bericht  Pussycat do 19 mei 2011 - 18:26

Pff ik moet vandaag naar verzuimbureau omdat ik 1,5 week thuis zit.
Lichamelijk voel ik me gewoon niet lekker. Heb waarschijnlijk een hartprobleem en dat gaat 26 mei onderzocht worden, maar blijkbaar vind mijn baas dus dat ik me aanstel. Nou ja pech dan. Maar ik ben zo duizelig als ik erg druk ben en dat lijkt me niet handig (ik werk in de zorg). Heb ook al andere werkzaamheden geprobeerd, maar het ging gewoon niet nou ja... horen wat ze ervan vinden pale

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  silly-one do 19 mei 2011 - 18:30

Goedemorgen,

Redelijk geslapen hier, maar helaas wel kort.
Beetje last van mijn rug met een verdikte spier die alles vast zet Sad, maar ga straks gewoon werken. Vandaag heb ik een klas die ik nog niet ken met echt alleen maar autisten. Dus ik ben benieuwd hoe het gaat lopen. Maar ik heb er wel zin in.
Vanavond nog 3 uur tennisles geven en daarna komt een vriendin van mij een wijntje drinken dus het wordt een lange dag maar morgen ga ik lekker niks doen. Behalve motor poetsen en naar de markt en naar een huisfeest haha.

Fijne dag allemaal.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 18:38

Goedemorgen!

Hier wel lekker geslapen. Normaal werk ik 's middags maar mijn groep is op kamp dus nu ga ik vanmorgen even een klas draaien en dan heb ik om 13.00 uur lekker weekend. Morgen de keukentafel en salontafel bestellen. Daar heb ik wel veel zin in.

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 18:38

Mijn laatste vrijdag op het werk! Volgende week nog 4 dagen en dan heeeeel lang vakantie dus ik ben vrolijk!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 18:42

Razz_ schreef:Niet echt plannen want ik met werken en daar heb ik echt he-le-maal géén zin in bah. Ik moet vandaag naar een andere vestiging waar ik nog nooit ben geweest en niemand ken en ik ben zo'n held op sokken. Normaal ben ik met 5 minuten lopen op het werk en nu ben ik 3 kwartier onderweg. En ik heb ook nog eens mega buikpijn door die stomme ongesteldheid. Kortom ik heb vandaag niet m'n dag en ik hoop dat die snel voorbij is !

Fijne dag allemaal !

Oh en mijn mama is vandaag jarig !! (waar ik vandaag dus niet heen kan Cry )

Goedemorgen allemaal,

Razz gefeliciteerd met je moeder! balen dat je niet naar haar toe kan Sad En vervelend die ongesteldheid met de bijbehorende kwalen hug

Ik moet zo werken en dan ben ik blij dat het rond 18.00 weekend is Wink Heb er een lange week op zitten.

Gast
Gast

Bericht  Lotus do 19 mei 2011 - 18:52

Goedemorgen,

Ik heb weer erg onrustig geslapen en ben nu nog heel erg moe. Eigenlijk moet ik zo hardlopen van mezelf, maar ik heb niet het idee dat ik daartoe in staat ben. Misschien is dit dan een mooi moment om weer eens wat yoga te doen.
Over iets meer dan twee uur vertrek ik naar mijn oudtante. Daar blijf ik tot morgenavond. Ik hoop dat het gezellig word, maar dat komt vast wel goed.

Fijne dag allemaal!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  ekiaam87 do 19 mei 2011 - 19:01

Goedemorgen allemaal!

Razz gefeliciteerd met je moeder!

@ Alle meiden, volgens mij hebben jullie allemaal niet zo'n lekkere dag, het lijkt vandaag wel vrijdag de 13e Wink
hug voor jullie, hoop dat de rest van de dag beter verloopt!

Ik ga naar de Libelle Zomerweek met mijn mama Very Happy
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Tania do 19 mei 2011 - 19:24

Ik ben vrij vandaag. Het weekend moet ik werken. Dus ik ga lekker rustig aan doen en straks even wandelen met m'n zoontje ofzo.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Silver do 19 mei 2011 - 19:24

Goedemorgen,

Ik heb wel redelijk goed geslapen, stage gestopt, opleiding bijna gestopt, dus lekker nu tijd voor mezelf. Straks huis poetsen, booschapjes halen, even langs mijn ouders alle verhalen uithoren over hun vakantie, en dan vroeg weer weg, vanmiddag naar personeelsfeestje van mijn vriend. Kortom een drukke dag.
En het weekend, euh als het morgenvroeg lekker droog is, ga ik verven, ik heb voor mezelf in februari al een paar stoelen uitgezocht die ik wou verven, dat moest eigenlijk voor 29 apr. Goede morgen vrijdag!! 394967 Verder bootje varen, en tochtje op de racefiets, thats it. Very Happy

Goede morgen vrijdag!! 699888 voor de meiden die hun dag vandaag niet hebben. Succes, Sterkte!

Een fijne dag allemaal!
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Oasis do 19 mei 2011 - 19:37

Goedemorgen,

Ik heb heel vast geslapen, maar lag er ook pas 01.15 uur in. Net terug van een geweldig concert in Amsterdam!
Vandaag ga ik met een vriendin naar de film (eindelijk Water For Elephants zien, heb het boek al een paar dagen uit), daarna even de stad in duiken voor cadeautjes.
Want vanavond gaan mijn vriend en ik naar het verjaardagsfeestje van een vriendin.

Fijne dag allemaal!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 19:40

Goedemorgen,
Ik lag vanmorgen nog zo lekker, maar helaas ik moest er toch uit.
Lag er gister voor mijn doen veel te laat in, ik heb gister zitten borduren op een brief voor de Hypotheker ivm de vele fouten die ze hebben gemaakt en dat is dan ook aardig gelukt.
Net Lise naar school gebracht, straks nog even een was aanzetten en voor de rest heb ik geen plannen. Ohja nog even naar de winkel, wil vanavond lekker met mijn vriend bankhangen met een stokbroodje en een wijntje.
Morgen naar het Lief! Lifestyle event met mijn vriend en Lise, de kleintjes gaan een dagje naar mijn moeder.

Fijne dag all!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 19:41

Goedemorgen, hier een bezig dagje met veel therapie voor M.ara, zo voor de eerste keer zwemtherapie en vanmiddag fysiotherapie daarna S.enna ophalen bij haar vriendin en dan is het alweer avondeten en dan plof ik neer op de bank Very Happy Mijn weekend is voorbij want ik mag dit weekend 2 keer werken van 07.00-15.30.

Gast
Gast

Bericht  Jude do 19 mei 2011 - 20:15

Goedemorgen,
Vandaag lekker een dagje vrij. Denk dat ik vandaag de stad even in ga. Ook nog langs de garage want mijn achteruitrijlicht is kapot. Vanavond naar het theater met mijn moeder!
Jude
Jude
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 69
Punten : 72

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 20:35

Goedemorgen allemaal!

Ik ben vrij vandaag. Ik ga dus lekker in mijn huisje aan de gang.
Ik moet nog 1,5 week stagelopen en dan ben ik klaar met mijn opleiding.

Half juli is de diploma uitreiking en half augustus start mijn nieuwe opleiding.

Ik ben blij dat het bijna klaar is. Lichamelijk is het erg zwaar.

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  SoGood do 19 mei 2011 - 20:40

Ik ben op dit moment aan het schoonmaken, (jaja, zeg maar niks angel ) zometeen nog een sollicitatie de deur uit doen, vanmiddag lunchen en winkelen met vriendinnen, vanavond uit eten en naar de bioscoop met mijn vriend.

Fijne dag gewenst!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Suus do 19 mei 2011 - 20:41

Goedemorgen!
Gisteren een iets te gezellige avond gehad met verjaardag, optreden en borrelen, dus een zware dag op het werk vandaag Wink Hoef maar tot half 4 en daarna lekker weekend Very Happy
Fijne dag iedereen!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Chocolate Cookie do 19 mei 2011 - 20:44

Jade schreef:Goedemorgen allemaal!

Ik ben vrij vandaag. Ik ga dus lekker in mijn huisje aan de gang.
Ik moet nog 1,5 week stagelopen en dan ben ik klaar met mijn opleiding.

Half juli is de diploma uitreiking en half augustus start mijn nieuwe opleiding.

Ik ben blij dat het bijna klaar is. Lichamelijk is het erg zwaar.

Fijne dag allemaal!

Wat voor opleiding doe je nu en ga je na de zomer doen? smile Succes nog!
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  Mida4you do 19 mei 2011 - 20:55

Goedemorgen allemaal!

Niet zo lekker op gestaan, last van mijn buik ( ongesteld :S ) Heb net van alles gedaan in het huishouden. Vanmiddag hebben we een mini meeting in Drenthe met 6 of 7 meiden. Ben erg benieuwd smile

Fijne dag allemaal sunny Het is wordt lekker weer vandaag
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Sweety do 19 mei 2011 - 20:56

Goedemorgen!

Vandaag ben ik weer aan het werk tot half 6 en morgen moet ik ook werken van 9 tot 5. Misschien dat ik in de avond naar de bios ga met mijn nichtje en heeeel misschien nog stappen erna. Heb er wel weer zin in om te gaan is namelijk alweer een tijd geleden. Zondag heb ik nog geen plannen en misschien dat ik dat wel zo hou. Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 20:59

Goedemorgen,

Vanmiddag om 15.00 ga ik een slaapdienst werken. Helemaal geen zin in, want ik moet een andere woongroep invallen Neutral Morgen om 11.30 ben ik weer thuis en heb ik lekker weekend tot woensdag.. heeeeerlijk Laughing
Zo nu even pistoletjes in de oven doen .. hmm :P

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: