Goede vrijdag morgen!
+6
Oasis
Roxi3
VeryCherry
Snoes
Ibbeltje
Arwyn
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goede vrijdag morgen!
Goedemorgen dames,
Hier was het zowaar weer eens vroeg dag. Voor het eerst in een week of 2 weer eens werken. Ben benieuwd!
Jullie nog plannen?
Fijne dag allemaal!
Hier was het zowaar weer eens vroeg dag. Voor het eerst in een week of 2 weer eens werken. Ben benieuwd!
Jullie nog plannen?
Fijne dag allemaal!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Goede vrijdag morgen!
Goedemorgen
Hier een dag werken voor de boeg. Verder geen plannen eigenlijk.
Fijne dag!
Hier een dag werken voor de boeg. Verder geen plannen eigenlijk.
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Gooodmorning!
Ik ben sinds 6u30 aan het werk. Moet vandaag maar een halve dag, dus tot 10u30. Daarna gaan mijn vriend en ik babyshoppen. Vanavond gaan we met de collega's uit eten!
Fijne dag allemaal!
Ik ben sinds 6u30 aan het werk. Moet vandaag maar een halve dag, dus tot 10u30. Daarna gaan mijn vriend en ik babyshoppen. Vanavond gaan we met de collega's uit eten!
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Mogge.
Heb straks een afspraak, eind van de ochtend kindjes halen op kdv, gelijk een rondje centrum en markt doen met z'n 3tjes en daarna ws bij mijn zusje een bakkie doen.
Fijne dag allemaal!
Heb straks een afspraak, eind van de ochtend kindjes halen op kdv, gelijk een rondje centrum en markt doen met z'n 3tjes en daarna ws bij mijn zusje een bakkie doen.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen
Vandaag heb ik het druk. Heb al gestofzuigd en de vaatwasser uit- en ingeruimd en een was in de machine. Zo meteen ga ik beginnen aan een haakopdracht en daarna een schilderij af maken en vanmiddag met N naar de kapper. Hij ziet er momenteel uit als een zwerver
Vandaag heb ik het druk. Heb al gestofzuigd en de vaatwasser uit- en ingeruimd en een was in de machine. Zo meteen ga ik beginnen aan een haakopdracht en daarna een schilderij af maken en vanmiddag met N naar de kapper. Hij ziet er momenteel uit als een zwerver
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Vandaag ga ik aan de studie en even snel iets in de stad halen. Vanavond blijf ik een avond thuis.
Een fijne dag allrmaal!
Vandaag ga ik aan de studie en even snel iets in de stad halen. Vanavond blijf ik een avond thuis.
Een fijne dag allrmaal!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik stond vandaag inzetbaar maar het is 9:30 en ik ben dus lekker vrij. Ik ga zo even naar de winkel en wat in huis doen. Vanmiddag ga ik mijn opa en oma ophalen van het vliegveld en daarna ga ik naar mijn ouders voor de rest van het weekend.
Fijne dag!
Ik stond vandaag inzetbaar maar het is 9:30 en ik ben dus lekker vrij. Ik ga zo even naar de winkel en wat in huis doen. Vanmiddag ga ik mijn opa en oma ophalen van het vliegveld en daarna ga ik naar mijn ouders voor de rest van het weekend.
Fijne dag!
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Goedemorgen,
Ik heb heel slecht en veel te kort geslapen, maar moet nog van alles doen vandaag dus toch maar op tijd er uit.
Vanmiddag aan school werken, en even de stad in voor nog wat last - minute cadeaus.
Mijn vader is vanavond jarig en daar zijn mijn vriend en ik dan ook de rest van de dag.
Fijne dag allemaal!
Ik heb heel slecht en veel te kort geslapen, maar moet nog van alles doen vandaag dus toch maar op tijd er uit.
Vanmiddag aan school werken, en even de stad in voor nog wat last - minute cadeaus.
Mijn vader is vanavond jarig en daar zijn mijn vriend en ik dan ook de rest van de dag.
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Goodmorning everybody!
Had nog wel willen slapen beetje laat geworden! Maar zometeen komt Laced op bezoek
Had nog wel willen slapen beetje laat geworden! Maar zometeen komt Laced op bezoek
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Goedemorgen!
Vandaag ben ik nog een dagje vrij. Ik heb nogal slecht geslapen, dus ben er op tijd uit gegaan. Ik ga zo een beetje opruimen en daarna wat series kijken. Eind van de middag komt m'n zus, we gaan samen eten en waarschijnlijk the voice kijken. Lekker rustig dagje dus.
Fijne dag allemaal!
Vandaag ben ik nog een dagje vrij. Ik heb nogal slecht geslapen, dus ben er op tijd uit gegaan. Ik ga zo een beetje opruimen en daarna wat series kijken. Eind van de middag komt m'n zus, we gaan samen eten en waarschijnlijk the voice kijken. Lekker rustig dagje dus.
Fijne dag allemaal!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Mijn eerste reactie was: nee hoor, Goede Vrijdag duurt nog een aantal maanden..
Goeiemorgen! Ik moet moet moet studeren vandaag... En miss nog even mijn winterjassen ophalen bij mijn ouders.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Goedemorgen!
Nu nog even thuis prutsen. Straks met mn vriend een weekend naar Scheveningen. Even quality-time met zn 2.
Nu nog even thuis prutsen. Straks met mn vriend een weekend naar Scheveningen. Even quality-time met zn 2.
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Goede Vrijdag-morgen!
» Goede vrijdag morgen!!!
» Goede morgen vrijdag!!
» Een hele goede-vrijdag-morgen voor jullie!
» Goede morgen deze morgen!!
» Goede vrijdag morgen!!!
» Goede morgen vrijdag!!
» Een hele goede-vrijdag-morgen voor jullie!
» Goede morgen deze morgen!!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: