N.a.v. daghoroscoop vraagje aan alle Tweelingen!
+4
Sjors
minoessepoes
Pussycat
_Femme
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
N.a.v. daghoroscoop vraagje aan alle Tweelingen!
Alle forummers met als horoscoop tweelingen, herken jij jezelf hier?
Tweelingen zijn mensen met een uitgesproken voorkeur voor afwisseling. Zij houden van reizen, van het zien van nieuwe dingen en het ontmoeten van nieuwe mensen. Het interesseert hen weinig hoe lang iets meegaat, als het hen maar stimuleert. Spelletjes vinden zij altijd leuk - als ze maar snel gaan.
Zij hebben een goed verstand en een snelle manier van denken. Zij vinden het leuk om nieuwe dingen te leren, hetzij uit boeken, hetzij van mensen. Duurt het echter te lang voordat er een antwoord op hun vragen komt, of is het antwoord te moeilijk, dan verliezen zij snel hun aandacht.
Zij zijn speelse personen, met wisselende stemmingen. Zij zullen nooit lang verdrietig of ongelukkig zijn: zodra er iets nieuws of interessants langskomt zijn zij hun stemming alweer vergeten. Hun grootste vijand is sleur en de daarbij behorende verveling.
(http://www.astrokrant.nl/astrosub.asp?keuze=03)
Bij mij klopt het namelijk zo'n beetje allemaal, ik ben gek op reizen, ik hou van afwisseling, ik vind het fijn om mensen om me heen te hebben, ik betrap mezelf op snel wisselende stemmingen (mensen in mijn omgeving zeggen dit regelmatig tegen mij) en ik ben ongeduldig. Vooral dat laatste klopt helemaal, ik kan slecht tegen sleur!
Echt heel vreemd. Ik ben benieuwd naar jullie ervaring?
Tweelingen zijn mensen met een uitgesproken voorkeur voor afwisseling. Zij houden van reizen, van het zien van nieuwe dingen en het ontmoeten van nieuwe mensen. Het interesseert hen weinig hoe lang iets meegaat, als het hen maar stimuleert. Spelletjes vinden zij altijd leuk - als ze maar snel gaan.
Zij hebben een goed verstand en een snelle manier van denken. Zij vinden het leuk om nieuwe dingen te leren, hetzij uit boeken, hetzij van mensen. Duurt het echter te lang voordat er een antwoord op hun vragen komt, of is het antwoord te moeilijk, dan verliezen zij snel hun aandacht.
Zij zijn speelse personen, met wisselende stemmingen. Zij zullen nooit lang verdrietig of ongelukkig zijn: zodra er iets nieuws of interessants langskomt zijn zij hun stemming alweer vergeten. Hun grootste vijand is sleur en de daarbij behorende verveling.
(http://www.astrokrant.nl/astrosub.asp?keuze=03)
Bij mij klopt het namelijk zo'n beetje allemaal, ik ben gek op reizen, ik hou van afwisseling, ik vind het fijn om mensen om me heen te hebben, ik betrap mezelf op snel wisselende stemmingen (mensen in mijn omgeving zeggen dit regelmatig tegen mij) en ik ben ongeduldig. Vooral dat laatste klopt helemaal, ik kan slecht tegen sleur!
Echt heel vreemd. Ik ben benieuwd naar jullie ervaring?
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Re: N.a.v. daghoroscoop vraagje aan alle Tweelingen!
Mag ik ook namens mijn vriend spreken?
Ik ben namelijk geen tweeling maar hij wel.
En ik moet zeggen dat het ook allemaal klopt.
Vooral dit gedeelte : eigenschappen zijn: dat zij zich flexibel opstellen, sympathiek en expressief zijn en over een goede intelligentie beschikken.
De levensles van Tweelingen is dat hij moet leren om vastberaden beslissingen te nemen en zich daaraan te houden.
o'ja dit zeker ook! Een van de grootste problemen van Tweelingen is de tweeslachtigheid waar zij mee kampen.
Dit heeft tot gevolg dat zij zonder enige reden steeds weer van mening veranderen en kleine of grote besluiten terugdraaien.
Hierdoor irriteren ze anderen meer dan dat ze hen echt schade berokkenen
dit ook : liefhebbend, zorgzaam en bijna moederlijk in hun behulpzaamheid naar anderen die in een dip of in nood zitten.
Hahaha dus ja eigenlijk alles wel.
Vooral dit gedeelte : eigenschappen zijn: dat zij zich flexibel opstellen, sympathiek en expressief zijn en over een goede intelligentie beschikken.
De levensles van Tweelingen is dat hij moet leren om vastberaden beslissingen te nemen en zich daaraan te houden.
o'ja dit zeker ook! Een van de grootste problemen van Tweelingen is de tweeslachtigheid waar zij mee kampen.
Dit heeft tot gevolg dat zij zonder enige reden steeds weer van mening veranderen en kleine of grote besluiten terugdraaien.
dit ook : liefhebbend, zorgzaam en bijna moederlijk in hun behulpzaamheid naar anderen die in een dip of in nood zitten.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ik zie echt niks erin terug van mezelf. Ik ben dan ook op de datum grens jarig, maar meestal wel tweeling. Ik kan sowieso niks met horoscopen en aanverwante artikelen, ben daar iets te nuchter voor geloof ik.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Ik herken me er ook helemaal in!
Sjors- Fluisteraar
- Aantal berichten : 148
Punten : 172
Registratiedatum : 07-12-10
Ik herken mezelf hier totaal niet in. En net als minoessepoes heb ik ook helemaal niets met horoscopen.
jena- Fluisteraar
- Aantal berichten : 228
Punten : 248
Ik heb ook helemaal niks met horoscopen maar kwam dit tegen door het andere topic en was verbaasd over dat het best wel klopt, vandaar dat ik ook naar anderen vraag of dat ook een beetje klopt.. Dat ik er normaal gesproken niet mee bezig ben en er niet zo veel mee heb betekent niet dat ik me er niet in kan herkennen?
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Bij mij zitten er dingen tussen die wel overeen komen maar het ligt ook aan je ascendant.. Dat is bij mij schorpioen en dat zwakt die hyper dingen die bekend staan bij tweelingen bij mij een beetje af
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben ook geen tweelingen en mijn vriend wel.Pussycat schreef:Mag ik ook namens mijn vriend spreken?
Alles wat er wordt omschreven is van hem van toepassing. Hij is heel erg zorgzaam, reislustig, intelligent wilt graag dingen leren. etc.
Wel grappig dit. Zelf ben ik een steenbok en dan vind ik het niet altijd kloppen.
Rev3rie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb net even nagekeken op je link. Ik als steenbok klopt het voor geen meter. Maar daarentegen met mijn ascedant schorpioen klopt het dan wel weer.
Rev3rie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10
Ik ben geen tweeling maar zelfs ík herken hier dingen in.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Ik geloof niet zo in horoscopen. Ik denk dat je een leeuw (die in horoscopen gelooft) zijn hele leven lang de horoscoop van een kreeft kunt laten lezen en dat hij zich dan daar ook in herkent .
Maar.. ik ben tweelingen en deze beschrijving klopt wel heel goed bij mij.
Maar.. ik ben tweelingen en deze beschrijving klopt wel heel goed bij mij.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» vraagje aan alle artsen/verpleegsters hier
» Cadeautips voor aanstaande mamma van tweeling gevraagd!
» Alle verjaardagen op rij
» alle foto's weg
» alle uitgerekende data op een rij!
» Cadeautips voor aanstaande mamma van tweeling gevraagd!
» Alle verjaardagen op rij
» alle foto's weg
» alle uitgerekende data op een rij!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: