andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen
+18
pluisie
VeryCherry
Dora
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Monnie
mauwmauw
pantuf
Susan
Parisienne
Vancity_girl
PapillonRose
nina
moepie
Theezakje13
Fearie
blondje1313
Annie24
22 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen
Ik heb hier toevallig al wat discussie met een aantal familie leden over gehad. Mijn moeder en stiefmoeder zetten echt super veel foto's van hun kleindochter ( dochter van mijn broer) op internet. Ik heb al gezegd dat ik dit absoluut niet wil hebben straks. Natuurlijk zijn ze trots en mogen ze best wat foto's op hun hyves hebben, maar geen 150 zoals nu het geval is Ook zet mijn stiefmoeder er gewoon naaktfoto's op in het badje enzo. Nou sorry hoor dat gaat bij ons kindje dus echt niet gebeuren!!
Want weet je wat het is, als jij vrienden van vrienden kunt bekijken op hyves, dan kunnen vrienden van jou vrienden ook hun foto's bekijken. Dat hoeft voor mij allemaal niet. Het is al schrikbarend als je je naam op google in typt hoeveel informatie er te vinden is, en dat terwijl ik goed op mijn privacy probeer te letten.
Want weet je wat het is, als jij vrienden van vrienden kunt bekijken op hyves, dan kunnen vrienden van jou vrienden ook hun foto's bekijken. Dat hoeft voor mij allemaal niet. Het is al schrikbarend als je je naam op google in typt hoeveel informatie er te vinden is, en dat terwijl ik goed op mijn privacy probeer te letten.
Gast- Gast
Ik zet wel eens foto's van mijn neefje op Hyves of hier op het forum (op het forum zeg ik wel dat mijn post niet gequote mag worden en dat ik de foto weg wil halen na een tijdje).
Mijn hyves is trouwens niet afgeschermd, maar ik weet dat mijn zus er totaal geen problemen mee heeft. Haar hyves is volgens mij ook gewoon open.
Mijn hyves is trouwens niet afgeschermd, maar ik weet dat mijn zus er totaal geen problemen mee heeft. Haar hyves is volgens mij ook gewoon open.
Gast- Gast
+1FoolishSam schreef:Mijnzusbroer en moeder hebben foto's vanJoeymijn kinderen op hun hyves staan, ik zie daar niet zo een probleem in?
Ik heb overigens ook foto's van mijn nichtje (kindjes vanme zusmijn broer) op hyves staan.
Gast- Gast
Toen mijn zoontje nog klein was en ik er extremer uitzag dan ik nu doe, maakten heel veel mensen foto's van mij, maar ook van N. en daar was ik echt niet van gediend. Het zal me een rotzorg zijn wat mensen met foto's van mij doen, maar van N. mogen ze ze niet maken.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn familie en schoonfamilie hebben ook foto's van mijn zoontje op hun hyves staan, heb daar eigenlijk nog nooit bij stilgestaan of ik het leuk vond of niet.
Gast- Gast
Ik heb 1 foto op mijn hyves van mezelf met mijn neefje. Maar ik heb van tevoren aan mijn schoonzus gevraagd of ze het goed vond als ik die foto op internet zou zetten.
pluisie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 39
Punten : 39
Registratiedatum : 18-11-10
Vrienden en familie hebben foto's van mijn zoontje op hun hyves staan en ik vind dat niet zo'n probleem. Ik heb ook foto's van mijn nichtjes en neefjes op mijn hyves staan of kinderen van vrienden van ons maar mijn hyves is alleen zichtbaar voor alleen vrienden en ik zou nooit hun foto als profielfoto of achtergrondfoto gebruiken.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Ik heb foto's van mijn buurmeisje en buurjongetje op hyves. Maar dit wel eerst aan mijn buurvrouw gevraagd.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
mijn moeder had foto's van onder andere A.nne in bad op haar facebook gezet. Dat vond ik niet nodig en gezegd dat ik geen 'naaktfoto's' van mijn kind op internet wil hebben. Ze vond mijn reactie nogal overdreven wat mij natuurlijk helemaal irriteerde. Ik heb zelf niet eens zoveel foto's op mijn hyves gezet!
Uiteindelijk heeft ze de blote foto's eraf gehaald...pfffff oma's!! Grrrrr!!
Uiteindelijk heeft ze de blote foto's eraf gehaald...pfffff oma's!! Grrrrr!!
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
Mij maakt dat niet zoveel uit als iemand foto's van T op zn hyves zet, ik voel me dan wel vereerd
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Het hangt er vanaf wie het doet.
En ik wil dat die hyves wel afgeschermd is...
Plus dat ik niet wil dat het blootfoto's zijn.
En ik wil dat die hyves wel afgeschermd is...
Plus dat ik niet wil dat het blootfoto's zijn.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Foto's van je kind op internet
» Foto's plaatsen??
» foto;s plaatsen hoe
» vraagje over foto's plaatsen
» N.a.v. Foto's plaatsen op het forum
» Foto's plaatsen??
» foto;s plaatsen hoe
» vraagje over foto's plaatsen
» N.a.v. Foto's plaatsen op het forum