Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen

+18
pluisie
VeryCherry
Dora
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Monnie
mauwmauw
pantuf
Susan
Parisienne
Vancity_girl
PapillonRose
nina
moepie
Theezakje13
Fearie
blondje1313
Annie24
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen - Pagina 2 Empty Re: andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 9:37

Ik heb hier toevallig al wat discussie met een aantal familie leden over gehad. Mijn moeder en stiefmoeder zetten echt super veel foto's van hun kleindochter ( dochter van mijn broer) op internet. Ik heb al gezegd dat ik dit absoluut niet wil hebben straks. Natuurlijk zijn ze trots en mogen ze best wat foto's op hun hyves hebben, maar geen 150 zoals nu het geval is :shock: Ook zet mijn stiefmoeder er gewoon naaktfoto's op in het badje enzo. Nou sorry hoor dat gaat bij ons kindje dus echt niet gebeuren!!

Want weet je wat het is, als jij vrienden van vrienden kunt bekijken op hyves, dan kunnen vrienden van jou vrienden ook hun foto's bekijken. Dat hoeft voor mij allemaal niet. Het is al schrikbarend als je je naam op google in typt hoeveel informatie er te vinden is, en dat terwijl ik goed op mijn privacy probeer te letten.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen - Pagina 2 Empty Re: andere mensen die een foto van je kind op internet plaatsen

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 20:00

Ik zet wel eens foto's van mijn neefje op Hyves of hier op het forum (op het forum zeg ik wel dat mijn post niet gequote mag worden en dat ik de foto weg wil halen na een tijdje).

Mijn hyves is trouwens niet afgeschermd, maar ik weet dat mijn zus er totaal geen problemen mee heeft. Haar hyves is volgens mij ook gewoon open.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 20:15

FoolishSam schreef:Mijn zusbroer en moeder hebben foto's van Joey mijn kinderen op hun hyves staan, ik zie daar niet zo een probleem in? smile

Ik heb overigens ook foto's van mijn nichtje (kindjes van me zusmijn broer) op hyves staan.
+1

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry wo 18 mei 2011 - 20:21

Toen mijn zoontje nog klein was en ik er extremer uitzag dan ik nu doe, maakten heel veel mensen foto's van mij, maar ook van N. en daar was ik echt niet van gediend. Het zal me een rotzorg zijn wat mensen met foto's van mij doen, maar van N. mogen ze ze niet maken.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 21:14

Mijn familie en schoonfamilie hebben ook foto's van mijn zoontje op hun hyves staan, heb daar eigenlijk nog nooit bij stilgestaan of ik het leuk vond of niet.

Gast
Gast

Bericht  pluisie wo 18 mei 2011 - 21:26

Ik heb 1 foto op mijn hyves van mezelf met mijn neefje. Maar ik heb van tevoren aan mijn schoonzus gevraagd of ze het goed vond als ik die foto op internet zou zetten.
pluisie
pluisie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 39
Punten : 39
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lindsya do 19 mei 2011 - 2:23

Vrienden en familie hebben foto's van mijn zoontje op hun hyves staan en ik vind dat niet zo'n probleem. Ik heb ook foto's van mijn nichtjes en neefjes op mijn hyves staan of kinderen van vrienden van ons maar mijn hyves is alleen zichtbaar voor alleen vrienden en ik zou nooit hun foto als profielfoto of achtergrondfoto gebruiken.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Summerlovin do 19 mei 2011 - 6:28

Ik heb foto's van mijn buurmeisje en buurjongetje op hyves. Maar dit wel eerst aan mijn buurvrouw gevraagd.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803

Bericht  Chelle do 19 mei 2011 - 6:51

mijn moeder had foto's van onder andere A.nne in bad op haar facebook gezet. Dat vond ik niet nodig en gezegd dat ik geen 'naaktfoto's' van mijn kind op internet wil hebben. Ze vond mijn reactie nogal overdreven wat mij natuurlijk helemaal irriteerde. Ik heb zelf niet eens zoveel foto's op mijn hyves gezet!
Uiteindelijk heeft ze de blote foto's eraf gehaald...pfffff oma's!! Grrrrr!!
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868

Bericht  Teddyaapje do 19 mei 2011 - 9:15

Mij maakt dat niet zoveel uit als iemand foto's van T op zn hyves zet, ik voel me dan wel vereerd Very Happy
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 2:26

Het hangt er vanaf wie het doet.
En ik wil dat die hyves wel afgeschermd is...

Plus dat ik niet wil dat het blootfoto's zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: