Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. Foto's plaatsen op het forum

5 plaatsers

Ga naar beneden

N.a.v. Foto's plaatsen op het forum Empty N.a.v. Foto's plaatsen op het forum

Bericht  Flip Fluitketel wo 18 mei 2011 - 9:30

N.a.v. het topic over foto's plaatsen op hyves door wildvreemde/mensen die je nauwelijks ziet.
Vroeg ik me eigenlijk af hoe jullie erover denken met foto's plaatsen hier op het forum. Het is natuurlijk julli eigen keuze. Maar het is een (naar mijn weten) een openbaar forum en dus kunnen wildvreemde mensen ook jullie foto's bewonderen en er van alles meedoen toch?
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Foto's plaatsen op het forum Empty Re: N.a.v. Foto's plaatsen op het forum

Bericht  Dora wo 18 mei 2011 - 9:32

Maar dan kies ik er bewust zelf voor om deze te plaatsen.
En daarbij plaats ik alleen 'nette' foto's. Geen bloot etc.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

N.a.v. Foto's plaatsen op het forum Empty Re: N.a.v. Foto's plaatsen op het forum

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 19:23

Ik plaats geen foto's meer op een openbaar forum.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 19:25

Waarom staat dit bij Zwangerschap en mama's? Gaat het over foto's van kinderen plaatsen?

Gast
Gast

Bericht  Bruintje Beer wo 18 mei 2011 - 22:24

Ik denk dat ze het bedoelt voor baby's/kinderen want het gaat nav van een het tpic van gisteren in Zwangerschap en Mama's.

Ik plaats weleens foto's van mijn dochter maar meestal verwijder ik ze weer na een dagje.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 22:48

Bruintje Beer schreef:Ik denk dat ze het bedoelt voor baby's/kinderen want het gaat nav van een het tpic van gisteren in Zwangerschap en Mama's.

Ik plaats weleens foto's van mijn dochter maar meestal verwijder ik ze weer na een dagje.

Ik wil je niet bang maken, maar binnen 5 seconden is zo'n foto gekopieerd en opgeslagen.

Gast
Gast

Bericht  Bruintje Beer wo 18 mei 2011 - 23:37

Daar heb je gelijk in Fauve!!
Daarom plaats ik ook niet zo vaak een foto...
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 23:38

Ik plaats tegenwoordig zelden meer foto's. Heb er laatst 2 geplaatst waar ik mijn forumnaam doorheen had gezet, dat maakt de drempel hopelijk wat hoger om ze te gebruiken.

Ik heb het meegemaakt dat iemand mijn foto van mijn pasgeboren zoontje én mijzelf als profielfoto had op haar "fake"hyves profiel. Dat was echt niet leuk.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 23:39

Ik plaats zelden een foto maar als ik er eentje plaats laat ik 'm meestal maar een dagje staan

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 23:47

Bruintje Beer schreef:Daar heb je gelijk in Fauve!!
Daarom plaats ik ook niet zo vaak een foto...

Snap ik smile Ik wil trouwens ook niet zeggen dat je het niet meer moet doen, eigenlijk is het van de zotte dat je je er uberhaupt zorgen over moet maken :S

Gast
Gast

Bericht  Novalee wo 18 mei 2011 - 23:53

Ik zit nog een beetje te dubben of ik straks foto's ga plaatsen. Ik denk het wel, wil natuurlijk graag met mijn meisje showen. In ieder geval geen blootfoto's (al denk ik dat als een pedofiel dat echt wil hij ook wel wat met foto's van aangekleede kindjes kan Evil or Very Mad ). Maar ik denk dat ik ze dan inderdaad snel weer offline haal. Natuurlijk is er dan nog steeds een kans dat iemand er mee aan de haal gaat, maar die kans is dan wel een stuk kleiner dan als hij er over 3 jaar nog staat.

Als ik zou merken dat iemand misbruik van m'n foto's zou maken dan is het wel meteen einde verhaal. Dan kunnen bekenden ze nog op m'n hyve zien en verder niet.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Flip Fluitketel do 19 mei 2011 - 2:11

Storm schreef:Waarom staat dit bij Zwangerschap en mama's? Gaat het over foto's van kinderen plaatsen?

Het gaat inderdaad dan om foto's plaatsen van (je eigen) kinderen.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Floor do 19 mei 2011 - 2:15

Arden schreef:Ik plaats tegenwoordig zelden meer foto's. Heb er laatst 2 geplaatst waar ik mijn forumnaam doorheen had gezet, dat maakt de drempel hopelijk wat hoger om ze te gebruiken.

Ik heb het meegemaakt dat iemand mijn foto van mijn pasgeboren zoontje én mijzelf als profielfoto had op haar "fake"hyves profiel. Dat was echt niet leuk.

Dat heb ik inderdaad gezien, dat je je naam erdoor had staan, hoe heb je dat gedaan? Vond het namelijk een erg slimme oplossing.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 2:46

Floor schreef:
Arden schreef:Ik plaats tegenwoordig zelden meer foto's. Heb er laatst 2 geplaatst waar ik mijn forumnaam doorheen had gezet, dat maakt de drempel hopelijk wat hoger om ze te gebruiken.

Dat heb ik inderdaad gezien, dat je je naam erdoor had staan, hoe heb je dat gedaan? Vond het namelijk een erg slimme oplossing.

Via Picnik.com, een tekst in de foto zetten en dan wat vervagen!

Gast
Gast

Bericht  Floor zo 22 mei 2011 - 19:45

Arden schreef:
Floor schreef:

Via Picnik.com, een tekst in de foto zetten en dan wat vervagen!

Bedankt!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: