Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jarige job, 7 jaar en gek van treinen...

4 plaatsers

Ga naar beneden

Jarige job, 7 jaar en gek van treinen... Empty Jarige job, 7 jaar en gek van treinen...

Bericht  Trieskoe di 17 mei 2011 - 5:58

Haihai!
Ik hoop dat ik dit topic in de juiste hoek zet, maar zoals de titel al zegt.. Het zoontje van een vriendin is jarig (geweest) , 7 jaar geworden, en helemaal gek van treinen.. Nu ben ik opzoek naar een leuk cadeautje, en vroeg me af of iemand een leuke suggestie heeft!!
Alvast bedankt!

Trieskoe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 27
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Net verhuisd naar Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Jarige job, 7 jaar en gek van treinen... Empty Re: Jarige job, 7 jaar en gek van treinen...

Bericht  Susan di 17 mei 2011 - 6:17

Wat heeft hij allemaal al? Stel dat hij al een treinbaan heeft, dan zou je een uitbreiding kunnen geven. Anders misschien een mooi boek met foto's van treinen of zo. Als hij nog geen treinbaan heeft kun je een treinset kopen van Lego of Playmobil. Kaartjes voor het Spoorwegmuseum (plus treinkaartjes voor de reis er naartoe) zou je ook nog kunnen geven, als hij daar nog niet duizend keer is geweest.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jarige job, 7 jaar en gek van treinen... Empty Re: Jarige job, 7 jaar en gek van treinen...

Bericht  kletskousje di 17 mei 2011 - 6:22

Iets van Thomas de Trein?

Die kaartjes van Susan vind ik ook een erg leuk idee!
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jarige job, 7 jaar en gek van treinen... Empty Re: Jarige job, 7 jaar en gek van treinen...

Bericht  TukTuk di 17 mei 2011 - 6:24

Een houten trein is ook heel leuk om te geven, of uiteraard als hij dat al heeft extra treintjes etc voor er op. (Wel even kijken voor hetzelfde merk dan, want niet alles past op elkaar geloof ik)
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jarige job, 7 jaar en gek van treinen... Empty Re: Jarige job, 7 jaar en gek van treinen...

Bericht  Susan di 17 mei 2011 - 7:04

AngelNyn schreef:Een houten trein is ook heel leuk om te geven, of uiteraard als hij dat al heeft extra treintjes etc voor er op. (Wel even kijken voor hetzelfde merk dan, want niet alles past op elkaar geloof ik)

Volgens mij passen de meeste merken wel op Brio en dus ook op elkaar, voor zover ik weet geldt dat voor Hema en Ikea en Thomas the Tank Engine, of er nog meer merken zijn die erop passen weet ik niet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jarige job, 7 jaar en gek van treinen... Empty Re: Jarige job, 7 jaar en gek van treinen...

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 23:20

kletskousje schreef:Iets van Thomas de Trein?

Die kaartjes van Susan vind ik ook een erg leuk idee!

Thomas is niet meer leuk voor een 7 jarige smile

Maar ik weet niet of het haalbaar is, anders met de stroomtram Hoorn-Medemblik doen ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jarige job, 7 jaar en gek van treinen... Empty Re: Jarige job, 7 jaar en gek van treinen...

Bericht  Susan wo 18 mei 2011 - 0:46

Weetjewel schreef:

Thomas is niet meer leuk voor een 7 jarige smile


Sommige mensen vinden dat nog leuk als ze 30+ zijn. laughcry
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jarige job, 7 jaar en gek van treinen... Empty Re: Jarige job, 7 jaar en gek van treinen...

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 1:48

Susan schreef:
Weetjewel schreef:

Thomas is niet meer leuk voor een 7 jarige smile


Sommige mensen vinden dat nog leuk als ze 30+ zijn. laughcry

Hahah ja dat is waar, Peter zit nog steeds met de Duplo trein te spelen elke keer :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jarige job, 7 jaar en gek van treinen... Empty Re: Jarige job, 7 jaar en gek van treinen...

Bericht  TukTuk wo 18 mei 2011 - 2:44

Susan schreef:
AngelNyn schreef:Een houten trein is ook heel leuk om te geven, of uiteraard als hij dat al heeft extra treintjes etc voor er op. (Wel even kijken voor hetzelfde merk dan, want niet alles past op elkaar geloof ik)

Volgens mij passen de meeste merken wel op Brio en dus ook op elkaar, voor zover ik weet geldt dat voor Hema en Ikea en Thomas the Tank Engine, of er nog meer merken zijn die erop passen weet ik niet.

Oh ok, ja ik weet dat ik vroeger een trein had toen ik klein was, en daar pastte alleen dat merk op, was ook zeg maar "het" merk van houten treinen, maarja dat is dus al 17 jaar geleden ofzo :P Dus ging er eigenlijk van uit dat dat nog wel zo zou zijn. Zelfde als met namaak lego wat toch net niet op de echte lego past.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jarige job, 7 jaar en gek van treinen... Empty Re: Jarige job, 7 jaar en gek van treinen...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum