Jarige job, 7 jaar en gek van treinen...
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Jarige job, 7 jaar en gek van treinen...
Haihai!
Ik hoop dat ik dit topic in de juiste hoek zet, maar zoals de titel al zegt.. Het zoontje van een vriendin is jarig (geweest) , 7 jaar geworden, en helemaal gek van treinen.. Nu ben ik opzoek naar een leuk cadeautje, en vroeg me af of iemand een leuke suggestie heeft!!
Alvast bedankt!
Ik hoop dat ik dit topic in de juiste hoek zet, maar zoals de titel al zegt.. Het zoontje van een vriendin is jarig (geweest) , 7 jaar geworden, en helemaal gek van treinen.. Nu ben ik opzoek naar een leuk cadeautje, en vroeg me af of iemand een leuke suggestie heeft!!
Alvast bedankt!
Trieskoe- Fluisteraar
- Aantal berichten : 17
Punten : 27
Registratiedatum : 27-12-10
Re: Jarige job, 7 jaar en gek van treinen...
Wat heeft hij allemaal al? Stel dat hij al een treinbaan heeft, dan zou je een uitbreiding kunnen geven. Anders misschien een mooi boek met foto's van treinen of zo. Als hij nog geen treinbaan heeft kun je een treinset kopen van Lego of Playmobil. Kaartjes voor het Spoorwegmuseum (plus treinkaartjes voor de reis er naartoe) zou je ook nog kunnen geven, als hij daar nog niet duizend keer is geweest.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Iets van Thomas de Trein?
Die kaartjes van Susan vind ik ook een erg leuk idee!
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
Een houten trein is ook heel leuk om te geven, of uiteraard als hij dat al heeft extra treintjes etc voor er op. (Wel even kijken voor hetzelfde merk dan, want niet alles past op elkaar geloof ik)
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
AngelNyn schreef:Een houten trein is ook heel leuk om te geven, of uiteraard als hij dat al heeft extra treintjes etc voor er op. (Wel even kijken voor hetzelfde merk dan, want niet alles past op elkaar geloof ik)
Volgens mij passen de meeste merken wel op Brio en dus ook op elkaar, voor zover ik weet geldt dat voor Hema en Ikea en Thomas the Tank Engine, of er nog meer merken zijn die erop passen weet ik niet.
Susan- Lady Post-a-lot
kletskousje schreef:Iets van Thomas de Trein?
Thomas is niet meer leuk voor een 7 jarige
Maar ik weet niet of het haalbaar is, anders met de stroomtram Hoorn-Medemblik doen ofzo.
Gast- Gast
Weetjewel schreef:
Sommige mensen vinden dat nog leuk als ze 30+ zijn.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Weetjewel schreef:
Sommige mensen vinden dat nog leuk als ze 30+ zijn.
Hahah ja dat is waar, Peter zit nog steeds met de Duplo trein te spelen elke keer
Gast- Gast
Susan schreef:AngelNyn schreef:Een houten trein is ook heel leuk om te geven, of uiteraard als hij dat al heeft extra treintjes etc voor er op. (Wel even kijken voor hetzelfde merk dan, want niet alles past op elkaar geloof ik)
Volgens mij passen de meeste merken wel op Brio en dus ook op elkaar, voor zover ik weet geldt dat voor Hema en Ikea en Thomas the Tank Engine, of er nog meer merken zijn die erop passen weet ik niet.
Oh ok, ja ik weet dat ik vroeger een trein had toen ik klein was, en daar pastte alleen dat merk op, was ook zeg maar "het" merk van houten treinen, maarja dat is dus al 17 jaar geleden ofzo Dus ging er eigenlijk van uit dat dat nog wel zo zou zijn. Zelfde als met namaak lego wat toch net niet op de echte lego past.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Soortgelijke onderwerpen
» En nog een jarige: Hoera R van Steep is 1 jaar!
» Dagje treinen
» Knutselen met een 3-jarige
» Traktatie 1 jarige kdv
» Treinen op elkaar gebotst Leiden Centraal
» Dagje treinen
» Knutselen met een 3-jarige
» Traktatie 1 jarige kdv
» Treinen op elkaar gebotst Leiden Centraal
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: