Speelkleed
+11
Coccinelle
PapillonRose
Annemie
Liadan
Parisienne
Monnie
Mamsie
_Jet
Teddyaapje
Susan
Linda
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Speelkleed
Novalee schreef:Ons meisje gaat erg verwend worden denk ik, want zij heeft er 2. We hebben die van Ikea (die bijna iedereen heeft, geloof ik ) en deze van Fisher Price.
Hoe het bevalt weet ik nog niet, dat duurt nog eventjes. Maar het tweede kleed is in ieder geval al favoriet bij de aanstaande papa
Deze 2 hebben wij ook, ze vallen allebei goed in de smaak bij ons zoontje. Als hij groter wordt wil ik zo'n vloerkleed met zo'n wegen op waar hij fijn met autootjes op kan gaan spelen
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Teddyaapje schreef:Novalee schreef:Ons meisje gaat erg verwend worden denk ik, want zij heeft er 2. We hebben die van Ikea (die bijna iedereen heeft, geloof ik ) en deze van Fisher Price.
Hoe het bevalt weet ik nog niet, dat duurt nog eventjes. Maar het tweede kleed is in ieder geval al favoriet bij de aanstaande papa
Deze 2 hebben wij ook, ze vallen allebei goed in de smaak bij ons zoontje. Als hij groter wordt wil ik zo'n vloerkleed met zo'n wegen op waar hij fijn met autootjes op kan gaan spelen
Wij hebben deze 2 ook. Zo eentje met wegen erop is zeker leuk voor jongens. Wij hebben hem op school ook, ze vermaken zich er prima op.
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
_Jet schreef:Teddyaapje schreef:Novalee schreef:Ons meisje gaat erg verwend worden denk ik, want zij heeft er 2. We hebben die van Ikea (die bijna iedereen heeft, geloof ik ) en deze van Fisher Price.
Wij hebben deze 2 ook. Zo eentje met wegen erop is zeker leuk voor jongens. Wij hebben hem op school ook, ze vermaken zich er prima op.
Ik heb die van fisher price! Mijn dochter is er ook helemaal gek op! Maar sinds ze alle kanten op kan rollen rolt ze meer naast het kleed dan erop Dus wel handig dit topic want ik wil er een groter kleed bij kopen voor het rollen dan en als ze lekker wilt spelen en meppen kan ze op het speelkleed van fisher price haha.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Hoezo voor jongens? Vroeger wilde ik ook heel graag zo'n kleed met wegen erop en een parkeergarage. Heb het nooit gekregen..._Jet schreef:Wij hebben deze 2 ook. Zo eentje met wegen erop is zeker leuk voor jongens. Wij hebben hem op school ook, ze vermaken zich er prima op.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: