speelkleed
+3
Tania
Printje
peach
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
speelkleed
Ik ben opzoek naar een groot speelkleed voor op de grond,net iest van antislip eronder
Waar kan ik die vinden?
Waar kan ik die vinden?
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Re: speelkleed
peach schreef:Ik ben opzoek naar een groot speelkleed voor op de grond,net iest van antislip eronder
Waar kan ik die vinden?
Ikea! En eventueel heb ik die wel voor je. Hier mag hij weg.
Gast- Gast
Is dat die met een weg op?
Ik wie iets meidenachtigs
Ik wie iets meidenachtigs
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Ik zoek er ook nog 1, maar wel echt een grote, waar ze samen op kunnen spelen. Al overweeg ik gewoon een dekbed in een hoes op de grond te leggen, dan hebben ze ook de ruimte en lekker zacht. Alleen bergt een dekbed weer niet makkelijk op qua dikte...
Gast- Gast
Nee, het is de welbekende blauwe voor baby's. Maar ik begrijp dat je iets zoekt voor een groter kindje!
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ik zoek er ook nog 1, maar wel echt een grote, waar ze samen op kunnen spelen. Al overweeg ik gewoon een dekbed in een hoes op de grond te leggen, dan hebben ze ook de ruimte en lekker zacht. Alleen bergt een dekbed weer niet makkelijk op qua dikte...
Moet je zo'n autokleed nemen die wij ook hebben. Ideaal, en ook meteen goed voor het leren tijgeren en kruipen volgens de verloskundige.
Gast- Gast
Wij hebben ook zo'n autokleed vd Ikea, echt een fijn ding. Zoonlief speelt er veel mee.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Stofzuiger schreef:Ik zoek er ook nog 1, maar wel echt een grote, waar ze samen op kunnen spelen. Al overweeg ik gewoon een dekbed in een hoes op de grond te leggen, dan hebben ze ook de ruimte en lekker zacht. Alleen bergt een dekbed weer niet makkelijk op qua dikte...
Een dekbed is niet echt handig. Wel lekker warm maar als ze erop willen tijgeren/kruipen glijdt het weg.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ook de blauwe van Ikea, leuk ding!
Woezies- Fluisteraar
- Aantal berichten : 162
Punten : 276
Registratiedatum : 26-11-10
Daar had ik nog niet over nagedacht haha.Tania schreef:Stofzuiger schreef:Ik zoek er ook nog 1, maar wel echt een grote, waar ze samen op kunnen spelen. Al overweeg ik gewoon een dekbed in een hoes op de grond te leggen, dan hebben ze ook de ruimte en lekker zacht. Alleen bergt een dekbed weer niet makkelijk op qua dikte...
Een dekbed is niet echt handig. Wel lekker warm maar als ze erop willen tijgeren/kruipen glijdt het weg.
Nu heb ik het liefst iets dik en zachts met dat rollen en omvallen, maar op langere termijn is dat totaal niet handig.
Gast- Gast
en is dat wel een leuk formaat? Om samen op te rollen/ liggen/ spelen etc?_MamaRosa_ schreef:Stofzuiger schreef:Ik zoek er ook nog 1, maar wel echt een grote, waar ze samen op kunnen spelen. Al overweeg ik gewoon een dekbed in een hoes op de grond te leggen, dan hebben ze ook de ruimte en lekker zacht. Alleen bergt een dekbed weer niet makkelijk op qua dikte...
Moet je zo'n autokleed nemen die wij ook hebben. Ideaal, en ook meteen goed voor het leren tijgeren en kruipen volgens de verloskundige.
Gast- Gast
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20101871/
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80172262/
Sinds vorige week deze 2 kleden in huis. Ze bevallen beide goed en zijn best nog groot, vind ik.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80172262/
Sinds vorige week deze 2 kleden in huis. Ze bevallen beide goed en zijn best nog groot, vind ik.
_Mashimaro_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 491
Punten : 636
Stofzuiger schreef:Daar had ik nog niet over nagedacht haha.Tania schreef:Stofzuiger schreef:Ik zoek er ook nog 1, maar wel echt een grote, waar ze samen op kunnen spelen. Al overweeg ik gewoon een dekbed in een hoes op de grond te leggen, dan hebben ze ook de ruimte en lekker zacht. Alleen bergt een dekbed weer niet makkelijk op qua dikte...
Nu heb ik het liefst iets dik en zachts met dat rollen en omvallen, maar op langere termijn is dat totaal niet handig.
Ik had er ook niet over nagedacht hoor. Met als gevolg dat er nu een ongebruikt dekbed hier rond slingert . Gelukkig was het bij mekaar nog geen 6 euro bij de Ikea.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Stofzuiger schreef:en is dat wel een leuk formaat? Om samen op te rollen/ liggen/ spelen etc?_MamaRosa_ schreef:Stofzuiger schreef:Ik zoek er ook nog 1, maar wel echt een grote, waar ze samen op kunnen spelen. Al overweeg ik gewoon een dekbed in een hoes op de grond te leggen, dan hebben ze ook de ruimte en lekker zacht. Alleen bergt een dekbed weer niet makkelijk op qua dikte...
Ja joh, kijk maar eens naar de foto's op mn facebook. Hij is erg groot juist. Neemt een beetje te veel ruimte in eigenlijk, maar ik ben er nu wel aan gewend. En de kinderen kunnen er erg leuk op spelen. 1,40x 2,00 is ie, dus groot zat!
Deze is het:
http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=826776
Gast- Gast
Ik heb hier ook een autokleed voor z. En dat bevalt goed hoor!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik vind persoonlijk dat de speelkleden van de Ikea alleen wel heel erg dun zijn. Wij hebben daarom voor N. een 'gewoon', dik vloerkleed met een leuke, meisjesachtige print. Hebben geluk gehad dat hij uit de showroom kwam van mijn vaders werk (hij werkt voor een luxe zonwering/-interieurzaak), dus hebben er niks voor betaald.
Haba heeft ook mooie vloer-/speelkleden, wel alleen een beetje prijzig.
Haba heeft ook mooie vloer-/speelkleden, wel alleen een beetje prijzig.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: