Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Speelkleed

+11
Coccinelle
PapillonRose
Annemie
Liadan
Parisienne
Monnie
Mamsie
_Jet
Teddyaapje
Susan
Linda
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Speelkleed Empty Speelkleed

Bericht  Linda ma 16 mei 2011 - 6:02

M'n dochter vind de box niet zo boeiend. Ik heb nu dus haar boxkleed op de grond gelegd om op te spelen en dat vind ze wel leuk. Maar ze begint al behoorlijk te rollen en pogingen te wagen om te kruipen en daar is het boxkleed veel te klein voor.

Dus ik zat te zoeken op speelkleden en ik heb echt super leuke gevonden! Zelfs één van 2 bij 2 (hoewel dat misschien een beetje overdreven groot is Laughing ).

Maar om mezelf een miskoop te laten doen dacht ik dat het wel handig was om te vragen of andere mensen ervaring hebben met zo'n kleed. smile
Gebruik je het veel of is het toch snel in de kast beland? Ze kan nog niet kruipen, maar zou zo'n kleed ook leuk zijn als ze dat wel al kan? Of is een simpel kleed of dekbed net zo makkelijk (en goedkoper)?

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelkleed Empty Re: Speelkleed

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 6:13

zelf schuif ik de lage tafel altijd opzij, zodat ze hier op het grote vloerkleed kan spelen (3 bij 2m). Ik vind het wel prettig dat ze niet op het koude laminaat zit. Als we dit vloerkleed niet hadden gehad, dan had ik denk ik zo'n schuimrubberen puzzelmat gekocht, dat schuift wat minder dan een glad speelkleed en kan ze later ook nog mee/op spelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speelkleed Empty Re: Speelkleed

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 6:25

Wij hebben wel zo een groot speelkleed! Very Happy hier een groot succes,als hij niet aan het rondkruipen is enzovoort is hij lekker aan het spelen op het kleed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speelkleed Empty Re: Speelkleed

Bericht  Susan ma 16 mei 2011 - 6:28

Voor de komende weken/maanden is het denk ik wel handig, maar als ze eenmaal echt goed kan kruipen is de kans groot dat ze niet meer alleen op het kleed wil spelen, maar de hele kamer door wil. Ik weet niet hoe duur het is, heb zelf een speelkleed van 179 euro gekocht voor Yrsa en kort daarna ging ze tijgeren en kruipen. Het was een heel mooie van Haba en ik was al weken aan het wikken en wegen of ik het ging kopen, maar uiteindelijk heeft ze er nauwelijks op gespeeld.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelkleed Empty Re: Speelkleed

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 6:35

J kan ondertussen goed kruipen en die zit ook soms gewoon nog een half uurtje te spelen op zn kleed hoor smile
Wij hebben deze: (was rond de 50 euro)

Speelkleed Tiny130709_514_N

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speelkleed Empty Re: Speelkleed

Bericht  Teddyaapje ma 16 mei 2011 - 6:42

Wij hebben de babygym op de mat bij de salontafel staan ( als deze op de tegelvloer staat is het nog te koud, we hebben geen vloerverwarming helaas) sinds T zoveel aant rollen is hebben we het speelkleed van de Ikea erlangs gelegd.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelkleed Empty Re: Speelkleed

Bericht  _Jet ma 16 mei 2011 - 7:02

Ik schuif ook de salontafel opzij en leg dan de babygym op het kleed (anders vind ik het te hard voor S op de vloer). Twee weken geleden heb ik een speelkleed bij de Ikea gekocht (19,95), deze is dikker en groter dan de babygym. S heeft er al veel op gespeeld en hij wordt hier dagelijks gebruikt.
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelkleed Empty Re: Speelkleed

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 7:03

Hoe groot is dat kleed FS en waar heb je die gekocht?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speelkleed Empty Re: Speelkleed

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 7:04

100x150 smile Is van Tiny love! Ik heb m bij bol.com besteld (mijn vrienden haha;))

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speelkleed Empty Re: Speelkleed

Bericht  Mamsie ma 16 mei 2011 - 7:07

Hier die van de ikea, topdingetje
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelkleed Empty Re: Speelkleed

Bericht  Monnie ma 16 mei 2011 - 7:12

Wij hebben dezelfde als foolishSam. Maar sinds hij kan tijgeren blijft hij echt niet op het kleed, dus ik gebruik hem al een tijdje niet meer. Daarvoor wel veel gebruikt. Ik zou als je dochter al bijna gaat tijgeren geen duur kleed meer aanschaffen.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelkleed Empty Re: Speelkleed

Bericht  Parisienne ma 16 mei 2011 - 7:20

Als de box hier weggaat leg ik denk ik een groot, zacht vloerkleed op de plek waar de box stond. Wij hebben ook laminaat maar hier heeft ze dan een lekker zacht, eigen plekje waar ze op kan spelen.

Nu zit ze meestal gewoon op het speelkleed/boxkleed. Als ik jou was zou ik ook kijken voor een groter speelkleed als je dat wil. Deze kan je later eventueel gebruiken om je kindje daar op te laten spelen, door het bijvoorbeeld te leggen op de plek waar de box stond. Ik denk niet dat het een miskoop zou worden. Zoiets kan je altijd wel gebruiken. Wel zou ik nadenken over of het wat later ook te gebruiken is.. een lekker zacht, groot vloerkleed is dus ook een optie i.p.v. een echt 'speelkleed'.

Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelkleed Empty Re: Speelkleed

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 7:29

Wij hebben het kleed van de Ikea. Super fijn, dik kleed en met anti-slip; erg handig op het laminaat!

Maar eigenlijk is Thije er nooit op blijven liggen. In het begin rolde hij de hele kamer door en nu tijgert en kruipt hij overal naar toe. Gewoon over het koude laminaat. Vindt hij blijkbaar niet erg. Het kleed is dus niet zo erg nodig geweest. Alleen toen hij net kon zitten, maar nog niet zelf kon gaan zitten heeft hij er eigenlijk veel op gespeeld.

Niettemin vind ik het een fijn kleed. Het gaat ook mee naar buiten, de oudste zit er graag op en ik ook wel haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speelkleed Empty Re: Speelkleed

Bericht  Liadan ma 16 mei 2011 - 7:44

Je kan ook zo'n soort kleed kopen (is van hema):
Speelkleed 4db51a4a64329nl_large
Is lekker groot (140x180) en je kan 'm ook makkelijk buiten gebruiken omdat de achterkant geplastificeerd is.
Wij hebben 'm met mooi weer elke dag buiten liggen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelkleed Empty Re: Speelkleed

Bericht  Annemie ma 16 mei 2011 - 8:10

Ik heb een dekbed op de vloer in de kamer liggen, daar kan hij op liggen, rollen, kruipen kan hij nog niet.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelkleed Empty Re: Speelkleed

Bericht  PapillonRose ma 16 mei 2011 - 8:16

Ik heb er zelfs 2! Een kleinere in haar kamertje voor als ik daar bezig ben, en een hele grote (van Tiny Love) in de woonkamer. Is hier echt een succes! Ik denk dat wij hem hier voorlopig nog een tijdje kunnen gebruiken, en ze vindt het een fijn ding. Ook dat hij zo groot is vind ik fijn, ze heeft nu lekker de ruimte Very Happy
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelkleed Empty Re: Speelkleed

Bericht  Coccinelle ma 16 mei 2011 - 8:26

Liadan schreef:Je kan ook zo'n soort kleed kopen (is van hema):
Speelkleed 4db51a4a64329nl_large
Is lekker groot (140x180) en je kan 'm ook makkelijk buiten gebruiken omdat de achterkant geplastificeerd is.
Wij hebben 'm met mooi weer elke dag buiten liggen.

Dat is een goed tip voor buiten, ik ga eens bij de Hema kijken. Ik leg nu altijd een plastic tafelzeil op de grond en daarop haar speelkleed, maarja 2 keer rollen en dan ligt ze alsnog op de tegels. Rolling Eyes

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelkleed Empty Re: Speelkleed

Bericht  Liadan ma 16 mei 2011 - 8:29

Ik vind het echt een ideaal kleed, ze hebben het alleen niet altijd, maar het heeft al een paar keer in het foldertje gestaan de afgelopen tijd. Ze hebben dan ook verschillende motiefjes.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelkleed Empty Re: Speelkleed

Bericht  Flip Fluitketel ma 16 mei 2011 - 8:36

Wij gebruikten altijd een boxkleed als speelkleed. Maar ze wordt natuurlijk steeds groter e.d. en vandaag een speelkleed bij de Ikea gekocht. Hij is lekker dik en zitten wat leuke grijpdingen op.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelkleed Empty Re: Speelkleed

Bericht  Novalee di 17 mei 2011 - 0:47

Ons meisje gaat erg verwend worden denk ik, want zij heeft er 2. We hebben die van Ikea (die bijna iedereen heeft, geloof ik smile) en deze van Fisher Price.

Speelkleed Precious_planet_%20Musical%20Playtime

Hoe het bevalt weet ik nog niet, dat duurt nog eventjes. Maar het tweede kleed is in ieder geval al favoriet bij de aanstaande papa Very Happy
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelkleed Empty Re: Speelkleed

Bericht  Linda wo 18 mei 2011 - 22:05

Bedankt voor jullie reacties!

Ik had inderdaad een mooie gezien (van kidzimpulz), maar die is heel duur. Ik ga eerst maar eens zo'n kleed van de Ikea kopen. En de Hema in de gaten houden, want die vind ik ook leuk. En voor in de tuin is dat straks inderdaad ook handig!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelkleed Empty Re: Speelkleed

Bericht  Liadan wo 18 mei 2011 - 22:13

Linda schreef:Bedankt voor jullie reacties!

Ik had inderdaad een mooie gezien (van kidzimpulz), maar die is heel duur. Ik ga eerst maar eens zo'n kleed van de Ikea kopen. En de Hema in de gaten houden, want die vind ik ook leuk. En voor in de tuin is dat straks inderdaad ook handig!
Die van kidzimpulz vind ik ook mooi, maar wel duur inderdaad. Ik weet niet of je veel nutriciaproducten gebruikt of iemand kent die streepjescodes voor je wil sparen? Maar je kan bij nutricia sparen voor 25 euro korting op zo'n speelkleed.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelkleed Empty Re: Speelkleed

Bericht  Linda wo 18 mei 2011 - 22:28

Liadan schreef: Die van kidzimpulz vind ik ook mooi, maar wel duur inderdaad. Ik weet niet of je veel nutriciaproducten gebruikt of iemand kent die streepjescodes voor je wil sparen? Maar je kan bij nutricia sparen voor 25 euro korting op zo'n speelkleed.

Ik gebruik zelf geen producten van nutricia (dochter krijgt borstvoeding en heeft KMA). Ik ga eens informeren in m'n omgeving. Bedankt voor de tip!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelkleed Empty Re: Speelkleed

Bericht  Coccinelle vr 20 mei 2011 - 7:46

Ik heb het Hema kleed vandaag gehaald. Hier lagen er nog een hoop in de winkel, met verschillende kleuren en motiefjes. Het wordt mooi weer dit weekend dus hij komt meteen goed van pas. smile


Laatst aangepast door Coccinelle op vr 20 mei 2011 - 8:22; in totaal 1 keer bewerkt

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelkleed Empty Re: Speelkleed

Bericht  Mida4you vr 20 mei 2011 - 8:05

Het is niet echt een speelkleed met dingetjes erop en eraan maar hij is super handig en heeft anti-slip. Deze komt bij de Ikea weg. Ik leg er allerlei speelgoed op en Z. mag er graag op spelen.

Speelkleed Barnslig-ringdans-vloerkleed-groen__0103916_PE250396_S4
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelkleed Empty Re: Speelkleed

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum