Raar? Tattoo..
+12
RioolSpook
Janelie
TGR
rapa nui
SuperGrover
Blond
SnowWhite
NoorA
Melis_je
Mamsie
Sweety
Caramba
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Raar? Tattoo..
Als je het tegen mij zou zeggen zou ik het wel raar vinden. Of raar is eigenlijk een beetje te zwaar woord. Ik zou het apart vinden, maar daarna mijn schouders ophalen en denken 'Dat moet zij weten'. Ik zou denk ik vragen waarom je hem hebt laten zetten, bij namen van je eigen kinderen (als je die had ) vraag ik me dat niet af. Dus in die zin zou ik het wel raar vinden.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Ja, ik vind het raar. Maar dat is je eigen beslissing en wat doet het er toe wat anderen er van vinden?
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10
Het zijn geen namen he?Janelie schreef:Als je het tegen mij zou zeggen zou ik het wel raar vinden. Of raar is eigenlijk een beetje te zwaar woord. Ik zou het apart vinden, maar daarna mijn schouders ophalen en denken 'Dat moet zij weten'. Ik zou denk ik vragen waarom je hem hebt laten zetten, bij namen van je eigen kinderen (als je die had ) vraag ik me dat niet af. Dus in die zin zou ik het wel raar vinden.
Het zijn 2 letters in elkaar.. Als je het ziet is het net een soort van arabisch tekentje.. Niet dat er Henk Bert staat ofzo..
Gast- Gast
Ik ben altijd benieuwd naar andere meningen en reacties.. Waarom vind je het raar?RioolSpook schreef:Ja, ik vind het raar. Maar dat is je eigen beslissing en wat doet het er toe wat anderen er van vinden?
Gast- Gast
Ik denk niet dat ik er iets over te vinden heb...een tattoo is toch altijd iets persoonlijks en de keuze van de drager? Daar heb ik verder niks mee te maken en ook geen oordeel over.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Het zijn geen namen he?Janelie schreef:Als je het tegen mij zou zeggen zou ik het wel raar vinden. Of raar is eigenlijk een beetje te zwaar woord. Ik zou het apart vinden, maar daarna mijn schouders ophalen en denken 'Dat moet zij weten'. Ik zou denk ik vragen waarom je hem hebt laten zetten, bij namen van je eigen kinderen (als je die had ) vraag ik me dat niet af. Dus in die zin zou ik het wel raar vinden.
Het zijn 2 letters in elkaar.. Als je het ziet is het net een soort van arabisch tekentje.. Niet dat er Henk Bert staat ofzo..
Ik had het gelezen, verkeerde woordkeuze. Ik bedoelde als je mij zou vertellen waarom je die tattoo hebt laten zetten . Ik vind het wel mooi om voor iemand een tattoo te zetten. Ik hou zelf niet zo van tattoo's, maar de verhalen achter een tattoo vind ik vaak wel mooi.
Op welke plek ga je hem zetten? (of heb ik daar overheen gelezen?)
Janelie- Ratel
_Donnaa schreef:Aan de zijkant van m`n pols, onder m`n horloge.. :-)
Niet een te mooie plek kiezen he, stel dat je later zelf 5 kids krijgt
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
_Donnaa schreef:Ik wil geen kinderen..
You never know what happens...
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
_Donnaa schreef:Ik ben altijd benieuwd naar andere meningen en reacties.. Waarom vind je het raar?RioolSpook schreef:Ja, ik vind het raar. Maar dat is je eigen beslissing en wat doet het er toe wat anderen er van vinden?
Als het nu echt van enorme waarde zou zijn, zoals je overleden kind, dan kan ik het enigszins begrijpen. Maar ik bekijk het vanuit mijn eigen oogpunt en begrijp dan ook niet goed hoeveel dat neefje voor je betekent en vind het daarom raar.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
+1....Zininzon schreef:_Donnaa schreef:Ik wil geen kinderen..
Gast- Gast
Zininzon schreef:_Donnaa schreef:Ik wil geen kinderen..
Mooie plek! En ach, je hebt nog een pols toch?
Janelie- Ratel
In dat geval heb ik nog plek zat, daar zal het niet aan liggen, haha..Storm schreef:+1....Zininzon schreef:_Donnaa schreef:Ik wil geen kinderen..
Of wellicht, tegen die tijd ook geen plek meer, dat kan ook
Gast- Gast
Hahaha, ik heb idd nog een pols, ware het niet dat daar al een tattoo op zitJanelie schreef:Zininzon schreef:_Donnaa schreef:Ik wil geen kinderen..
Mooie plek! En ach, je hebt nog een pols toch?
Gast- Gast
Okee dat kan ik snappen.. Hij is gewoon m`n alles, mijn trots.. :-)RioolSpook schreef:_Donnaa schreef:Ik ben altijd benieuwd naar andere meningen en reacties.. Waarom vind je het raar?RioolSpook schreef:Ja, ik vind het raar. Maar dat is je eigen beslissing en wat doet het er toe wat anderen er van vinden?
Als het nu echt van enorme waarde zou zijn, zoals je overleden kind, dan kan ik het enigszins begrijpen. Maar ik bekijk het vanuit mijn eigen oogpunt en begrijp dan ook niet goed hoeveel dat neefje voor je betekent en vind het daarom raar.
Gast- Gast
Nee, ik vind het niet raar hoor. Ik vind het juist raar als mensen het raar vinden haha. Pas wilde iemand die ik ken dit ook laten doen met de namen van zijn broer zijn kids. Daar was zijn broer het niet mee eens. Dat vond ik dan wel raar, aangezien hij er niet een reden voor had..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind dat helemaal niet raar!!
Gewoon doen waar jij je goed bij voelt!
Gewoon doen waar jij je goed bij voelt!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Jeanette schreef:Nee, ik vind het niet raar hoor. Ik vind het juist raar als mensen het raar vinden haha. Pas wilde iemand die ik ken dit ook laten doen met de namen van zijn broer zijn kids. Daar was zijn broer het niet mee eens. Dat vond ik dan wel raar, aangezien hij er niet een reden voor had..
Misschien is hij stiekem jaloers, maar wil hij zelf geen tatoeages? Ik vind het ook raar, maar ja ik heb al sowieso geen broer (of zus) dus kan me er überhaupt al weinig bij voorstellen.
Janelie- Ratel
Ik wil ook graag een tattoo van de eerst letter van de naam van mijn nichtje.. Heb alleen geen idee waar ik hem neer moet planten op mijn lichaam
Dus nee, ik vind het niet gek. Juist heel mooi!
Dus nee, ik vind het niet gek. Juist heel mooi!
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: