Raar? Tattoo..
+12
RioolSpook
Janelie
TGR
rapa nui
SuperGrover
Blond
SnowWhite
NoorA
Melis_je
Mamsie
Sweety
Caramba
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Raar? Tattoo..
Zoals de meeste van jullie wel weten heb ik een neefje in Canada. Als in; kindje van mijn broer.. Dus geen kind van m`n oom of tante.
Mijn kleine neefje is mijn alles, ondanks dat ik nog twee neefjes heb, gewoon in NL. Al vanaf dat mijn neefje geboren werd wilde ik graag een tattoo voor hem zetten en nu het moment aangebroken is heb ik een paar stomme reacties gekregen..
Is het dan echt zo raar? Het is nooit in me opgekomen om een tattoo te zetten voor m`n neefjes hier, maar met hem is dat toch anders..
Mijn kleine neefje is mijn alles, ondanks dat ik nog twee neefjes heb, gewoon in NL. Al vanaf dat mijn neefje geboren werd wilde ik graag een tattoo voor hem zetten en nu het moment aangebroken is heb ik een paar stomme reacties gekregen..
Is het dan echt zo raar? Het is nooit in me opgekomen om een tattoo te zetten voor m`n neefjes hier, maar met hem is dat toch anders..
Gast- Gast
Re: Raar? Tattoo..
Waarom is dat raar? Het is toch een dierbaar 'iets' van jou, dat is meestal een nogal goede reden om een tattoo te nemen. Wat zou je willen nemen? Geen gezichtje doen hoor
Gast- Gast
Ik heb mensen gezien die met een Tweety rond lopen, dus een tattoo voor je neefje vind ik dan helemaal zo gek niet.
Gast- Gast
Ik vind dat helemaal niet raar, hij is voor jou heel dierbaar, dan is het toch heel mooi?!
Gast- Gast
Hahaha, nee ik ga geen portret zetten, ben je gek..
Nou, ik kreeg reacties als; je zet toch geen tattoo voor m`n neefje, dat doe ik toch ook niet?.. Maargoed, dat waren ook niet de meest heldere reacties, aangezien zij in eerste instantie aan het kind van oom en tante dachten en toen ik zei dat het natuurlijk om het kind van m`n broer ging, kwam er nog wat gemompel..
Maargoed, het worden de initialen van zijn namen, maar zo verwerkt dat het net een (arabisch) teken lijkt..
Nou, ik kreeg reacties als; je zet toch geen tattoo voor m`n neefje, dat doe ik toch ook niet?.. Maargoed, dat waren ook niet de meest heldere reacties, aangezien zij in eerste instantie aan het kind van oom en tante dachten en toen ik zei dat het natuurlijk om het kind van m`n broer ging, kwam er nog wat gemompel..
Maargoed, het worden de initialen van zijn namen, maar zo verwerkt dat het net een (arabisch) teken lijkt..
Gast- Gast
Ik vind het eerder raar dat mensen niet snappen dat je een tattoo 'voor hem' wil. Alleen kan ik me voorstellen dat je andere broer/zus/degene van wie je andere neefjes zijn, zich licht gepasseerd voelen of niet begrijpen waarom je geen tattoo voor die neefjes zet. Maar ach, dat is hun probleem. Of zouden ze dat niet vinden?
Gast- Gast
Waarom is dat raar?
Met het ene neefje, nichtje is de band toch anders dan de andere? Zij wonen in Canada, dus de band is al heel anders. Je ziet je broer ook weinig, dus je neefje ook. Ik vind het niet raar.
Met het ene neefje, nichtje is de band toch anders dan de andere? Zij wonen in Canada, dus de band is al heel anders. Je ziet je broer ook weinig, dus je neefje ook. Ik vind het niet raar.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik vind dat helemaal niet raar. Heb er zelf ook wel eens over nagedacht. Gewoon doen als het voor jou goed voelt.
Gast- Gast
Waarom zou dat raar zijn. Er zijn toch ook mensen die de namen van hun kinderen laten tatoeeren (krijg ff geen puntjes) En dan zou je naam van je neefje raar zijn? Eigenlijk komt het bijna op het zelfde neer toch?
Ik vind het wel een mooi gebaar!
Ik vind het wel een mooi gebaar!
Gast- Gast
Als je een tattoo wil zetten dan zou ik dat doen. Maar wat Marin typt snap ik wel. Dat ze zich misschien gepasseerd gaan voelen. ( zijn dat ook kinderen van een broer of zus? )Marin schreef:Alleen kan ik me voorstellen dat je andere broer/zus/degene van wie je andere neefjes zijn, zich licht gepasseerd voelen of niet begrijpen waarom je geen tattoo voor die neefjes zet. Maar ach, dat is hun probleem. Of zouden ze dat niet vinden?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ja, dat zijn 2 zoontjes van m`n andere broer.. Maar die hebben helemaal niks met tattoos, dus die voelen zich echt niet gepasseerd, hihiSweety schreef:Als je een tattoo wil zetten dan zou ik dat doen. Maar wat Marin typt snap ik wel. Dat ze zich misschien gepasseerd gaan voelen. ( zijn dat ook kinderen van een broer of zus? )Marin schreef:Alleen kan ik me voorstellen dat je andere broer/zus/degene van wie je andere neefjes zijn, zich licht gepasseerd voelen of niet begrijpen waarom je geen tattoo voor die neefjes zet. Maar ach, dat is hun probleem. Of zouden ze dat niet vinden?
Gast- Gast
Ok nou dan zou ik het gewoon doen!
En mocht je dan naar Canada gaan van de zomer (of andere keer) kan je 't mooi laten zien aan ze. Zal je neefje vast cool vinden
En mocht je dan naar Canada gaan van de zomer (of andere keer) kan je 't mooi laten zien aan ze. Zal je neefje vast cool vinden
Gast- Gast
Schijnbaar vinden mensen het kind van je broer of zus niet belangrijk ofzo.. Maargoed, de meeste die dat zeggen hebben zelf geen oudere broers en zussen en dus ook geen neefjes/nichtjes..Spetterdespat schreef:Waarom is dat raar?
Mijn broer woont trouwens wel in Nederland, maar daar heb ik niet zoveel contact mee. Zijn zoontje is mij 1000x meer waard..
Gast- Gast
Moet jij toch weten. Vind het niet raar hoor. Er was ook een forumer die een tattoo zette omdat ze een dier had dood gereden, ook prima toch!
Ik ga waarschijnlijk naar de tattoo convention hier in de stad. Joy komt er ook zag ik.
Ik ga waarschijnlijk naar de tattoo convention hier in de stad. Joy komt er ook zag ik.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn broertje heeft de namen van alle 3 onze kinderen laten zetten. Dus nee ik vind het niet raar
Gast- Gast
Als ik zou vragen waar je tattoo voor staat en je zou zeggen: "Mijn neefje", dan zou ik denken dat hij misschien overleden is en niet doorvragen. In die zin vind ik het raar. De namen van je levende kinderen vind ik weer helemaal niet raar. Het is puur gevoelsmatig.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ja, daar zit wel wat inderdaad.. Maar dat kan ik altijd toelichten, natuurlijk.. :-)Melis_je schreef:Als ik zou vragen waar je tattoo voor staat en je zou zeggen: "Mijn neefje", dan zou ik denken dat hij misschien overleden is en niet doorvragen. In die zin vind ik het raar. De namen van je levende kinderen vind ik weer helemaal niet raar. Het is puur gevoelsmatig.
@Mamsie, dat is leuk.. Kan je meteen even een praatje met haar maken, haha!
Gast- Gast
Maakt het uit of mensen het raar vinden? Jouw gevoel, jouw lijf. Gewoon doen dus.
NoorA- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10
Of het uitmaakt, nee niet echt, die tattoo komt er echt wel.. Maar ik was gewoon benieuwd of meer mensen het raar/apart vinden..
Gast- Gast
Nee hoor, ik zou het niet raar vinden.
Het geeft juist aan dat jouw neefje jou heel dierbaar is, en kennelijk een speciale band mee hebt. Dat vind ik eigenlijk juist een hele mooie gedachte!
Ik zeg: DOEN!
Het geeft juist aan dat jouw neefje jou heel dierbaar is, en kennelijk een speciale band mee hebt. Dat vind ik eigenlijk juist een hele mooie gedachte!
Ik zeg: DOEN!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Eerlijk gezegd, vind ik het wel een beetje raar. Gevoelsmatig dan.
Maar, ik heb dan ook niets met tattoeages, en ik zou ook never de nooit niet een tattoeage van de namen van mijn eigen kinderen op mijn lichaam zetten.
Maar, ik heb dan ook niets met tattoeages, en ik zou ook never de nooit niet een tattoeage van de namen van mijn eigen kinderen op mijn lichaam zetten.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ook weinig met tattoo's en kan me ook niet voorstellen dat ik ooit de behoefte tot zoiets zou voelen. Maar raar, nee dat vind ik wel meevallen. Je bent geen 14 ( ), dus volgens mij heb je helemaal dat soort 'adviezen' van je omgeving nodig! Als jij die tattoo wil, dat moet je dat gewoon doen.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vind het wel vreemd. Van eigen kinderen zou ik het anders vinden, Maar met een neefje hoe leuk en lief hij nu is zou ik het niet doen (maar goed ik zou zo wie zo geen tattoo nemen). Ik vind een tattoo toch iets blijvends en dan lijkt me dat vaak een band met een neefje op den duur toch anders wordt, vooral als hij ouder wordt, waardoor je meer kans hebt dat je er spijt van gaat krijgen.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ik zou een tattoo laten zetten die symbool (kan staan) staat voor al je neefjes.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: