Fotoboek!
+16
Jeanette
SoCali
Mysterious
SnowWhite
Zwerver
Polly
Chocolate Cookie
Error
Lotus
Jude
Atelier Madame
Sweety
Raindrop
Travelgurly
Oasis
Sarah1985
20 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Fotoboek!
Waaaaauw Marin wat een geweldige foto's (ik mis een kwijlpoppetje)
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Nope van snapfish ken Ik voor de rest niet maar voor dat geldMarin schreef:Oh leuk! Is dat van Albelli dan?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Die ken ik ook niet, terwijl ik er toch heel wat ken. Maar inderdaad, voor dat geld valt zoiets altijd uit te proberen!
Gast- Gast
Ik bestel meestal bij de TNT of Ah (zelde drukker) en ben altijd tevreden geweest. Ik ben gek op mijn fotoboeken en kijk er ook best vaak in. Van Namibie is mijn mooiste en grootste (volgend mij 120 pagina's). Ik was 115 euro kwijt maar het is het meer dan waard. Jouw boeken zien er nu al mooi uit!
Gast- Gast
Heel mooi!! Als ik dat zo zie vind ik het wel een beetje jammer dat ik nooit de moeite neem om albums te maken, vroeger deed ik dat wel, maar ik loop nu al achter sinds 2008... Van mijn mooiste reizen heb ik geen album. Wat stom van me eigenlijk.
Ik heb dus eigenlijk helemaal niet zoveel met fotografie, maar afgelopen weekend ben ik zomaar in een nieuw baantje gerold... als fotograaf! Ongelooflijk.
Veel plezier met je albums :-)
Ik heb dus eigenlijk helemaal niet zoveel met fotografie, maar afgelopen weekend ben ik zomaar in een nieuw baantje gerold... als fotograaf! Ongelooflijk.
Veel plezier met je albums :-)
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Het is veel geld om zo uit te geven maar het is wel iets waar je altijd wat aan hebt! Mooie herinneringen!Zusje van Bert schreef:Ik bestel meestal bij de TNT of Ah (zelde drukker) en ben altijd tevreden geweest. Ik ben gek op mijn fotoboeken en kijk er ook best vaak in. Van Namibie is mijn mooiste en grootste (volgend mij 120 pagina's). Ik was 115 euro kwijt maar het is het meer dan waard. Jouw boeken zien er nu al mooi uit!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
wc-eend schreef:Het is veel geld om zo uit te geven maar het is wel iets waar je altijd wat aan hebt! Mooie herinneringen!Zusje van Bert schreef:Ik bestel meestal bij de TNT of Ah (zelde drukker) en ben altijd tevreden geweest. Ik ben gek op mijn fotoboeken en kijk er ook best vaak in. Van Namibie is mijn mooiste en grootste (volgend mij 120 pagina's). Ik was 115 euro kwijt maar het is het meer dan waard. Jouw boeken zien er nu al mooi uit!
Ja dat vind ik dus ook. Vind dat wel echt een goede besteding.
Polly wat grappig dat je als fotograaf bent begonnen, als wat voor fotograaf? En eigenlijk moet je gewoon eens albums maken van je reizen joh, dat kan ook met terugwerkende kracht haha. Het is ook een leuk klusje om te doen.
Gast- Gast
Ik zal het zeker in gedachten houden, misschien als ik over een tijdje goed verdien dat ik dan albums ga maken met terugwerkende kracht. Of misschien word ik ook wel fan van fotografie door mijn nieuwe baan, hahaha.
Ik kwam dus iemand tegen die een eigen bedrijf heeft als fotograaf, en we raakten aan de praat. We waren allebei toe aan iets nieuws en van het één kwam het ander, de volgende dag ben ik foto's gaan nemen bij een bruiloft, en blijkbaar was ik goed genoeg om weer aangenomen te worden voor aankomende week. Ik vind het eigenlijk maar een vreemd verhaal, ik krijg (goed!) betaald voor iets wat veel mensen graag zouden willen doen, en ik snap er zelf helemaal niks van!
Ik kwam dus iemand tegen die een eigen bedrijf heeft als fotograaf, en we raakten aan de praat. We waren allebei toe aan iets nieuws en van het één kwam het ander, de volgende dag ben ik foto's gaan nemen bij een bruiloft, en blijkbaar was ik goed genoeg om weer aangenomen te worden voor aankomende week. Ik vind het eigenlijk maar een vreemd verhaal, ik krijg (goed!) betaald voor iets wat veel mensen graag zouden willen doen, en ik snap er zelf helemaal niks van!
Polly- Kletskop
Polly schreef:Ik zal het zeker in gedachten houden, misschien als ik over een tijdje goed verdien dat ik dan albums ga maken met terugwerkende kracht. Of misschien word ik ook wel fan van fotografie door mijn nieuwe baan, hahaha.
Je woont niet toevallig in Haarlem?
Gast- Gast
Marin, wat super gaaf! Het ziet er echt heel mooi uit, laat staan wanneer je het in je handen hebt.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Zero schreef:
Nee, ik woon niet in Nederland
Polly- Kletskop
Polly schreef:Zero schreef:
Nee, ik woon niet in Nederland
Oh gelukkig, anders had ik je heel nadrukkelijk moeten waarschuwen
Gast- Gast
Ojee, je maakt me nieuwsgierig!
Polly- Kletskop
Wauw super mooi Marin!
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Polly schreef:Ojee, je maakt me nieuwsgierig!
verwijderd
Laatst aangepast door Zero op ma 16 mei 2011 - 8:15; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Fauve schreef:Hoe duur was dit Marin, als ik vragen mag?
105 euro per boek, staat al op de vorige pagina
Gast- Gast
Marin schreef:Fauve schreef:Hoe duur was dit Marin, als ik vragen mag?
105 euro per boek, staat al op de vorige pagina
Oh ik ben blind
Gast- Gast
Marin schreef:Zero, dat klinkt inderdaad vrij schandalig en eikelig.
Is het trouwens niet iets voor jou om een keer mee te lopen?
Gast- Gast
Zero schreef:Marin schreef:Zero, dat klinkt inderdaad vrij schandalig en eikelig.
Is het trouwens niet iets voor jou om een keer mee te lopen?
in juli, Lily's bruiloft En heb ook al een andere (betaalde) in de planning staan voor daarna!
Gast- Gast
Nice ik ben benieuwd naar jouw 'bruiloft' stijl!
PS; ik weet een bedrijf voor hele goede huwelijks albums, mocht je er in verder willen groeien
PS; ik weet een bedrijf voor hele goede huwelijks albums, mocht je er in verder willen groeien
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Ouderwets fotoboek vs digitaal fotoboek
» fotoboek
» Goed kwaliteit fotoboek?
» waar fotoboek maken
» Mooiste fotoboek
» fotoboek
» Goed kwaliteit fotoboek?
» waar fotoboek maken
» Mooiste fotoboek