Dagcafé
+28
Moezie
Janelie
Kaboutertje
Minx
Xanna
Jordana
Zwoesj
Qiara
ekiaam87
Atelier Madame
Lotus
Oasis
Try
Serena
Rovine
Chili2011
Pien
Zininzon
ExpressoB
Chocolate Cookie
Suus
Mida4you
Burn
VeryCherry
girli
Merai
Sjaantje
May
32 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Dat weet ik, Merai! En daarom doe ik het ook. Omdat ik het heel naar vind om iemand die ik lief vind mee te trekken in alles. En dan krijg je een periode van 'het maakt me niet uit, ik kan wel tegen een stootje, mij jaag je niet weg etc' (van zijn kant) en meestal leg ik dan al uit dat ik daar heel goed in ben en uiteindelijk wel mn zin krijg en het beter op dat punt al kan stoppen maar dat komt op 1 of andere manier niet geloofwaardig over. Waarop ik probeer uit te leggen dat ik het zonde vind van iemand die ik lief vind om hem mee te trekken en dat ik oprecht hoop dat ze een lief iemand treffen om gelukkig mee te worden, maar dat wordt dan afgedaan als onzin. Totdat ik mn zin krijg/afdwing (ruzie maak, wat dan ook).
Dus je hebt meer dan gelijk hoor. Maar het op Paiq kletsen heeft geen serieuze bedoeling tot nu toe.
Dus je hebt meer dan gelijk hoor. Maar het op Paiq kletsen heeft geen serieuze bedoeling tot nu toe.
Gast- Gast
Reva schreef:Dat weet ik, Merai! En daarom doe ik het ook. Omdat ik het heel naar vind om iemand die ik lief vind mee te trekken in alles. En dan krijg je een periode van 'het maakt me niet uit, ik kan wel tegen een stootje, mij jaag je niet weg etc' (van zijn kant) en meestal leg ik dan al uit dat ik daar heel goed in ben en uiteindelijk wel mn zin krijg en het beter op dat punt al kan stoppen maar dat komt op 1 of andere manier niet geloofwaardig over. Waarop ik probeer uit te leggen dat ik het zonde vind van iemand die ik lief vind om hem mee te trekken en dat ik oprecht hoop dat ze een lief iemand treffen om gelukkig mee te worden, maar dat wordt dan afgedaan als onzin. Totdat ik mn zin krijg/afdwing (ruzie maak, wat dan ook).
Paiq kan me gestolen worden, ik hoop gewoon dat je goed voor jezelf zorgt!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
May schreef:Sjaan je bent alles behalve verlept!
Ligt eraan wat je onder verlept verstaat. Maar ik heb echt wel regelmatig het gevoel dat ik verlept ben ja. Waarom? Ik ben al bijna 33 en van al mijn toekomstdromen is amper wat uitgekomen. Ik weet dat het niet helpt om in de slachtofferrol te kruipen en dat probeer ik ook niet te doen, en het is ook echt niet zo dat ik 'externe factoren' de schuld wil geven want ik weet donders goed dat je je leven voor een groot deel zelf in de hand hebt.
Maar zonder al teveel een klaagzang te willen geven: ja, ik vind in bepaalde opzichten wel dat ik verlept ben.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Merai schreef:Reva schreef:Dat weet ik, Merai! En daarom doe ik het ook. Omdat ik het heel naar vind om iemand die ik lief vind mee te trekken in alles. En dan krijg je een periode van 'het maakt me niet uit, ik kan wel tegen een stootje, mij jaag je niet weg etc' (van zijn kant) en meestal leg ik dan al uit dat ik daar heel goed in ben en uiteindelijk wel mn zin krijg en het beter op dat punt al kan stoppen maar dat komt op 1 of andere manier niet geloofwaardig over. Waarop ik probeer uit te leggen dat ik het zonde vind van iemand die ik lief vind om hem mee te trekken en dat ik oprecht hoop dat ze een lief iemand treffen om gelukkig mee te worden, maar dat wordt dan afgedaan als onzin. Totdat ik mn zin krijg/afdwing (ruzie maak, wat dan ook).
Ik red me!
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Dus ergens, heel stiekem, lijken we ook nog op elkaar, Reva.
Je kan ook te ver gaan.
Gast- Gast
Reva schreef:Angel Blue Eyes schreef:Dus ergens, heel stiekem, lijken we ook nog op elkaar, Reva.
Je kan ook te ver gaan.
Weet ik. Ik zal het niet weer doen.
Gast- Gast
Reva schreef:Merai schreef:Reva schreef:Dat weet ik, Merai! En daarom doe ik het ook. Omdat ik het heel naar vind om iemand die ik lief vind mee te trekken in alles. En dan krijg je een periode van 'het maakt me niet uit, ik kan wel tegen een stootje, mij jaag je niet weg etc' (van zijn kant) en meestal leg ik dan al uit dat ik daar heel goed in ben en uiteindelijk wel mn zin krijg en het beter op dat punt al kan stoppen maar dat komt op 1 of andere manier niet geloofwaardig over. Waarop ik probeer uit te leggen dat ik het zonde vind van iemand die ik lief vind om hem mee te trekken en dat ik oprecht hoop dat ze een lief iemand treffen om gelukkig mee te worden, maar dat wordt dan afgedaan als onzin. Totdat ik mn zin krijg/afdwing (ruzie maak, wat dan ook).
Ik red me!
Merai- Ratel
En toch zie ik jou niet zo. Ik zie jou als iemand die volop in het leven staat en er van geniet ondanks dat het niet altijd loopt zoals je dat graag zou zien. In mijn ogen probeer je er altijd wat van te maken en er een positieve draai aan te geven!
Maar wel vervelend dat jij jezelf wel verlept vind op sommige gebieden, want dat is echt niet zo!
Maar wel vervelend dat jij jezelf wel verlept vind op sommige gebieden, want dat is echt niet zo!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ladies, ik ga toch echt maar eens naar bed. voor degenen die hem hebben willen en slaap lekker straks!
Merai- Ratel
May schreef:En toch zie ik jou niet zo. Ik zie jou als iemand die volop in het leven staat en er van geniet ondanks dat het niet altijd loopt zoals je dat graag zou zien. In mijn ogen probeer je er altijd wat van te maken en er een positieve draai aan te geven!
Ontzettend + 1
Gast- Gast
Reva schreef:May schreef:En toch zie ik jou niet zo. Ik zie jou als iemand die volop in het leven staat en er van geniet ondanks dat het niet altijd loopt zoals je dat graag zou zien. In mijn ogen probeer je er altijd wat van te maken en er een positieve draai aan te geven!
Ontzettend + 1
+2
Gast- Gast
Trusten Merai!
May- Ratel
Dames, dankjewel voor jullie reacties en begrijp me niet verkeerd: ik vind niet dat ik qua alles verlept ben hoor! Ik ben op zich ook niet heel ontevreden met mijn leven, maar het is niet gelopen zoals ik wilde. En als je dan bijvoorbeeld bedenkt dat ik altijd al de droom heb gehad een leuke man te vinden en met hem een gezinnetje te stichten, dan vind ik mezelf in dat opzicht zéker wel verlept. Want ik geloof niet dat die droom nog uit gaat komen en daar heb ik soms best moeite mee.
En ik probeer absoluut alles uit het leven te halen, en ik kom ook over als een vrolijke meid maar onder de oppervlakte borrelt er soms best veel...
En ik probeer absoluut alles uit het leven te halen, en ik kom ook over als een vrolijke meid maar onder de oppervlakte borrelt er soms best veel...
Maar ook jij zult jouw gezin krijgen, Sjaan. Weliswaar niet het gezin dat je in jouw dromen als kind voor je zag. Maar het komt helemaal goed met je! En jij krijgt wat jij verdiend. En als het aan mij ligt, heul erg veul!
Gast- Gast
Nou dankjewel ABE, dat vind ik dan weer heul erg lief van je
Dat gezin kan er echt nog wel komen hoor sjaan! Geef de moed nog niet op!
En het is altijd lastig als je leven niet loopt zoals je gehoopt had en voor je zag maar verlies de moed niet dat het nog kan komen!
En het is altijd lastig als je leven niet loopt zoals je gehoopt had en voor je zag maar verlies de moed niet dat het nog kan komen!
May- Ratel
Sjaantje schreef:Nou dankjewel ABE, dat vind ik dan weer heul erg lief van je
Ik heb mijn momenten.
Gast- Gast
Ik wil ook heus niet overkomen als één of ander depressief en ondankbaar wicht, want zo is het dan ook weer niet. En op zich zijn het ook niet echt heel 'grote' dingen waar ik me druk om maak, maar al die kleine dingetjes bij elkaar wegen soms toch best zwaar.
Alleen laat ik dat vaak niet merken en laat ik me het liefst van mijn meest positieve kant zien *bekentenis van de eeuw *
Alleen laat ik dat vaak niet merken en laat ik me het liefst van mijn meest positieve kant zien *bekentenis van de eeuw *
Niet lullig bedoeld, maar als dat de bekentenis was, dan was hij voor mij iig niet nieuw.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Niet lullig bedoeld, maar als dat de bekentenis was, dan was hij voor mij iig niet nieuw.
Nee maar jij kent me al langer en beter dan de rest van de forumsters.
Zo kom je op mij ook echt niet over hoor! Maar kleine dingen kunnen inderdaad ook zwaar wegen en je mag je ook best af en toe van een minder positieve kant laten zien hoor! voor jou!
May- Ratel
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: