Dagcafé
+28
Moezie
Janelie
Kaboutertje
Minx
Xanna
Jordana
Zwoesj
Qiara
ekiaam87
Atelier Madame
Lotus
Oasis
Try
Serena
Rovine
Chili2011
Pien
Zininzon
ExpressoB
Chocolate Cookie
Suus
Mida4you
Burn
VeryCherry
girli
Merai
Sjaantje
May
32 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Reva schreef:Muhaha, net een stom gesprek (dingen als 'wat wil je van me weten' 'waar wil je over praten' 'wat heb je mooie ogen' 'ben je altijd zo grappig, love it' etc bluuugh), vroeg hij 'Wat is het meest onverwachte dat je hebt gedaan?'
Zei ik: Dit:
Hem verwijderd
Gast- Gast
Abe je kan toch gewoon zeggen dat het leuk was maar dat er wat jou betreft geen vervolg in zit.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
haha Reva, zit je ook op die datingsite?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
hahahaha Ik zat een beetje mee te lezen, maar hier moest ik toch ff reagerenReva schreef:Muhaha, net een stom gesprek (dingen als 'wat wil je van me weten' 'waar wil je over praten' 'wat heb je mooie ogen' 'ben je altijd zo grappig, love it' etc bluuugh), vroeg hij 'Wat is het meest onverwachte dat je hebt gedaan?'
Hem verwijderd
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
May schreef:Abe je kan toch gewoon zeggen dat het leuk was maar dat er wat jou betreft geen vervolg in zit.
Maar dat vind ik zo zielig....
Gast- Gast
Reva schreef:Muhaha, net een stom gesprek (dingen als 'wat wil je van me weten' 'waar wil je over praten' 'wat heb je mooie ogen' 'ben je altijd zo grappig, love it' etc bluuugh), vroeg hij 'Wat is het meest onverwachte dat je hebt gedaan?'
Hem verwijderd
Strakke actie!!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Ja maar hoe je het ook brengt, leuk overkomen doet het toch niet! Dus dan kan je maar beter meteen duidelijk zijn toch?Angel Blue Eyes schreef:May schreef:Abe je kan toch gewoon zeggen dat het leuk was maar dat er wat jou betreft geen vervolg in zit.
May- Ratel
Merai, ik moet ook aan de man! Ik ben me opeens heel bewust dat ik vrijgezel ben. Maar ik krijg gesprekken met mannen die niet kunnen spellen (ieeeegh!), jochies van 21 (ieeegh!!) of mannen die binnen drie minuten het woord groot geschapen gebruiken (ieeegh!!)
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:May schreef:Abe je kan toch gewoon zeggen dat het leuk was maar dat er wat jou betreft geen vervolg in zit.
Het is nog veel zieliger om hem aan het lijntje te houden.
Merai- Ratel
Reva schreef:Merai, ik moet ook aan de man! Ik ben me opeens heel bewust dat ik vrijgezel ben. Maar ik krijg gesprekken met mannen die niet kunnen spellen (ieeeegh!), jochies van 21 (ieeegh!!) of mannen die binnen drie minuten het woord groot geschapen gebruiken (ieeegh!!)
Lieve Reva, with all do respect: Zou je niet eerst voor jezelf alles op de rit krijgen voordat je je gaat richten op een ander?
Merai- Ratel
May schreef:Ja maar hoe je het ook brengt, leuk overkomen doet het toch niet! Dus dan kan je maar beter meteen duidelijk zijn toch?Angel Blue Eyes schreef:May schreef:Abe je kan toch gewoon zeggen dat het leuk was maar dat er wat jou betreft geen vervolg in zit.
Dat is waar. Ik vind het echt, en oprecht, een hele leuke jongen. Maar met elkaar naar bed gaan was niet wat ik had moeten doen. Hij had één van mijn beste vrienden kunnen zijn, maar hij zal nooit een geliefde zijn. Daar is hij het type jongen niet voor, voor mij. En dat vind ik moeilijk.
Zeg ik; Tot hier en niet verder. Dan ben ik hem als "vriend" kwijt. Zeg ik; Prima, we gaan nog even samen eten, drinken, lol hebben. Dan geef ik hem hoop.
Laatst aangepast door Angel Blue Eyes op zo 15 mei 2011 - 11:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:May schreef:Abe je kan toch gewoon zeggen dat het leuk was maar dat er wat jou betreft geen vervolg in zit.
'Sorry, maar je kost me mn interieur'
Gast- Gast
Reva schreef:Merai, ik moet ook aan de man! Ik ben me opeens heel bewust dat ik vrijgezel ben. Maar ik krijg gesprekken met mannen die niet kunnen spellen (ieeeegh!), jochies van 21 (ieeegh!!) of mannen die binnen drie minuten het woord groot geschapen gebruiken (ieeegh!!)
Jakkie :S
Merai schreef:Reva schreef:Merai, ik moet ook aan de man! Ik ben me opeens heel bewust dat ik vrijgezel ben. Maar ik krijg gesprekken met mannen die niet kunnen spellen (ieeeegh!), jochies van 21 (ieeegh!!) of mannen die binnen drie minuten het woord groot geschapen gebruiken (ieeegh!!)
Lieve Reva, with all do respect: Zou je niet eerst voor jezelf alles op de rit krijgen voordat je je gaat richten op een ander?
Maar tegen die tijd ben ik verlept. Beter dan dit gaat het niet worden
Gast- Gast
Reva schreef:Angel Blue Eyes schreef:May schreef:Abe je kan toch gewoon zeggen dat het leuk was maar dat er wat jou betreft geen vervolg in zit.
'Sorry, maar je kost me mn interieur'
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:May schreef:Ja maar hoe je het ook brengt, leuk overkomen doet het toch niet! Dus dan kan je maar beter meteen duidelijk zijn toch?Angel Blue Eyes schreef:May schreef:Abe je kan toch gewoon zeggen dat het leuk was maar dat er wat jou betreft geen vervolg in zit.
Dat is waar. Ik vind het echt, en oprecht, een hele leuke jongen. Maar met elkaar naar bed gaan was niet wat ik had moeten doen. Hij had één van mijn beste vrienden kunnen zijn, maar hij zal nooit een geliefde zijn. Daar is hij het type jongen niet voor, voor mij. En dat vind ik moeilijk.
Zeg ik; Tot hier en niet verder. Dan ben ik hem als "vriend" kwijt. Zeg ik; Prima, we gaan nog even samen eten, drinken, lol hebben. Dan geef ik hem hoop.
Dus eigenlijk geef je zelf het antwoord al, het wordt tot hier en niet verder. Er zijn genoeg types 'vrienden', daarin moet je dan jezelf maar even aan de kant zetten.
Merai- Ratel
Reva schreef:Merai schreef:Reva schreef:Merai, ik moet ook aan de man! Ik ben me opeens heel bewust dat ik vrijgezel ben. Maar ik krijg gesprekken met mannen die niet kunnen spellen (ieeeegh!), jochies van 21 (ieeegh!!) of mannen die binnen drie minuten het woord groot geschapen gebruiken (ieeegh!!)
Dat geloof ik niet maar het is natuurlijk aan jou!
Merai- Ratel
Ja of je zegt dat het van jouw kant puur vriendschappelijk is en je maakt hem goed duidelijk dat het nooit meer gaat worden dan dat, en dan kijken hoe hij reageert!
Maar ik denk dat tot hier en niet verder de beste oplossing is.
Maar ik denk dat tot hier en niet verder de beste oplossing is.
May- Ratel
Reva schreef:Merai schreef:Reva schreef:Merai, ik moet ook aan de man! Ik ben me opeens heel bewust dat ik vrijgezel ben. Maar ik krijg gesprekken met mannen die niet kunnen spellen (ieeeegh!), jochies van 21 (ieeegh!!) of mannen die binnen drie minuten het woord groot geschapen gebruiken (ieeegh!!)
Ik sluit me bij Reva aan. Ik heb mijn beste tijd gehad
ABE, waarom ben je dan überhaupt met hem naar bed gegaan?
Merai schreef:Angel Blue Eyes schreef:May schreef:Ja maar hoe je het ook brengt, leuk overkomen doet het toch niet! Dus dan kan je maar beter meteen duidelijk zijn toch?Angel Blue Eyes schreef:May schreef:Abe je kan toch gewoon zeggen dat het leuk was maar dat er wat jou betreft geen vervolg in zit.
Dus eigenlijk geef je zelf het antwoord al, het wordt tot hier en niet verder. Er zijn genoeg types 'vrienden', daarin moet je dan jezelf maar even aan de kant zetten.
Harde, maar wijze raad!
Gast- Gast
Merai schreef:Reva schreef:Merai schreef:Reva schreef:Merai, ik moet ook aan de man! Ik ben me opeens heel bewust dat ik vrijgezel ben. Maar ik krijg gesprekken met mannen die niet kunnen spellen (ieeeegh!), jochies van 21 (ieeegh!!) of mannen die binnen drie minuten het woord groot geschapen gebruiken (ieeegh!!)
Maar vind het wel lief dat je het zegt hoor En zit ook wel een waarheid in (in de zin dat ik als het naar iets leuks toegaat ik het toch afkets en daarom zelf ook vaak denk waarom zou ik eraan beginnen. Want komt alleen maar verdriet van, van twee kanten. En gedoe)
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Merai schreef:Angel Blue Eyes schreef:May schreef:Ja maar hoe je het ook brengt, leuk overkomen doet het toch niet! Dus dan kan je maar beter meteen duidelijk zijn toch?Angel Blue Eyes schreef:May schreef:Abe je kan toch gewoon zeggen dat het leuk was maar dat er wat jou betreft geen vervolg in zit.
Harde, maar wijze raad!
Tja, ik kan het niet mooier maken dan het is
Merai- Ratel
Merai schreef:
Tja, ik kan het niet mooier maken dan het is
Gelukkig niet. Want daar houd ik al helemaal niet van.
Gast- Gast
Reva schreef:Merai schreef:Reva schreef:Merai schreef:Reva schreef:Merai, ik moet ook aan de man! Ik ben me opeens heel bewust dat ik vrijgezel ben. Maar ik krijg gesprekken met mannen die niet kunnen spellen (ieeeegh!), jochies van 21 (ieeegh!!) of mannen die binnen drie minuten het woord groot geschapen gebruiken (ieeegh!!)
Maar vind het wel lief dat je het zegt hoor En zit ook wel een waarheid in (in de zin dat ik als het naar iets leuks toegaat ik het toch afkets en daarom zelf ook vaak denk waarom zou ik eraan beginnen. Want komt alleen maar verdriet van, van twee kanten. En gedoe)
Maar ik denk dat het feit dat je het afketst genoeg zegt.. hoe stom en cliché het ook klinkt, je moet eerst goed voor jezelf kunnen zorgen en van jezelf houden voordat je van een ander kunt houden. En ik vind je een hele leuke meid en weet dat er hier heel veel om je gelachen wordt (wat ik zelf ook doe omdat je gewoon heel grappig bent) maar sommige dingen die je post zijn helemaal niet om te lachen
Merai- Ratel
Sjaan je bent alles behalve verlept!
May- Ratel
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40