Dagcafé
+28
Moezie
Janelie
Kaboutertje
Minx
Xanna
Jordana
Zwoesj
Qiara
ekiaam87
Atelier Madame
Lotus
Oasis
Try
Serena
Rovine
Chili2011
Pien
Zininzon
ExpressoB
Chocolate Cookie
Suus
Mida4you
Burn
VeryCherry
girli
Merai
Sjaantje
May
32 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Wat goed, Donnaa!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Lily schreef:
Oasis, ik heb in neerpelt op school gezeten.
Leuk! Middelbare school of vervolgopleiding? Ik heb atheneum gedaan in L.ommel.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Pff, ik zit nog steeds in een huiskloffie en heb nog niet gedoucht.. Kan mezelf niet zover krijgen dat ik dat toch ga doen, liefst ga ik terug mijn bedje in (terwijl ik niet eens moe ben). Het weer is stom trouwens!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Ja dit heb ik ook heel erg! Moet mezelf nu toch echt eens gaan douchen en aankleden...Try schreef:Pff, ik zit nog steeds in een huiskloffie en heb nog niet gedoucht.. Kan mezelf niet zover krijgen dat ik dat toch ga doen, liefst ga ik terug mijn bedje in (terwijl ik niet eens moe ben). Het weer is stom trouwens!
Gast- Gast
Storm schreef:Ja dit heb ik ook heel erg! Moet mezelf nu toch echt eens gaan douchen en aankleden...Try schreef:Pff, ik zit nog steeds in een huiskloffie en heb nog niet gedoucht.. Kan mezelf niet zover krijgen dat ik dat toch ga doen, liefst ga ik terug mijn bedje in (terwijl ik niet eens moe ben). Het weer is stom trouwens!
Het is dat ik vanochtend moest werken en straks nog weg moet, maar anders had ik ook nog niet gedoucht en en zat ik waarschijnlijk nog in pyjama. Ik vind het weer ook stom. En ik vind de huldiging van Twente stom. En ik vind de NS stom. En alle opgebroken wegen. En mijn gedachten. En mezelf. Ik wil naar bed.
Lotus- Ratel
Ik moet ook op zoek naar een baan maar wat?! Pfff.. Misschien kan ik vanaf volgende maand wel oppassen (betaald uit het PGB) dus het heeft geen zin om iets vasts te zoeken dan.. Lastig!
Try- Kletskop
Gewoon doen. Ik wil dat ook maar moet over een uur ergens naartoe. Het helpt wel altijd bij mijLotus schreef:Storm schreef:Ja dit heb ik ook heel erg! Moet mezelf nu toch echt eens gaan douchen en aankleden...Try schreef:Pff, ik zit nog steeds in een huiskloffie en heb nog niet gedoucht.. Kan mezelf niet zover krijgen dat ik dat toch ga doen, liefst ga ik terug mijn bedje in (terwijl ik niet eens moe ben). Het weer is stom trouwens!
Het is dat ik vanochtend moest werken en straks nog weg moet, maar anders had ik ook nog niet gedoucht en en zat ik waarschijnlijk nog in pyjama. Ik vind het weer ook stom. En ik vind de huldiging van Twente stom. En ik vind de NS stom. En alle opgebroken wegen. En mijn gedachten. En mezelf. Ik wil naar bed.
Try- Kletskop
Ik moet ook weg over minder dan een uur, dus ik doe het maar niet.
Lotus- Ratel
Het is vandaag echt zo´n dag om lekker rond te hangen in je pyjama/huispak.
Ik zal toch maar even wat te eten voor mezelf maken
Ik zal toch maar even wat te eten voor mezelf maken
Gast- Gast
Het gaat vast ook wel weer een keer beter. Heb gewoon een rotdag tot nu toe. Misschien voel ik me wel beter als ik straks met mijn spv'er heb gepraat.
Lotus- Ratel
Wat een rotweer zeg! Ik ben warm aan lunchen (pasta), wat is dat toch lekker zeg. Kon dat maar elke dag..
Gast- Gast
Inderdaad rotweer! Heb net lekker geluncht met goulashsoep, ben nu wel weer wat opgewarmd
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik moet zo door de regen fietsen, jeuj
Maar woensdag wordt het weer 20 graden als het goed is he!
Maar woensdag wordt het weer 20 graden als het goed is he!
Gast- Gast
Ik heb zo een fotoshoot. Maar de bedoeling was om dat buiten te doen. Ik hoop toch heel erg dat hij nog van gedachten veranderd want het miezert al de hele ochtend
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Idd rotweer voor een shoot, Chocolate Cookie! Al is het licht wel prima, maar nat worden... koud... brrrr...
Ik verveel me de pleures eigenlijk.
Ik verveel me de pleures eigenlijk.
Gast- Gast
Ik heb niet zo'n zin in de shoot Zero, je mag wel invallen?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Zo ik ben er weer heb toch een deel van m`n smos kunnen eten.
Oasis, ik heb mijn middelbare school daar gedaan. Nja 7 jaar en dan heb je ook een diploma in een bepaalde richting.
Oasis, ik heb mijn middelbare school daar gedaan. Nja 7 jaar en dan heb je ook een diploma in een bepaalde richting.
Gast- Gast
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: