Dagcafé
+28
Moezie
Janelie
Kaboutertje
Minx
Xanna
Jordana
Zwoesj
Qiara
ekiaam87
Atelier Madame
Lotus
Oasis
Try
Serena
Rovine
Chili2011
Pien
Zininzon
ExpressoB
Chocolate Cookie
Suus
Mida4you
Burn
VeryCherry
girli
Merai
Sjaantje
May
32 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Ik weet nog niet wat ik als lunch wil...
Edit: Ik weet het wel: die chocoladetaart!!
Edit: Ik weet het wel: die chocoladetaart!!
Gast- Gast
De helft is al op
Moest hem even uitproberen (was zo´n pak dat je wat boter voor de bodem nodig hebt en water voor het beslag)
En hij is geslaagd, dus over 2 weken kan ik die mooi maken voor m´n verjaardag
Moest hem even uitproberen (was zo´n pak dat je wat boter voor de bodem nodig hebt en water voor het beslag)
En hij is geslaagd, dus over 2 weken kan ik die mooi maken voor m´n verjaardag
Gast- Gast
ik had die geloof ik laatst van brownies, ik vond ze wel lekker waren alleen wel ingezakt maar veranderde niks aan de smaak.
Gast- Gast
Ik hoop dat vandaag snel voorbij is.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
En ik voor kruidcake, maar dat lust ik niet.Lily schreef:ow zoiets heb ik ook nog staan voor speculaastaart
Gast- Gast
Ik wil ook nog graag die nieuwe citroen kwarktaart proberen.
Maar die verkopen ze hier (nog) niet
Maar die verkopen ze hier (nog) niet
Gast- Gast
ik maak wel eens kwarktaart maar kies dan altijd de naturel en doe er dan zelf bv aardbeienkwark bij.
Wat is er lotus?
Wat is er lotus?
Gast- Gast
Alles lijkt vandaag tegen te zitten en ik heb nu echt een rothumeur. En ik word gek van mezelf.
Lotus- Ratel
aah
ga denk ik toch maar een poging wagen om een paar happen van m`n smos te eten. Er zal toch iets in m`n buikje moeten.
ga denk ik toch maar een poging wagen om een paar happen van m`n smos te eten. Er zal toch iets in m`n buikje moeten.
Gast- Gast
Hoe is het weer bij jullie trouwens?
Ik had het even aangekaart bij mijn vriend en hij zei dat ik niet zo gek moet doen, dat ie in het vervolg wel zoiets online zal zetten en dat ie vanavond tickets gaat boeken..
Ik had het even aangekaart bij mijn vriend en hij zei dat ik niet zo gek moet doen, dat ie in het vervolg wel zoiets online zal zetten en dat ie vanavond tickets gaat boeken..
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Join the club..Lotus schreef:Alles lijkt vandaag tegen te zitten en ik heb nu echt een rothumeur. En ik word gek van mezelf.
Try- Kletskop
Try schreef:Hoe is het weer bij jullie trouwens?
Dat is meestal zo, vrouwen maken zich weer veels te druk!
Gast- Gast
@ Lotus
Grmbl, zit ik weer eens fanatiek te shoppen bij de H&M gaat de site in storing
Grmbl, zit ik weer eens fanatiek te shoppen bij de H&M gaat de site in storing
Gast- Gast
Het is hier miezerig en grauw en het waait en het is koud en ik vind er niets aan.
Maar verder heb ik niets te zeuren vandaag.
Maar verder heb ik niets te zeuren vandaag.
Lotus- Ratel
Ik vind het wel 'makkelijk' gezegd eigenlijk, maarja, ik weet ook niet zo goed wat ik anders had willen horen.. Ik moet ongesteld worden dus maak van elke mug een olifant en niets is goed. En zoiets komt dan heel erg op het verkeerde moment.Patriesje schreef:Try schreef:Hoe is het weer bij jullie trouwens?
Try- Kletskop
Ik ben blij en dat wil ik even delen..
Ik heb echt een leuk weekend gehad, zonder dat ik me druk gemaakt heb om W. Normaal werd ik gewoon misselijk van spanning, maar ik voelde me nu gewoon top..
Kers op de taart was het moment dat hij kwaad naar huis ging omdat ik erg gezellig met een vriend stond te dansen..
Had echt zoiets van, guess who`s laughing about it now?!
Ik heb echt een leuk weekend gehad, zonder dat ik me druk gemaakt heb om W. Normaal werd ik gewoon misselijk van spanning, maar ik voelde me nu gewoon top..
Kers op de taart was het moment dat hij kwaad naar huis ging omdat ik erg gezellig met een vriend stond te dansen..
Had echt zoiets van, guess who`s laughing about it now?!
Gast- Gast
Wat fijn Donnaa
Try- Kletskop
Try schreef:Ik vind het wel 'makkelijk' gezegd eigenlijk, maarja, ik weet ook niet zo goed wat ik anders had willen horen.. Ik moet ongesteld worden dus maak van elke mug een olifant en niets is goed. En zoiets komt dan heel erg op het verkeerde moment.Patriesje schreef:
Het komt inderdaad makkelijk over, maar ik herken het heel erg van mezelf.
Dat ik me om iets erg druk maakt en dat als ik mijn vriend dan gesproken hebt het allemaal reuze mee valt!
En inderdaad als ik ongesteld moet worden is het helemaal feest, gelukkig weet mijn vriend dat en houd hij zich dat rustig :-)
Gast- Gast
Goed zo Donnaa!
Gewoon lekker je eigen dingen doen en je niet meer druk om hem maken.
Hij laat zichzelf kennen door zo te reageren.
Je mag toch wel met een jongen dansen,.. helemaal als je vrijgezel bent!
Gewoon lekker je eigen dingen doen en je niet meer druk om hem maken.
Hij laat zichzelf kennen door zo te reageren.
Je mag toch wel met een jongen dansen,.. helemaal als je vrijgezel bent!
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: