Kaarsenplateau maken
+3
VeryCherry
Ugly Betty
Beachgirl
7 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Kaarsenplateau maken
Ik wil graag voor op onze eettafel of dressoir een kaarsenplateau / dienblad maken, dus voor degene die dat hebben, ik zou graag een foto willen zien!!
Ben zelf beetje inspiratieloos
Laatst aangepast door Anniej_S op zo 15 mei 2011 - 6:55; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Kaarsenplateau maken
Is toch niet zo moeilijk... koop een gave schaal bij de Xenos, of een mooi dienblad. Koop een paar mooie kaarsen in verschillende hoogtes, en kleuren die bij elkaar passen. Gooi er wat decoratie bij (schelpjes, zand, steentjes, wat dan ook) en je bent klaar!
*Het is btw plateau
*Het is btw plateau
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Beachgirl_24 schreef: Het is btw plateau
Goed juffrouw...aangepast.. :-)
Gast- Gast
vind zelf deze schaal erg gaaf (xenos)
Ik hou niet van kaarsen, dus ik zou er allemaal verschillende waxinelicht houders op zetten!
Ik hou niet van kaarsen, dus ik zou er allemaal verschillende waxinelicht houders op zetten!
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Ik heb zelf een rvs schaal met een hoog rvs bloemen vaasje met een paarse nep bloem erin. Er staat een grote paarse kaars op en een paarse waxinelichthouder, en verder heb ik er stenen in liggen in wit, grijs en paars.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Zelf zou ik graag een enorme dienblad van de Action. Deze moet ik echter helemaal volbouwen met kaarsen en dat is echt een dure hobby, gezien het feit dat ik graag kaarsen brand. Maar op zo'n plateau kunnen toch ook andere dingen staan? Toch? Misschien dat jullie mij ook nog kunnen inspireren? Ik houd het topic iig even in de gaten.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Zelf zou ik graag een enorme dienblad van de Action. Deze moet ik echter helemaal volbouwen met kaarsen en dat is echt een dure hobby, gezien het feit dat ik graag kaarsen brand. Maar op zo'n plateau kunnen toch ook andere dingen staan? Toch? Misschien dat jullie mij ook nog kunnen inspireren? Ik houd het topic iig even in de gaten.
Daar gaat het mij ook om! Bedoel een kaarsenplateau alleen met kaarsen kan ik ook nog wel bedenken..maar idd ook met andere dingetjes enz!
Gast- Gast
Ik heb dit op tafel staan
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
ik heb een groot dienblad van ik geloof 60 bij 60 op de tafel staan:
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Die etagère die er op staat heb ik ook zelf gemaakt, maar ik vond het een beetje kaal staan zonder kaarsen dat ik hem maar op een plateau heb gezet
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
hij komt bij de binnenkamer vandaan, een woonwinkel hier een paar dorpjes verderop, verkopen veel riviera maison en riverdale dus ging er eigenljk nooit kijken.... toen was ik er een keer omdat ze ook veel aparte olijfolie's en azijns hebben, en toen zag ik het dienblad! hij was maar 10 euro!!! gelijk gekocht natuurlijk...
Pien- Ratel
Volgens mij hebben ze soort gelijke dienbladen hier bij de Leenbakker, daar van de week maar eens heen gaan ;-)
Gast- Gast
Ik dat ook op tafel staan, alleen bij mij als de kaarsen aanstaan......gaat ze druppelen.
En nu viel het mij vannochtend op de ik een soort van gesmoltenkaartvet als zeebodem op mijn dienblad heb
hoe doen jullie dat? ik dacht misschien moet ik er wat folie onderop leggen?
Het is overigens wel makkelijk los te krijgen...maar toch.
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Travelgurly schreef:
Ik dat ook op tafel staan, alleen bij mij als de kaarsen aanstaan......gaat ze druppelen.
En nu viel het mij vannochtend op de ik een soort van gesmoltenkaartvet als zeebodem op mijn dienblad heb
ik heb op de bodem doorzichtig cellofaan liggen. dat kan ik na een tijdje als het vies is of onder de kaarsvet zit zo weg gooien!
Pien- Ratel
Pien schreef:Travelgurly schreef:
ik heb op de bodem doorzichtig cellofaan liggen. dat kan ik na een tijdje als het vies is of onder de kaarsvet zit zo weg gooien!
Ik hoorde van mn moeder dat je de kaarsen een paar uur (lees een hele nacht) desnoods ik water met zout moet leggen..dan zouden ze ook niet meer gaan druppelen, ik heb het zelf nog niet gedaan dus kan er nog niet over mee praten of het helpt ja of nee!
Gast- Gast
Je kan ook gewoon zout strooien over de kaarsen (ipv zoutbad) dan druipen ze ook niet Dat doe ik altijd, want ik wil ook niet dat mijn dienblad waar ze op staan vlekken krijgt
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
die tips ga ik gebruiken! Ga er inderdaad iets onder doen(folie of iets)
en dan met zout de kaarsen bestrooien
thanks
en dan met zout de kaarsen bestrooien
thanks
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
ik heb liever dat mijn kaarsen wel druipen omdat ze ander in hun eigen kaarsvet verzuipen en dan heb je helemaal niks meer aan de kaars. daarom doe ik er dan liever wat onder!
Pien- Ratel
Dat doen ze bij mij ook niet? Ze branden al superlang, worden ook iets kleiner, maar je krijgt niet van die druipers. Er komt wel zo'n rand die een beetje overheltPien schreef:ik heb liever dat mijn kaarsen wel druipen omdat ze ander in hun eigen kaarsvet verzuipen en dan heb je helemaal niks meer aan de kaars. daarom doe ik er dan liever wat onder!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Try schreef:Dat doen ze bij mij ook niet? Ze branden al superlang, worden ook iets kleiner, maar je krijgt niet van die druipers. Er komt wel zo'n rand die een beetje overheltPien schreef:ik heb liever dat mijn kaarsen wel druipen omdat ze ander in hun eigen kaarsvet verzuipen en dan heb je helemaal niks meer aan de kaars. daarom doe ik er dan liever wat onder!
Dat vind ik niet zo erg, en ziet er wel mooi uit!
Gast- Gast
waar koop jij je kaarsen dan? ik heb ze tot nu toe overal vandaan en als ik tussendoor het kaarsvet er niet uit gooi of een richeltje maak dat het eruit kan stromen dan verzuipen ze...Try schreef:Dat doen ze bij mij ook niet? Ze branden al superlang, worden ook iets kleiner, maar je krijgt niet van die druipers. Er komt wel zo'n rand die een beetje overheltPien schreef:ik heb liever dat mijn kaarsen wel druipen omdat ze ander in hun eigen kaarsvet verzuipen en dan heb je helemaal niks meer aan de kaars. daarom doe ik er dan liever wat onder!
Pien- Ratel
Mijn kaarsen zijn van het eigen merk van de Trekpleister of van Bolsius. Beiden druipen niet en branden netjes in hun geheel op. Ik wil dan ook niets anders meer. Maar de tip van het plastic vind ik wel een hele goede.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: