Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Second Love

+2
nina
Rovine
6 plaatsers

Ga naar beneden

Second Love Empty Second Love

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 2:54

Stond net met mijn oren te klapperen van een reclame over Second Love, een datingsite voor mensen in een relatie... www.secondlove.nl Ik ging even op die site kijken met mijn vriend en daar stond o.a. dit:
Vreemdgaan voor Hem
Heb je dat ook wel eens?
Dat je weliswaar nog steeds gelukkig bent met je relatie, maar af en toe vindt dat monogaam zijn ook wel erg monotoon is? Je wilt geen problemen in je relatie, maar…de sleur maakt je er niet gelukkiger op?
Heb je behoefte aan avontuur omdat thuis de sleur heeft toegeslagen? Kom dan hier in actie.
Life is short, have a Second Love!


Dit is toch erg?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Second Love Empty Re: Second Love

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 2:56

Hahahaha! Wat erg zeg, maar denk dat best wel wat mensen zich daar aan melden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Second Love Empty Re: Second Love

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 2:56

Maar zonder datingsite gebeurd het toch ook? Ik vind het niet heel erg shocking, ondanks dat het natuurlijk op welke manier dan ook Not Done is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Second Love Empty Re: Second Love

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 3:46

Ik vind het wel schokkend. Om mensen in reclame spotjes op televisie op ideeën te brengen en speciaal voor mensen in een relatie zo'n service aan te bieden. Het gaat gewoon om de manier waarop het wordt gebracht. In het reclame spotje zegt een quasi geile stem zoiets als: "Ben jij gelukkig getrouwd? Ik wel. Maar dat betekent toch niet dat een spannende date uitgesloten is! Ga snel naar..." Mij schokt het wel... Alsof het geoorloofd is om vreemd te gaan als je je huwelijk even niet spannend genoeg vindt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Second Love Empty Re: Second Love

Bericht  Rovine zo 15 mei 2011 - 3:47

Ik sta er vooral van te kijken dat er genoeg vraag naar is om bijvoorbeeld die tv-reclames mee te financieren.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Second Love Empty Re: Second Love

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 6:02

Was dit op tv joh. Bah ik zou er niet aan moeten denken. Maar kan me voorstellen dat er mensen zijn met een open relatie die hier wel voor kiezen. Maar ach uiteindelijk doet het meer pijn dan dat mensen gelukkig worden en zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Second Love Empty Re: Second Love

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 6:10

Cimic schreef:Was dit op tv joh. Bah ik zou er niet aan moeten denken. Maar kan me voorstellen dat er mensen zijn met een open relatie die hier wel voor kiezen. Maar ach uiteindelijk doet het meer pijn dan dat mensen gelukkig worden en zijn.
Als je een open relatie hebt heet het geen vreemdgaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Second Love Empty Re: Second Love

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 6:20

Ik zat ook even met mijn oren te klapperen. Heb het vandaag ook een paar keer op eredivisie live voorbij zien komen.
Ben die reclame van Axe over voortijdige zweetlozing nu ook wel zat :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Second Love Empty Re: Second Love

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 6:23

Birgit schreef:Ik zat ook even met mijn oren te klapperen. Heb het vandaag ook een paar keer op eredivisie live voorbij zien komen.
Ben die reclame van Axe over voortijdige zweetlozing nu ook wel zat :-)
Ja daar hoorde ik t ook inderdaad... Ik zei ook al tegen mijn vriend: deze reclames zijn zeker gericht op de doelgroep mannen... Ik vind het maar triest laughcry Je bent toch niet voor niks getrouwd? Als je van iemand af wilt wees dan gewoon eerlijk en ga alleen verder. Het is de lafste manier om iemand te bedonderen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Second Love Empty Re: Second Love

Bericht  nina zo 15 mei 2011 - 7:52

Maar ja.. wie zegt dat we monogaam moeten zijn in een huwelijk?
(roept discussie op)
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Second Love Empty Re: Second Love

Bericht  joyce0606 zo 15 mei 2011 - 8:00

niemand, maar ik denk als je dit van te voren met je geliefde bekend maakt, heb je een open relatie en is er niets aan de hand toch...en kun je doen wat je wilt...

zelf vind ik wel als je niet trouw kunt zijn, je niet moet beginnen aan een reatie, omdat je mensen heel erg pijn kunt doen, maar goed dat is mijn mening hoor!

ik vind het toch vrij schokkend hoor! natuurlijk gebeurt het dagelijks dat mensen vreemdgaan, maar om de deur dan ook nog eens wagen wijd open te zetten. dat er een organisatie is die mensen helpt om stiekum vreemd te gaan...vind ik toch wel heel erg fout.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Second Love Empty Re: Second Love

Bericht  joyce0606 zo 15 mei 2011 - 8:02

en daarbij zou ik ook nooit een second love willen zijn!! Very Happy
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Second Love Empty Re: Second Love

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 9:35

Jemig, meen je dat nou? Wat erg zeg...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Second Love Empty Re: Second Love

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 9:39

Nobucta schreef:Ik sta er vooral van te kijken dat er genoeg vraag naar is om bijvoorbeeld die tv-reclames mee te financieren.
Dit soort bedrijven adverteren ook bij ons op de website.. Zit echt heel veel geld in! Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Second Love Empty Re: Second Love

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 9:45

Ik ben geen fan van vreemdgaan, maar open relatie vind ik ideaal... Voor mij is zoiets dus niet zo schokkend. Meerdere liefdes is juist handig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Second Love Empty Re: Second Love

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 9:50

Die website bestaat al jaren joh :P Niet dat dat het minder vreemd maakt dat het uberhaupt bestaat. Zal wel een gat in de markt zijn toch :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Second Love Empty Re: Second Love

Bericht  Janelie zo 15 mei 2011 - 9:54

Marin schreef:Die website bestaat al jaren joh :P Niet dat dat het minder vreemd maakt dat het uberhaupt bestaat. Zal wel een gat in de markt zijn toch :P

Schijnbaar ja Rolling Eyes . Ik vind het bizar dat er zo over wordt geadverteerd, maar het verbaast me niks dat er dat soort sites zijn
.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Second Love Empty Re: Second Love

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 20:01

Ik ben er een tijdje terug eens gaan kijken. Maar het is nogal een sneue toestand. Voornamelijk mannen die er stiekem op zitten en vrouwen van wie de man het weet, maar die het toch mogen, daar komt het zo ongeveer op neer.
Was er nieuwsgierig naar, dus heb me er ingeschreven, maar was binnen een dag weer uitgeschreven, zulke foute types die daar op zitten.

Verder vind ik het niet echt schokkend ofzo, mensen gaan toch wel vreemd, dat wordt niet anders van zo'n website. Er zijn zat datingsites voor 'normale' relaties die vol zitten met mensen die stiekem al een relatie hebben en op zoek zijn naar seks.
Dan is dit misschien wel een betere manier, omdat je je niet voordoet als iemand die op zoek is naar een relatie, zoals op een gewone datingsite. Zat kerels die daarop zitten, doen alsof ze vrijgezel zijn, een scharrel vinden en de boel dubbel bedriegen. Netjes is het niet, en het is vrij sneu, zo'n site, maar echt schokkend vind ik het ook niet .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Second Love Empty Re: Second Love

Bericht  Sweety zo 15 mei 2011 - 23:25

Ik vind het maar raar om een site ervoor te maken en dat ook nog op de tv en de radio uit te zenden. Maar ja er zijn mensen die nu eenmaal vreemdgaan. En dan is het wel zo dat als je op zo'n site zit je weet dat de ander een relatie heeft. Liever dat ze dan op zo'n site zitten als dat ze op een gewone datingsite gaan zitten zoeken naar vrouwen of mannen en zeggen dat ze op zoek zijn naar een relatie.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Second Love Empty Re: Second Love

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 7:36

Ik vind seks buiten je open relatie geen vreemdgaan laughcry Aan de term vreemdgaan hangt voor mij het verzwijgen, het een ander pijn doen, het een ander bedriegen. Als je dingen afspreekt is het een totaal ander verhaal. Maar op deze site gaat het over vreemdgaan, dat vind ik dus schokkend. Niet dat het bestaat, maar dat er zo groots wordt geadverteerd. Alsof ze mensen op ideeën willen brengen, zovan: Ben je getrouwd, maar zit je in een sleur (voor sommige stellen zal het antwoord: ja luiden) en dan een soort van 'oplossing' erachter: ga naar de site en zoek een spannende date uit. Dát vind ik er dus schokkend aan... dat je mensen een manier biedt om op een makkelijke en save manier vreemd te gaan... No

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Second Love Empty Re: Second Love

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 8:17

Sweety schreef:Ik vind het maar raar om een site ervoor te maken en dat ook nog op de tv en de radio uit te zenden. Maar ja er zijn mensen die nu eenmaal vreemdgaan. En dan is het wel zo dat als je op zo'n site zit je weet dat de ander een relatie heeft. Liever dat ze dan op zo'n site zitten als dat ze op een gewone datingsite gaan zitten zoeken naar vrouwen of mannen en zeggen dat ze op zoek zijn naar een relatie.

Vergeet je nu niet dat degene die wordt besodemieterd nog steeds evenveel pijn, verdriet en vernedering zal voelen als dit uitkomt? Vreemdgaan zie ik eerder in een setting gebeuren dat je iemand tegenkomt en daarmee escaleert het, dan dat je er ook nog eens actief naar op zoek gaat. Vind het walgelijk om zulke praktijken te promoten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Second Love Empty Re: Second Love

Bericht  Merai ma 16 mei 2011 - 8:40

Noa schreef:Ik vind seks buiten je open relatie geen vreemdgaan laughcry Aan de term vreemdgaan hangt voor mij het verzwijgen, het een ander pijn doen, het een ander bedriegen. Als je dingen afspreekt is het een totaal ander verhaal. Maar op deze site gaat het over vreemdgaan, dat vind ik dus schokkend. Niet dat het bestaat, maar dat er zo groots wordt geadverteerd. Alsof ze mensen op ideeën willen brengen, zovan: Ben je getrouwd, maar zit je in een sleur (voor sommige stellen zal het antwoord: ja luiden) en dan een soort van 'oplossing' erachter: ga naar de site en zoek een spannende date uit. Dát vind ik er dus schokkend aan... dat je mensen een manier biedt om op een makkelijke en save manier vreemd te gaan... No

+1
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Second Love Empty Re: Second Love

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum